
Duża ilość samochodów benzynowych posiada system wtrysku bezpośredniego. Wtryskiwacze tego typu posiadają teflonowy pierścień uszczelniający od strony komory spalania. Ten uszczelniacz należy wymieniać za każdym razem przy demontażu wtryskiwacza. W naszej firmie możesz sprawdzić, testować i oczyścić wtryskiwacz, a następnie prawidłowo wymienić zestaw naprawczy.
Aby to prawidłowo wykonać, należy używać właściwych narzędzi i procedury wymiany. Dlatego każdy wtryskiwacz testowany w naszej firmie ma wymieniany zestaw uszczelniający.
Sprawdzanie i Wymiana Uszczelniaczy Benzynowego Wtryskiwacza możesz zobaczyć na załączonym filmie.
Zestaw narzędzi do wymiany uszczelniaczy BTG 5120, dzięki któremu warsztaty mogą rozszerzyć zakres świadczonych usług.
Za pomocą profesjonalnego zestawu można prawidłowo wymienić pierścień uszczelniający od strony komory spalania (uszczelka teflonowa), o-ring i elementy odsprzęgające wtryskiwaczy wysokiego ciśnienia (HDEV).
Nazwa: BTG 5120
Numer katalogowy: 0 986 615 637naprawy najpopularniejszych wtryskiwaczy HDEV5 i HDEV6
Sprawdzanie i Wymiana Uszczelniaczy Benzynowego Wtryskiwacza występuje w systemach wtrysku bezpośredniego. Sam system można znaleźć w popularnych markach:
DongAn, Ferrari, Fiat, Ford, Foton, Audi, BMW, BYD, ChangAn, Cherry, Daimler, Jaguar, Nissan, GAC, Gelly, GM, Greatwall, Haima, Honda, Hyundai, JAC, Opel, Porsche, PSA, SAIC, Seat, Skoda, Suzuki, Volkswagen, Volvo
Naprawa, Regeneracja Wtryskiwaczy Jasło. Często taka fraza jest wyszukiwana dopiero jak auto zaczyna dziwnie pracować. Problemy z wtryskiwaczami często są bagatelizowane, zwłaszcza że początkowe objawy nie utrudniają znacząco poruszania się samochodem. Jeśli jednak w porę nie zgłosimy się do warsztatu, możemy doprowadzić do poważnych problemów z pojazdem, włącznie z jego unieruchomieniem.
Hoffman Auto Serwis to autoryzowany partner Bosch, zajmujący się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy, turbosprężarek oraz pomp wtryskowych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w regeneracji i naprawie wtryskiwaczy Bosch, Delphi, Siemens czy Denso. Dzięki odpowiedniemu sprzętowi oraz oprogramowaniu, możliwe jest szybkie zidentyfikowanie usterki i jej usunięcie.
Po czym poznać problemy z wtryskiwaczami

Oleje MOTUL – dobierz olej
Oleje Motul to znana marka w świecie istniejąca od 1853 roku. Innowacyjność firmy utrzymuje ją w czołówce producentów wysoko jakościowych. W roku 1966 MOTUL wprowadził pierwszy olej półsyntetyczny Century 2100. Był to duży krok w przemyśle motoryzacyjnym.
Dekada lat siedemdziesiątych (1971 rok) rozpoczyna się wprowadzeniem technologii oleju syntetycznego Motul 300V. Na tamten okres jest to jedyny olej w pełni syntetyczny.
Wymiana sprzęgła DSG – dwutarczowego
Firma jest partnerem dla wielu marek motoryzacyjnych, w tym: Yamaha, Subaru, Nissan, Honda (HRC), Suzuki Team Fabryczny, ATEV CAR. Motul jest także partnerem firmy Robert Bosch, której firma Hoffman posiada autoryzację.
Motul w Polsce posiada ponad 60% rynku motocyklowego i coraz bardziej zajmuje miejsce w dziale samochodowym. Przy serwisie skrzyni biegów kluczową role odgrywa odpowiednio dobrany olej. Duży prym prowadzi w olejach do automatycznych skrzyń biegów wprowadzając przede wszystkim projekt Motul EVO. Innymi słowami jest to autoryzacja na profesjonalną obsługę olejową.
Pozytywnym elementem jest prowadzenie mocnej współpracy ze sportem motorowym na wszystkich szczeblach, zaczynając od światowych, a kończąc na imprezach pojazdów zabytkowych czy Konkursowej Jeździe Samochodem (KJS). Czytaj Więcej

Serwis Automatycznych Skrzyń Biegów
Dynamiczna wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów
Więcej informacji i zapytania pod numerem tel:
+48 533 075 530 lub + 48 533324350
Email: serwis@hoffman.auto.pl
Serwis automatycznych skrzyń biegów. W naszej firmie możesz wymienić olej w skrzyni biegów w tzw. sposób dynamiczny. Co to oznacza?
Olej w automatycznych skrzyniach biegów znajduje się w wielu miejscach, kanałach, sterowniku itp. Podczas tradycyjnej próby wymiany oleju nie ma możliwości całkowitego spuszczenia oleju ze skrzyni. W całym systemie pozostaje nawet 30-40% starego oleju. A olej najlepiej wymieniać w całości, ponieważ stary nie posiada już odpowiednich właściwości hydraulicznych i smarnych, oraz jest zanieczyszczony drobinkami opiłków, wody, szlamu itp.. Czytaj Więcej
Zapraszamy klientów z Przemyśla i okolic, do skorzystania z usług serwisu Hoffman auto. Oferujemy naprawę i regeneracją wtryskiwaczy, regenerację i naprawę turbosprężarek oraz pomp wtryskowych.
Jeśli masz problem ze swoim pojazdem, pojawiły się kłopoty z rozruchem, silniki nierówno pracuje lub świeci się kontrolka – nie lekceważ tych sygnałów. Możesz bowiem doprowadzić do poważnych usterek w samochodzie, których naprawa może się okazać bardzo kosztowna.
Hoffman Auto Serwis jest autoryzowanym serwisem marki Bosch, zajmującym się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy paliwa marki Common Rail, CDTI< CRDI, CDI, HDI, a także wtryskiwaczy dwusprężynowych czy elektronicznych wtryskiwaczy do samochodów ciężarowych. Czytaj Więcej
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy – Krosno
Szukasz dobrego mechanika w swojej okolicy? Masz problem z samochodem ale nikt nie umie Ci pomóc? Hoffman Auto Serwis, zajmujący się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy zaprasza!
Jesteśmy autoryzowanym serwisem Bosch, od lat zajmującym się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i turbosprężarek. Posiadamy niezbędne urządzenia diagnostyczne, narzędzia i oprogramowanie. Świadczymy kompleksowe usługi, nie tylko dla pojazdów z silnikiem diesla, ale również posiadaczy silników benzynowych.
Naprawiamy i regenerujemy wtryskiwacze dwusprężynowe, wtryskiwacze Common Rail CDI, HDI, TDCI, CRDI, CDTI, do samochodów ciężarowych (Iveco, Renault, DAF, MAN, Lublin, Scania, Autosan oaz pojazdów osobowych (Kia, Ford Transit, Peugeot, Volvo, Audi, Volkswagen, Opel, Mercedes). Czytaj Więcej
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy w Rzeszowie
Masz problemy z rozruchem silnika? Zauważyłeś spadek mocy lub świecącą się kontrolkę? Nie zwlekaj – oddaj samochód do mechanika, nim będzie za późno.
Wymienione wyżej usterki, są typowe dla problemów z wtryskiwaczami. Ich lekceważenie może prowadzić do kolejnych, poważnych problemów z samochodem, włącznie z unieruchomieniem całego pojazdu. Im wcześniej oddamy go do przeglądu – tym większa pewność, że usterkę da się usunąć a wtryskiwacz naprawić lub zregenerować – co jest istotną oszczędnością dla naszego portfela.
Sposób naprawy lub regeneracji wtryskiwaczy jest uzależniony od ich marki. W przypadku wtryskiwaczy Common Rail marki Bosch – istnieje możliwość ich całkowej naprawy, jak również wymiany poszczególnych elementów, m.in. rozpylaczy, uszczelnień zawora, cewki itd.
Potrzebne są jednak odpowiednie narzędzia – sterujące pneumatyką, specjalne klucze, podkładki regulacyjne. Producenci (Delphi, Bosch) sugerują także, by serwisy samochodowe zajmujące się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy posiadały specjalne clean roomy – pomieszczenia do montażu wtryskiwaczy, w których nie ma zanieczyszczeń, kurzu i pyłu. A wszystko ze względu na bardzo wysoką czułość urządzeń pomiarowych.
Zanim przystąpi się do naprawy wtryskiwacza należy go dokładnie oczyścić z zabrudzeń za pomocą ultra dźwiękowych myjek. Następnie wtryskiwacz jest rozbierany na części i dokładnie oglądany. Po zidentyfikowaniu usterki jest ona usuwana – naprawiana lub wymienia się uszkodzony element.
Gdzie dokonywana jest naprawa i regeneracja wtryskiwaczy?
Ze względu na konieczność posiadania odpowiednich narzędzi i urządzeń pomiarowych lepiej korzystać z autoryzowanych serwisów np. Bosch. Regeneracji i naprawy wtryskiwaczy można dokonać w naszym serwisie Hoffman w Rzeszowie. Poza wtryskiwaczami zajmujemy się również regeneracją i naprawą turbosprężarek oraz pomp wtryskowych.
Zapraszamy do Rzeszowa na ul. Armii Krajowej 18. Można również wysłać urządzenie kurierem w celu naprawy (koszt to 15 zł)! W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy
Obecnie większość samochodów osobowych oraz dostawczych z silnikiem samoczynnym (wysokoprężnym) zostało wyposażone w układ Common Rail. Do producentów, wytwarzających komponenty CR należy Siemens, Bosch, Delphi oraz Denso. I chociaż nie są to istotne czynniki, które bierzemy pod uwagę przy zakupie samochodu, ich rola rośnie w przypadku problemów i usterek wtryskiwaczy, uniemożliwiających użytkowanie pojazdu. Nie każdy wtryskiwacz można naprawić czy zregenerować. Niektóre z nich muszą być wymienione w całości, a to już spory wydatek.
Najczęstsze usterki wtryskiwaczy
Do typowych objawów świadczących o uszkodzeniu wtryskiwaczy należą problemy w pracy silnika, problemy z rozruchem, spadek mocy i święcąca się kontrolka. W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z serwisem i oddać samochód w ręce fachowców, gdyż konieczna może okazać się regeneracja wtryskiwaczy lub ich naprawa. Zbyt długie zwlekanie może doprowadzić do groźnych konsekwencji i kolejnych usterek.
Regeneracja Wtryskiwaczy
Regeneracja wtryskiwaczy czy też naprawa wtryskiwaczy uzależniona jest od ich marki. Obecnie najpopularniejsze są wtryskiwacze Common Rail marki Bosch. Producent przewidział możliwość ich pełnej naprawy, w tym wymiany rozpylaczy, wymiany uszczelnień zawora i cewki oraz praktycznie wszystkich pozostałych elementów. Czytaj Więcej

Naprawa pomp wtryskowych i ich regeneracja
Posiadanie samochodu w dzisiejszych czasach to już nie luksus a konieczność. Przemieszczanie się z miejsca zamieszkania do pracy, szkoły, przedszkola czy na zakupy zmusza nas do posiadania własnych czterech kółek. I chociaż jest to bardzo wygodne rozwiązanie, samochód to też częste wydatki, nie tylko na paliwo czy ubezpieczenie ale i przeglądy czy remonty. Bardzo często zdarza się, że nasz pojazd nas zawodzi, a my nie jesteśmy w stanie sami poradzić sobie z usterką. W takiej sytuacji pozostaje tylko oddać samochód w zaufane ręce i cierpliwie czekać na zdiagnozowanie i rozwiązanie problemu. Czytaj Więcej

Serwis Klimatyzacji Rzeszów
Zapraszamy do nas wszystkich właścicieli pojazdów, którzy posiadają w swoim pojeździe klimatyzację, a to dlaczego???
Wbrew powszechnie panującym opiniom instalacja klimatyzacyjna w samochodzie nie jest bezobsługowa. Przez złącza rurek, metalowych, gumowych i wszystkich innych połączeń może uciec rocznie w drodze naturalnego parowania nawet 10% środka chłodzącego, a wtedy wydajność chłodzenia znacząco zmniejsza się. Czytaj Więcej

Nasz serwis samochodowy świadczy szereg usług, zarówno dla posiadaczy silników diesla jak i silników benzynowych wszystkich marek:
– Silniki Diesla: – Mercedes, Audi, VW – Volkswagen, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Kia, Hyundai, Skoda, Ford, Peugeot, Citroen, Volvo, Scania, Man, Daf, Autosan, Iveco, Lublin, Renault (Reno), BMW, Chrysler, Mazda, Opel, Nissan, Seat, Toyota
– Silniki Diesla Samochody Ciężarowe: Volvo, Scania, Man, Daf, Autosan, Iveco, Lublin, Renault (Reno), Tatra, Liaz, Star, Avia
– Silniki Benzynowe: Mercedes, Audi, VW – Volkswagen, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Kia, Hyundai, Skoda, Ford, Peugeot, Citroen, Renault (Reno), BMW, Chrysler, Mazda, Opel, Nissan, Seat, Toyota Czytaj Więcej

Hoffman Serwis Samochodowy Rzeszów – Serwis Bosch
Na usługi udzielamy dwuletniej gwarancji, co jest wynikiem bardzo wysokiej jakości wykonanych prac i doświadczenia załogi.
Więcej informacji i zapytania pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 535505069
Email: serwis@hoffman.auto.pl
Zapraszamy do naszego punktu serwisowego:
– od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00

Mercedes-Benz CL500 (C216) z lat 2006 – 2013) z ośmiocylindrowym silnikiem 278.920 w układzie V
W naszym serwisie obsługujemy różne marki aut, jednak to modele mercedesa należą do naszych ulubionych. Jakiś czas temu podjęliśmy się naprawy silnika w samochodzie Mercedes-Benz CL500 naszego stałego klienta (silnik 278.920). Zaczęło się od poboru oleju oraz nierównomiernej pracy, aż w końcu dalsza jazda była niemożliwa.
Wykonaliśmy diagnostykę silnika badając ciśnienie sprężania i szczelność cylindrów. Ciśnienie na wszystkich cylindrach było poniżej normy, jednak dwa z ośmiu wykazywały wyjątkowo niskie ciśnienie (w okolicy 3 bar). Wykonaliśmy test szczelności, który potwierdził badania sprężania, nieszczelnością cylindryczną w różnych pozycjach ustawienia tłoka. Czytaj Więcej

Elektromagnetyczny wtryskiwacz CR w swojej budowie zawiera kilka głównych elementów:
- Korpus wtryskiwacza
- Rozpylacz
- Nakrętka rozpylacza
- Cewka elektromagnetyczna wraz twornikiem
- Zespół zaworu
Na usługi udzielamy dwuletniej gwarancji, co jest wynikiem bardzo wysokiej jakości wykonanych prac i doświadczenia załogi.
Więcej informacji i zapytania pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 512 179 332
Email: serwis@hoffman.auto.pl

Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek
Więcej informacji i zapytania pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 533324350
Email: serwis@hoffman.auto.pl
Gwarancja na usługi 2 lata
Korzyści płynące z zastosowania doładowania turbosprężarkowego są następujące:
– Silnik z turbosprężarką w porównaniu z silnikiem o identycznej mocy, bez turbodoładowania, zużywa mniej paliwa, a wykorzystana energia wylotu spalin przyczynia się do podniesienia sprawności takiego silnika. Z kolei z powodu mniejszej pojemności skokowej, starty ciepła i tarcia są mniejsze.
– W silniku z doładowaniem turbosprężarkowym wartość momentu obrotowego może być powiększana, dzięki wysokiemu wzrostowi momentu obrotowego przy niskich prędkościach silnika. Pełna moc silnika utrzymywana jest nawet przy niższych obrotach silnika. Dlatego, wspinając się pojazdem na wzgórze nie trzeba redukować biegu i wolniej traci się prędkość. Czytaj Więcej
Naprawa, Regeneracja Sprzedaż Pomp Wtryskowych – Rzeszów
Nasz serwis oferuje usługi z zakresu:
– naprawa pomp wtryskowych
– regeneracja pomp wtryskowych
– serwis i sprzedaż pomp wtryskowych wszystkich firm do wielu marek samochodów Czytaj Więcej

Naprawa nawiewów i klimatyzacji Peugeot
Co raz bardziej rozbudowane układy klimatyzacji w samochodach są co raz częściej źródłem kłopotów dla właścicieli pojazdów. Podział na klika stref w kabinie (klimatyzacja dwustrefowa staje się powoli standardem a spotykamy już trzy i czterostrefowe) powoduje rozbudowę układów sterowania nawiewem w kabinie samochodu. I o ile usterki podstawowych elementów układu klimatyzacji (sprężarka, skraplacz, parownik, osuszacz, zawór rozprężny) są stosunkowo łatwe do zdiagnozowania i usunięcia, o tyle awarie klap sterujących przepływem powietrza w samochodzie należą do grupy usterek, których bez odpowiedniego sprzętu diagnostycznego i doświadczenia mechanika nie da się szybko wyeliminować. Czytaj Więcej
Naprawa, Regeneracja Wtryskiwaczy Delphi common rail
Wtryskiwacz Common Rail DELPHI reguluje dokładnie ilość podawanego paliwa do komory spalania. Dokładne otwarcie i zamknięcie wtryskiwaczy jest elektronicznie kontrolowane przez elektrozawory, które są wbudowane w każdej obudowie wtryskiwacza. Zadaniem systemu wtrysku Common Rail DELPHI jest możliwość kontroli wyprzedzenia, czasu wtrysku i ciśnienia indywidualnie w taki sposób, aby dochodziło do jak najbardziej pełnego spalania – cylinder po cylindrze – w zależności od warunków pracy silnika. Wtryskiwacz Common Rail DELPHI jest ważnym komponentem w systemie, regulującym dokładnie ilość podawanego paliwa do komory spalania. Dokładne otwarcie i zamknięcie wtryskiwaczy jest elektronicznie kontrolowane przez elektrozawory, które są wbudowane w każdej obudowie wtryskiwacza. Czytaj Więcej

Regeneracja i Naprawa Pomp Common Rail
Regeneracji wysokociśnieniowej pompy mogą dokonać mechanicy specjalizujący się w tego typu naprawach. Pomimo, że pierwsza wersja pompy Bosch CP1 wydaje się nie być skomplikowana, to jest w niej kilka trudnych zadań do wykonania. Jedno z nich to skręcenie pompy odpowiednimi siłami. Często po nieumiejętnym zmontowaniu do wymiany należy przeznaczyć płytkę uszczelniającą (dekiel) sekcji tłoczącej, ponieważ nie można uszczelnić pompy. Czytaj Więcej
Regeneracja i Naprawa Pomp wtryskowych CR Bosch
Typy pomp: CP1 – trzysekcyjna pompa pierwszej generacji, CP1 H i CP1 H1 – unowocześnione konstrukcyjnie pompy pierwszej generacji wyróżniają się innym układem sekcji tłoczących i zabudowaną pompką zasilającą na korpusie, CP3 – pompy kolejnej generacji, o wyższym ciśnieniu paliwa z sekcjami na stałe osadzonymi w korpusie głównym, CP4 dwusekcyjna pompa wysokociśnieniowa z korpusem aluminiowym, CP2 – pompa dwusekcyjna, rzędowa stosowana w dużych jednostkach Czytaj Więcej
Hyundai – Kia – Doosan (DPICO)– Daewoo
W ostatnich dziesięcioleciach na polskim rynku pojawiło się wiele pojazdów produkcji, lub kooperacji azjatyckiej, w tym koreańskiej. Wiele z tych pojazdów znajduje zastosowanie w branży budowalnej i rolniczej. Także dużo silników koreańskich można znaleźć w wózkach widłowych. Silniki diesla posiadają pompy wtryskowe firmy Zexel, ale jeszcze więcej jest tam pomp firmy koreańskiej o nazwie Doowon. Firma Doowon powstała w 1974 roku, a w tej chwili ma pełną nazwę: DOOWON PRECISION INDUSTRY CO. i jest w 100% wykupiona przez Boscha.
Bosch i Zexel a Dowon? Czytaj Więcej

Silnik Renault 1.2 TCe, Nissan DiG/Ti, Dacia 1,2 TCe, Mercedes Citan 112
Coraz bardziej popularnym silnikiem staje się turbodoładowana jednostka Renault o pojemności 1,2 (1197 ccm). Silnik możemy znaleźć w wielu modelach Renault, oraz w markach Nissan, Mercedes, Dacia.
Jest to niewielki silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu MFI-s lub –d z wtryskiwaczem umieszczonym w cylindrze (DI). Systemy wtrysku są firm Siemens (Continental) lub Hitachi, oraz Motronic firmy Bosch. Silnik jest wspomagany turbosprężarką firm Garret i Mitsubishi
Możemy go często spotkać w modelach:
Nissan Qashqai 1,2 DiG/Ti,
Nissan Pulsar 1.2 DIG-T, silnik HRA2DDT
Nissan Juke 1.2 DIG-T, silnik HRA2DDT
Renault Kadjar 1.2 TCe 130, silnik H5F408
Renault Clio 1.2TCe, silniki H5F403. H5FT412, H5Ft408
Renault Captur 1.2 TCe, silnik H5F403 (do 2015)
Renault Captur 1,2, silnik H5Ft412 (2015-2018 rok)
Renault Scenic 1.2TCe 130
Renault Megane IV 1.2, silnik H5F408
Dacia Duster 1.2 TCe, silnik H5F408, H5F404, H5F410
Dacia Dokker 1.2
Dacia Lodgy 1.2
Mercedes Citan 112 1.2 silnik 200.711 (stosowany olej MB229.3/ MB229.5, SAE 0W30, 0W40) Czytaj Więcej

Naprawa samochodu z przywiezieniem i odwiezieniem – door-to-door
Szanowni Klienci
Z uwagi na aktualną sytuację epidemiologiczną i w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo zachęcamy do skorzystania z naszej usługi serwisowej door-to-door.
W celu skorzystania z usługi prosimy o kontakt telefoniczny + 48 17 85 777 51 lub mailowy serwis@hoffman.auto.pl .
Dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów Czytaj Więcej

Wymiana sprzęgła w Dwusprzęgłowej skrzyni typu DSG
Od kilku lat bardzo popularna staje się automatyczna skrzynia biegów typu DSG (grupa VW) z suchym podwójnym, zespolonym sprzęgłem. Pomijając protoplastów tego wynalazku już z lat osiemdziesiątych XX wieku, seryjnie system zaczął montować volkswagen (po 2003 roku).
Omawiane sprzęgło składa się z dwóch częściowo niezależnych elementów sprzęgłowych. Jeden zestaw jest odpowiedzialny za zmianę biegów parzystych, a drugi nieparzystych. Na podstawie informacji ze sterownika skrzyni biegów system jest przygotowany do błyskawicznej zmiany biegów utrzymując „wysprzęglony” kolejny bieg w gotowości.
Częste usterki dotyczące podwójnego sprzęgła:
- Szarpanie przy zmianie biegów często niższych na przykład ½
- Szarpanie przy cofaniu – bieg wsteczny
- Uszkodzenie dwumasowego koła, czasem zespolonego z systemem sprzęgła (szarpanie podczas ruszania, zmiany biegów, oraz wyczuwalna nierównomierna praca silnika)
- Opóźnienie przełączania poszczególnych przełożeń
Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni automatycznej – zobacz Czytaj Więcej

Środki do paliwa Diesel – Benzyna, Motul Valve Expert
Wielu użytkowników pojazdów klasycznych i sportowych o dawnych konstrukcjach zastanawia się nad stosowaniem dodatków do paliwa.
I tutaj trzeba mocno się zastanowić. Czy stosować np. środki o właściwościach czyszczących?
Odpowiadając w skrócie: oczywiście stosować, ale wtedy kiedy mamy czysty układ paliwowy. Środki o właściwościach czyszczących bardzo dobrze usuwają brudy zbiornikowe i wtłaczają to dalej w układ poprzez rurki i układ filtracyjny. Całość zanieczyszczeń rozbitych np. na drobniejsze cząstki wędruje do układu wtryskowego lub gaźnikowego po drodze zostawiając po sobie ślad uszkodzeń, zarysowań. Jest to szczególnie niebezpieczne w przypadku układu wtryskowego, gdzie wtryskiwacze, pompę paliwa lub rozdzielacz (układy K-jetronic, KE jetronic) można uszkodzić bezpowrotnie. Z gaźnikiem jest łatwiej. Najczęściej kończy się dokładnym oczyszczeniem i system wraca do normy (chociaż nie zawsze).
Na pewno padnie pytanie: to po co środki czyszczące ?
Te środki służą zapobieganiu tworzenia się osadów, kiedy są używane na bieżąco. Czytaj Więcej

Elektryczne auta w Rzeszowie
Elektrycznie dla „Iskierki”
Już w najbliższą niedzielę (09.12) Automobilklub Rzeszowski organizuje charytatywną imprezę Moto-Mikołaj Superoes in Rzeszów. Podczas sportowych zmagań i pokazowych przejazdów z darczyńcami, które odbędą się na ulicy Moniuszki w Rzeszowie zbierane będą pieniądze dla podopiecznych Fundacji Iskierka, pacjentów Kliniki Onkohematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie.
Dzięki uprzejmości firm GO+Cars i Serwis Hoffman wszyscy chętni do niesienia pomocy dla Fundacji Iskierka będą mogli odbyć elektryzującą przejażdżkę na prawym fotelu Fiata 500 z napędem elektrycznym! Czytaj Więcej

Odgrzybianie Klimatyzacji Rzeszów
ZADZWOŃ DO NAS: 533 324 350

Wtryskiwacze Benzynowe – W ofercie posiadamy wtryskiwacze benzynowe do różnych pojazdów w tym historycznych
Wtryskiwacze beznynowe. Jeden z popularniejszych wtryskiwaczy to 0437004002 nr. Technologiczny DC8C45R2 (numer Mercedes: 0000781123, A0000781123) mi. stosowany w :

Oryginalny wtryskiwacz 0437004002 firmy Bosch
- ASTON MARTIN DBS 5.3 V8 243KW/ 330PS 5.3l 01.1970 – 12.1974
- MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 125KW/ 170PS 2.8l 09.1967 – 08.1969
- MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 125KW/ 170PS 3.0l 01.1968 – 08.1972
- MERCEDES-BENZ 280 S 2.8 [108] 103KW/ 140PS 2.8l 01.1968 – 07.1972
- Mercedes 280 SE KLASA S (W108, W109) 280 SE,SEL (108.018, 108.019)
- MERCEDES-BENZ 280 SE Cabrio [111] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
- MERCEDES-BENZ 280 SE Coupe [111] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
- MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 110KW/ 150PS 3.0l 01.1968 – 08.1972
- MERCEDES-BENZ 280SE 2.8 [111] 0KW/ 0PS 2.8l 09.1967 – 08.1971
- MERCEDES-BENZ 280 SE [108] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
- MERCEDES-BENZ 280 SE [108] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1972 – 08.1972
- MERCEDES-BENZ 280 SL Roadster [113] 125KW/ 170PS 2.8l 01.1968 – 03.1971
- Mercedes 300 SEL 1968-1972 silnik M 130.981, KLASA S (W108, W109) 300 SEL (109.016)
Cena wtryskiwacza 461,00 zł (oferta z dnia 30 czerwca 2016)
Numery katalogowe wtryskiwaczy do Mercedesa:
0437004002, DC8C45R2, 28292862, 28307309, 28308779, 28309052, 28319895, 28319898, 28320793, 28326854, 28326855, 28342997, 28348370, A9361787, A9362187, A026 0747302, A0280743202, A0280744802, A0280746002, A0280746902, A6510700487, AW420 AW4, B414260887
Więcej numerów katalogowych znajdziesz tutaj: Numery katalogowe Wtryskiwczy
Przeczytaj o naprawie zabytkowych pomp wtryskowych
Zobacz również: Pojazdy Zabytkowe


Polonez Hoffman/Barłoga na odcinku specjalnym
2. Rajd Rzeszowiak został przywitany piękną pogodą i tak też się zakończył. Park Serwisowy był zlokalizowany na terenie Rynku w Boguchwale co było dużym udogodnieniem dla zawodników i ich zespołów ze względu na bliskość zaplecza typu toalety, kawiarenka itp. Czytaj Więcej