Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy Jasło

Problemy z wtryskiwaczami często są bagatelizowane, zwłaszcza że początkowe objawy nie utrudniają znacząco poruszania się samochodem. Jeśli jednak w porę nie zgłosimy się do warsztatu, możemy doprowadzić do poważnych problemów z pojazdem, włącznie z jego unieruchomieniem.

Hoffman Auto Serwis to autoryzowany partner Bosch, zajmujący się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy, turbosprężarek oraz pomp wtryskowych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w regeneracji i naprawie wtryskiwaczy Bosch, Delphi, Siemens czy Denso.  Dzięki odpowiedniemu sprzętowi oraz oprogramowaniu, możliwe jest szybkie  zidentyfikowanie usterki i jej usunięcie.

Po czym poznać problemy z wtryskiwaczami

Pierwsze objawy, które mogą świadczyć, że nasze wtryskiwacza potrzebują regeneracji to najczęściej spadek mocy silnika lub problemy z jego rozruchem, zwłaszcza rano, czy po długim postoju. By się udać do mechanika powinna skłonić nas również świecąca się kontrolka, zwiększone wydobywanie się dymu, zwłaszcza podczas gwałtownego wciskania gazu, czy pojawienie się paliwa w oleju silnikowym.
Jeśli zlekceważymy te objawy, możemy doprowadzić nawet do całkowitego unieruchomienia pojazdu i uszkodzenia wtryskiwaczy. A koszt ich wymiany jest zdecydowanie wyższy niż sama regeneracja.

Naprawa wtryskiwaczy

Nim wtryskiwacz zostanie naprawiony lub zregenerowany, konieczne jest jego dokładne rozebranie i wyczyszczenie. Dopiero wtedy można przystąpić do oględzin i naprawy, bądź wymiany poszczególnych elementów.

Diagnostyka, regeneracja i naprawa wtryskiwaczy powinna odbywać się przy użyciu specjalistycznego sprzętu, odpowiedniego oprogramowania, a najlepiej w specjalnym clean room’ie (zalecanym przez firmę Bosch), wolnym od zanieczyszczeń i pyłów, jakie znajdują się w zwykłym warsztacie.

Dlaczego my?

Jak wcześniej wspomnieliśmy, Hoffman Auto Serwis to autoryzowany partner Bosch. Naprawą i regeneracją wtryskiwaczy zajmujemy się już od wielu lat. Nasz zespół to dobrze wykwalifikowani fachowcy z wieloletnim doświadczeniem. W połączeniu z wysokiej klasy sprzętem i oprogramowaniem diagnostycznym – pozwala to na szybką i trafną diagnostykę.

Zapraszamy do naszego serwisu w Rzeszowie (al. Armii Krajowej 18) klientów z Dębicy, Jasła, Stalowej Woli czy Tyczyna. Nie jesteś z Rzeszowa, a nie masz czasu przyjechać osobiście? Wyślemy wtryskiwacze kurierem!

Elektryczne auta w Rzeszowie

Elektrycznie dla „Iskierki”

 

Fiat 500 – elektryczny

Już w najbliższą niedzielę (09.12) Automobilklub Rzeszowski organizuje charytatywną imprezę Moto-Mikołaj Superoes in Rzeszów. Podczas sportowych zmagań i pokazowych przejazdów z darczyńcami, które odbędą się na ulicy Moniuszki w Rzeszowie zbierane będą pieniądze dla podopiecznych Fundacji Iskierka, pacjentów Kliniki Onkohematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie.

Dzięki uprzejmości firm GO+Cars i Serwis Hoffman wszyscy chętni do niesienia pomocy dla Fundacji Iskierka będą mogli odbyć elektryzującą przejażdżkę na prawym fotelu Fiata 500 z napędem elektrycznym!

 

Firma Serwis Hoffman nie boi się wyzwań i śmiało patrzy w przyszłość a ta jawi … elektrycznie – mówi Paweł Hoffman – Już dziś przy współpracy firmą GO+Cars podejmujemy działania zmierzające do obsługi serwisowej pojazdów elektrycznych.       Chcemy też wspólnie przybliżać ten rodzaj napędu dlatego kiedy Automobilklub Rzeszowski zwrócił się do nas z prośbą o udostępnienie elektrycznej 500-setki i to w tak szczytnym celu nie wahaliśmy się ani chwili!

 Zobacz tester – multimetr do aut elektrycznych

 

Serdecznie zapraszam w niedzielne popołudnie do hojnego wsparcia Fundacji Iskierka!

 

Szczegółowy program imprezy dostępny na stronie Automobilkubu Rzeszowskiego

 

Informacji na temat elektrycznych pojazdów i przejazdów na Moniuszki,  udzieli Dariusz Mikołajczyk tel. 512 179 332

 

 

Zapraszamy klientów z Przemyśla i okolic, do skorzystania z usług serwisu Hoffman auto. Oferujemy naprawę i regeneracją wtryskiwaczy, regenerację i naprawę turbosprężarek oraz pomp wtryskowych.

Jeśli masz problem ze swoim pojazdem, pojawiły się kłopoty z rozruchem, silniki nierówno pracuje lub świeci się kontrolka – nie lekceważ tych sygnałów. Możesz bowiem doprowadzić do poważnych usterek w samochodzie, których naprawa może się okazać bardzo kosztowna.

Hoffman Auto Serwis jest autoryzowanym serwisem marki Bosch, zajmującym się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy paliwa marki Common Rail, CDTI< CRDI, CDI, HDI, a także wtryskiwaczy dwusprężynowych czy elektronicznych wtryskiwaczy do samochodów ciężarowych.

Posiadamy nowoczesne narzędzia diagnostyczne klucze, podkładki, narzędzia sterujące diagnostyką, stół probierczy, które umożliwiają prawidłową i kompleksową diagnostykę, zgodnie z zaleceniami producenta.

Jak pracujemy?

Nim przystąpimy do do diagnozowania usterki, konieczne jest dokładne oczyszczenie z zabrudzeń. Następnie jest on rozbierany na części, a uszkodzony element naprawiany lub wymieniany.

Dlaczego my?

Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki Bosch, posiadamy specjalistyczne oprogramowanie diagnostyczne, profesjonalny sprzęt i wieloletnie doświadczenie. Specjalizujemy się właśnie w naprawie i regeneracji wtryskiwaczy, co daje pewność, że robimy to po prostu dobrze.

Jeśli chcesz skorzystać z usług naszego serwisu zapraszamy do Rzeszowa, na al. Armii Krajowej 18. Jeśli nie masz czasu dojeżdżać – nie ma problemu. Możesz wysłać wtryskiwacze do naprawy kurierem!

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy – Krosno

Szukasz dobrego mechanika w swojej okolicy? Masz problem z samochodem ale nikt nie umie Ci pomóc? Hoffman Auto Serwis, zajmujący się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy zaprasza!

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Bosch, od lat zajmującym się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i turbosprężarek. Posiadamy niezbędne urządzenia diagnostyczne, narzędzia i oprogramowanie. Świadczymy kompleksowe usługi, nie tylko dla pojazdów z silnikiem diesla, ale również posiadaczy silników benzynowych.

Naprawiamy i regenerujemy wtryskiwacze dwusprężynowe, wtryskiwacze Common Rail CDI, HDI, TDCI, CRDI, CDTI, do samochodów ciężarowych (Iveco, Renault, DAF, MAN, Lublin, Scania, Autosan oaz pojazdów osobowych (Kia, Ford Transit, Peugeot, Volvo, Audi, Volkswagen, Opel, Mercedes).

Jak rozpoznać usterkę wtryskiwaczy?

Objawy, które powinny nas zaniepokoić i skłonić do wizyty w serwisie samochodowych to przede wszystkim nierówna praca silnika, problemy z rozruchem pojazdu, spadek mocy i świecąca się kontrolka. Jeśli mamy do czynienia z uszkodzeniem wtryskiwaczy, lekceważenie tego problemu doprowadzi do kolejnych usterek, a nawet unieruchomienia samochodu.

Naprawa wtryskiwaczy

Wtryskiwacze, które do nas trafiają najpierw są dokładnie myte, ultradźwiękowymi myjkami z wszelkich zabrudzeń, które nagromadziły się w trakcie ich działania. Dopiero dokładnie oczyszczony wtryskiwacz jest testowany, sprawdzany i oglądany w celu stwierdzenia ewentualnej usterki, która w następnym etapie jest usuwana (o ile to oczywiście możliwe).

Dlaczego nasz serwis?

Zapewne w samym Krośnie, jak i okolicy znajduje się wiele warsztatów samochodowych, które z chęcią podejmą się diagnostyki usterek i naprawy wtryskiwaczy. Należy jednak mieć na uwadze, że tego typu usługi muszą być wykonywane profesjonalnie i na najwyższym poziomie. Nasz serwis samochodowy, składa się z wysokiej klasy specjalistów o wieloletnim doświadczeniu. Posiadamy najwyższej klasy sprzęt i oprogramowanie, które pomaga w naprawie. Dzięki temu nasi Klienci mogą mieć pewność, że oddają swój pojazd w dobre ręce.

Serwi Hoffman Auto znajduje się w Rzeszowie przy ul. Armi Krajowej 18, jednak naprawy przeprowadzamy także wysyłkowo. Zapraszamy Klientów nie tylko z Krosna, ale i całego Podkarpacia.

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy w Rzeszowie

Masz problemy z rozruchem silnika? Zauważyłeś spadek mocy lub świecącą się kontrolkę? Nie zwlekaj – oddaj samochód do mechanika, nim będzie za późno.

Wymienione wyżej usterki, są typowe dla problemów z wtryskiwaczami. Ich lekceważenie może prowadzić do kolejnych, poważnych problemów z samochodem, włącznie z unieruchomieniem całego pojazdu. Im wcześniej oddamy go do przeglądu – tym większa pewność, że usterkę da się usunąć a wtryskiwacz naprawić lub zregenerować – co jest istotną oszczędnością dla naszego portfela.

Sposób naprawy lub regeneracji wtryskiwaczy jest uzależniony od ich marki. W przypadku wtryskiwaczy Common Rail marki Bosch – istnieje możliwość ich całkowej naprawy, jak również wymiany poszczególnych elementów, m.in. rozpylaczy, uszczelnień zawora, cewki itd.

Potrzebne są jednak odpowiednie narzędzia – sterujące pneumatyką, specjalne klucze, podkładki regulacyjne. Producenci (Delphi, Bosch) sugerują także, by serwisy samochodowe zajmujące się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy posiadały specjalne clean roomy – pomieszczenia do montażu wtryskiwaczy, w których nie ma zanieczyszczeń, kurzu i pyłu. A wszystko ze względu na bardzo wysoką czułość urządzeń pomiarowych.

Zanim przystąpi się do naprawy wtryskiwacza należy go dokładnie oczyścić z zabrudzeń za pomocą ultra dźwiękowych myjek. Następnie wtryskiwacz jest rozbierany na części i dokładnie oglądany. Po zidentyfikowaniu usterki jest ona usuwana – naprawiana lub wymienia się uszkodzony element.

Gdzie dokonywana jest naprawa i regeneracja wtryskiwaczy?

Ze względu na konieczność posiadania odpowiednich narzędzi i urządzeń pomiarowych lepiej korzystać z autoryzowanych serwisów np. Bosch. Regeneracji i naprawy wtryskiwaczy można dokonać w naszym serwisie Hoffman w Rzeszowie. Poza wtryskiwaczami zajmujemy się również regeneracją i naprawą turbosprężarek oraz pomp wtryskowych.

Zapraszamy do Rzeszowa na ul. Armii Krajowej 18. Można również wysłać urządzenie kurierem w celu naprawy (koszt to 15 zł)! W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

Odgrzybianie Klimatyzacji Rzeszów

ZADZWOŃ DO NAS: 533 324 350

 
Zdrowe powietrze we wnętrzu pojazdu dzięki Contra Sept®
 
Pleśń, zarazki, bakterie: częsty element układu klimatyzacji. Tradycyjne metody czyszczenia mają negatywny wpływ na wszystkie osoby w pojeździe – w niektórych przypadkach mogą nawet stać się przyczyną chorób.
 
Przyczyna leży po stronie żeber chłodzących parownika znajdujących się w niewielkiej odległości od siebie – są one ciągle wilgotne, co umożliwia osadzanie się na nich pyłów i innych zanieczyszczeń.

Czytaj Więcej

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy

Obecnie większość samochodów osobowych oraz dostawczych z silnikiem samoczynnym (wysokoprężnym) zostało wyposażone w układ Common Rail. Do producentów, wytwarzających komponenty CR należy Siemens, Bosch, Delphi oraz Denso. I chociaż nie są to istotne czynniki, które bierzemy pod uwagę przy zakupie samochodu, ich rola rośnie w przypadku problemów i usterek wtryskiwaczy, uniemożliwiających użytkowanie pojazdu. Nie każdy wtryskiwacz można naprawić czy zregenerować. Niektóre z nich muszą być wymienione w całości, a to już spory wydatek.

Najczęstsze usterki wtryskiwaczy

Regeneracja i Naprawa Wtryskiwaczy

Do typowych objawów świadczących o uszkodzeniu wtryskiwaczy należą problemy w pracy silnika, problemy z rozruchem, spadek mocy i święcąca się kontrolka. W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z serwisem i oddać samochód w ręce fachowców, gdyż konieczna może okazać się regeneracja wtryskiwaczy lub ich naprawa. Zbyt długie zwlekanie może doprowadzić do groźnych konsekwencji i kolejnych usterek.

Regeneracja Wtryskiwaczy

Regeneracja wtryskiwaczy czy też naprawa wtryskiwaczy uzależniona jest od ich marki. Obecnie najpopularniejsze są wtryskiwacze Common Rail marki Bosch. Producent przewidział możliwość ich pełnej naprawy, w tym wymiany rozpylaczy, wymiany uszczelnień zawora i cewki oraz praktycznie wszystkich pozostałych elementów.

Zanim mechanik dokona testów pod kątem ewentualnych usterek, wtryskiwacz musi zostać dokładnie oczyszczony, za pomocą myjek ultradźwiękowych. Dopiero wtedy można zająć się wykrywaniem usterek, najpierw poddając go testom na stole probierczym, a następnie rozbierając wtryskiwacz na części.

Typowe usterki wtryskiwaczy

Typowe usterki wtryskiwaczy dotyczą ich rozpylaczy, zaworu lub nakrętki. Aby je usunąć potrzebne są odpowiednie narzędzia, specjalistyczne klucze, urządzenia sterujące pneumatyką, podkładki regulacyjne czy elektroniczny klucz dynamometryczny. Z tego powodu regeneracja wtryskiwaczy czy też naprawa wtryskiwaczy powinna być wykonywana przez fachowców, nie tylko znających się na rzeczy, ale i posiadających odpowiednie narzędzia.

Pompa Wtryskowa Pompa Bosch VE EDC

Naprawa pomp wtryskowych i ich regeneracja

Regeneracja i Naprawa Pomp Wtryskowych

Posiadanie samochodu w dzisiejszych czasach to już nie luksus a konieczność. Przemieszczanie się z miejsca zamieszkania do pracy, szkoły, przedszkola czy na zakupy zmusza nas do posiadania własnych czterech kółek. I chociaż jest to bardzo wygodne rozwiązanie, samochód to też częste wydatki, nie tylko na paliwo czy ubezpieczenie ale i przeglądy czy remonty. Bardzo często zdarza się, że nasz pojazd nas zawodzi, a my nie jesteśmy w stanie sami poradzić sobie z usterką. W takiej sytuacji pozostaje tylko oddać samochód w zaufane ręce i cierpliwie czekać na zdiagnozowanie i rozwiązanie problemu. Czytaj Więcej

Klimatyzacja

Peugeot 407 - Naprawa nawiewów oraz klimatyzacji

serwis klimatyzacji rzeszów

Serwis Klimatyzacji

Zapraszamy do nas wszystkich właścicieli pojazdów, którzy posiadają w swoim pojeździe klimatyzację, a to dlaczego???

Wbrew powszechnie panującym opiniom instalacja klimatyzacyjna w samochodzie nie jest bezobsługowa. Przez złącza rurek, metalowych, gumowych i wszystkich innych połączeń może uciec rocznie w drodze naturalnego parowania nawet 10% środka chłodzącego, a wtedy wydajność chłodzenia znacząco zmniejsza się. Czytaj Więcej

serwis samochodowy hoffman w rzeszowie

Nasz serwis samochodowy świadczy szereg usług, zarówno dla posiadaczy silników diesla jak i silników benzynowych wszystkich marek:
Silniki Diesla: – Mercedes, Audi, VW – Volkswagen, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Kia, Hyundai, Skoda, Ford, Peugeot, Citroen, Volvo, Scania, Man, Daf, Autosan, Iveco, Lublin, Renault (Reno), BMW, Chrysler, Mazda, Opel, Nissan, Seat, Toyota
Silniki Diesla Samochody Ciężarowe: Volvo, Scania, Man, Daf, Autosan, Iveco, Lublin, Renault (Reno), Tatra, Liaz, Star, Avia
Silniki Benzynowe: Mercedes, Audi, VW – Volkswagen, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Kia, Hyundai, Skoda, Ford, Peugeot, Citroen, Renault (Reno), BMW, Chrysler, Mazda, Opel, Nissan, Seat, Toyota Czytaj Więcej

Serwis

serwis samochodowy bosch diesel rzeszów

Hoffman Serwis Samochodowy Rzeszów – Serwis Diesel, Bosch

Zapraszamy do naszego punktu serwisowego:
– od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00

Usługa – Sprzedaż – Wysyłka Czytaj Więcej

Wykonujemy ozonowanie i przegląd klimatyzacji – Rzeszów

Co to jest ozonowanie klimatyzacji

Umów wizytę na przegląd klimatyzacji telefonicznie 502 430 150

Czytaj Więcej

Elektromagnetyczny wtryskiwacz CR w swojej budowie zawiera kilka głównych elementów:

  • Korpus wtryskiwacza
  • Rozpylacz
  • Nakrętka rozpylacza
  • Cewka elektromagnetyczna wraz twornikiem
  • Zespół zaworu

Czytaj Więcej

uszkodzenia turbosprężarek

Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek

Korzyści płynące z zastosowania doładowania turbosprężarkowego są następujące:

– Silnik z turbosprężarką w porównaniu z silnikiem o identycznej mocy, bez turbodoładowania, zużywa mniej paliwa, a wykorzystana energia wylotu spalin przyczynia się do podniesienia sprawności takiego silnika. Z kolei z powodu mniejszej pojemności skokowej, starty ciepła i tarcia są mniejsze.
– W silniku z doładowaniem turbosprężarkowym wartość momentu obrotowego może być powiększana, dzięki wysokiemu wzrostowi momentu obrotowego przy niskich prędkościach silnika. Pełna moc silnika utrzymywana jest nawet przy niższych obrotach silnika. Dlatego, wspinając się pojazdem na wzgórze nie trzeba redukować biegu i wolniej traci się prędkość. Czytaj Więcej

wtryskiwacze benzyniowe auta zabytkowe

W ofercie posiadamy wtryskiwacze benzynowe do różnych pojazdów w tym historycznych

Jeden z popularniejszych wtryskiwaczy to 0437004002 nr. Technologiczny DC8C45R2 (numer Mercedes: 0000781123, A0000781123) mi. stosowany w :

wtryskiwacze benzynowe mercedes benz i aston martin

Oryginalny wtryskiwacz 0437004002 firmy Bosch

  • ASTON MARTIN DBS 5.3 V8 243KW/ 330PS 5.3l 01.1970 – 12.1974
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 125KW/ 170PS 2.8l 09.1967 – 08.1969
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 125KW/ 170PS 3.0l 01.1968 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280 S 2.8 [108] 103KW/ 140PS 2.8l 01.1968 – 07.1972
  • Mercedes 280 SE KLASA S (W108, W109) 280 SE,SEL (108.018, 108.019)
  • MERCEDES-BENZ 280 SE Cabrio [111] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE Coupe [111] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 110KW/ 150PS 3.0l 01.1968 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280SE 2.8 [111] 0KW/ 0PS 2.8l 09.1967 – 08.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE [108] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE [108] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1972 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280 SL Roadster [113] 125KW/ 170PS 2.8l 01.1968 – 03.1971
  • Mercedes 300 SEL 1968-1972 silnik M 130.981, KLASA S (W108, W109) 300 SEL (109.016)

Cena wtryskiwacza 461,00 zł (oferta z dnia 30 czerwca 2016)

Przeczytaj o naprawie zabytkowych pomp wtryskowych

naprawa regeneracja i sprzedaż pomp wtryskowych rzeszówNaprawa, Regeneracja Sprzedaż Pomp Wtryskowych – Rzeszów

Nasz serwis oferuje usługi z zakresu:
– naprawa pomp wtryskowych
– regeneracja pomp wtryskowych
– serwis i sprzedaż pomp wtryskowych wszystkich firm do wielu marek samochodów Czytaj Więcej

Polonez Hoffman/Barłoga na odcinku specjalnym

Polonez Hoffman/Barłoga na odcinku specjalnym

2. Rajd Rzeszowiak został przywitany piękną pogodą i tak też się zakończył. Park Serwisowy był zlokalizowany na terenie Rynku w Boguchwale co było dużym udogodnieniem dla zawodników i ich zespołów ze względu na bliskość zaplecza typu toalety, kawiarenka itp.

W rajdzie wystartowało 41 załóg rajdowych w tym 18 w cyklu Historycznego Rajdowego Pucharu Polski. W tej grupie można było zobaczyć perełki z dawnego rajdowego świata jak Lancia Delta HF Integrale, Audi Quattro, Lancia Fulvia Coupe, oraz historyczne rajdówki z bloku wschodniego; Łada 2107 VFTS, Fiaty 126p, Fiat 125p, oraz Polonezy 2000 Rally.

Jednym z tych polonezów w barwach Walter Wolf grupy IV (lata siedemdziesiąte Walter Wolf to zespół Formuły 1) wystartowała załoga Hoffman / Barłoga, zawodnicy Automobilklubu Rzeszowskiego.

Główny Mechaniki zespołu Zdzisław Wróbel podczas kontroli ciśnienia w oponach

Główny Mechaniki zespołu Zdzisław Wróbel podczas kontroli ciśnienia w oponach

Paweł Hoffman: W rajdzie wystartowałem z pewnymi obawami bo ostatni rok obfitował nieukończonymi zawodami, jednak tym razem wszystko zagrało. Przede wszystkim auto spisywało się na medal pod względem technicznym. Charakter jazdy miałem spokojny i wyważony, a po za urwanym prawym lusterkiem na końcówce pierwszego OS-u Niechobrz i lekko uszkodzonej feldze w Szkodnej nie było żadnych przygód. Pomimo że mieliśmy pełne zaplecze warsztatowe Berner to korzystaliśmy jedynie z ciśnieniomierza i miernika temperatury opon. Do trudniejszych elementów zmagań należała ciasna szykana w Niechobrzu, gdzie we znaki dawał się brak wspomagania kierownicy co wpłynęło na przesunięcie opon i punkty karne. Za to OS Szkodna był w niektórych partiach bardzo szybki i szybkie były dwie postawione szykany. Generalnie jestem bardzo zadowolony z 5 –go miejsca w generalce HRPP i super współpracy z Marcinem.

Przeczytaj: Benzynowe Pompy Wtryskowe do zabytkowych Mercedesów SL, 230, 250, 280, 600

 

Hoffman - Barłoga Rajd RzeszowiakMarcin Barłoga: to już kolejna edycja Rzeszowiaka w której zasiadam na prawym fotelu Poloneza. Odcinki specjalne tegorocznego rajdu okazały się bardzo wymagające, auto dzielnie znosiło ich trud, a współpraca załogi układała się bardzo dobrze. To wszystko zaowocowało dobrym miejscem na koniec imprezy. Po całodniowych zmaganiach w HRPP byliśmy najszybsi wśród załóg startujących autami Polskiej produkcji a nasz FSO Polonez okazał się najstarszym Polskim autem na mecie rajdu. Za te nasze wspólne sukcesy udekorowani zostaliśmy pucharami ufundowanymi odpowiednio przez Classicauto i Automobilistę; było to dla nas miłe zaskoczenie na koniec rajdu. Cieszę się, że Polskie rajdy ewaluują, że powstają takie inicjatywy jak HRPP. Jest dużo hobbystów, którzy chcą czasem przewietrzyć swoje klasyki, na Rzeszowiaku mieliśmy tego potwierdzenie. Mam nadzieję, że w przyszłości pomysł będzie kontynuowany a ja sam znów staną na starcie do podobnej imprezy

Fot. Kamil Bać, Ludera

W sezonie 2016 załoga Hoffman/Barłoga współpracuje z: www.hoffman.auto.pl – REGENERACJA TURBOSPRĘŻAREK, www.berner.plwww.automobilista.com.plwww.classicauto.pl,www.kronikarajdow.plwww.mlodzi.rzeszow.plwww.boguchwala.pl – Miasto Boguchwała

Nawiewy w Peugeot 407 - rozmontowana deska rozdzielcza

serwis klimatyzacji - naprawa nawiewów rzeszówNaprawa nawiewów i klimatyzacji Peugeot

Co raz bardziej rozbudowane układy klimatyzacji w samochodach są co raz częściej źródłem kłopotów dla właścicieli pojazdów. Podział na klika stref w kabinie (klimatyzacja dwustrefowa staje się powoli standardem a spotykamy już trzy i czterostrefowe) powoduje rozbudowę układów sterowania nawiewem w kabinie samochodu. I o ile usterki podstawowych elementów układu klimatyzacji (sprężarka, skraplacz, parownik, osuszacz, zawór rozprężny) są stosunkowo łatwe do zdiagnozowania i usunięcia, o tyle awarie klap sterujących przepływem powietrza w samochodzie należą do grupy usterek, których bez odpowiedniego sprzętu diagnostycznego i doświadczenia mechanika nie da się szybko wyeliminować. Czytaj Więcej

Załoga Automobilklubu Rzeszowskiego, Paweł Hoffman i Marcin Barłoga wystartowała w bardzo ciekawym rajdzie Rallye Praha Revival w sąsiednich Czechach. Do rywalizacji zgłosiło się 171 załóg w tym dziesięć z Polski, wśród których można było zobaczyć wielu mistrzów poprzednich dziesięcioleci jak Adam Polak, Tomasz Ciecierzyński i inni. Wszyscy uczestnicy mogli startować autami rajdowymi jednak z dawnych epok. Można było tam zobaczyć historyczne Renault 5, Ferrari 308 GTB, Škodę 130 LR, Škodę

RALLYE PRAHA REVIVAL fot. Qba Żołędowski

RALLYE PRAHA REVIVAL fot. Qba Żołędowski

Octavia TC, Autobianchi A112 , Renault Alpine A110 oraz inne egzotyczne rajdówki  z całej Europy. Ważnym elementem okazało się spotkanie trzech rajdowych Polonezów w barwach FSO, co w historii motoryzacji dało drugą taką okazję. Pierwszy raz odbyło się to podczas Rajdu Nocy Muzeów w maju 2013 roku w Boguchwale.

Czytaj Więcej

Naprawa i Regeneracja Wtryskiwaczy Delphi

naprawa i regeneracja wtryskiwaczy delphiNaprawa, Regeneracja Wtryskiwaczy Delphi common rail

Wtryskiwacz Common Rail DELPHI reguluje dokładnie ilość podawanego paliwa do komory spalania. Dokładne otwarcie i zamknięcie wtryskiwaczy jest elektronicznie kontrolowane przez elektrozawory, które są wbudowane w każdej obudowie wtryskiwacza. Zadaniem systemu wtrysku Common Rail DELPHI jest możliwość kontroli wyprzedzenia, czasu wtrysku i ciśnienia indywidualnie w taki sposób, aby dochodziło do jak najbardziej pełnego spalania – cylinder po cylindrze – w zależności od warunków pracy silnika. Wtryskiwacz Common Rail DELPHI jest ważnym komponentem w systemie, regulującym dokładnie ilość podawanego paliwa do komory spalania. Dokładne otwarcie i zamknięcie wtryskiwaczy jest elektronicznie kontrolowane przez elektrozawory, które są wbudowane w każdej obudowie wtryskiwacza. Czytaj Więcej

Bosch Diesel ServiceRegeneracja i Naprawa Pomp Common Rail

Regeneracji wysokociśnieniowej pompy mogą dokonać mechanicy specjalizujący się w tego typu naprawach. Pomimo, że pierwsza wersja pompy Bosch CP1 wydaje się nie być skomplikowana, to jest w niej kilka trudnych zadań do wykonania. Jedno z nich to skręcenie pompy odpowiednimi siłami. Często po nieumiejętnym zmontowaniu do wymiany należy przeznaczyć płytkę uszczelniającą (dekiel) sekcji tłoczącej, ponieważ nie można uszczelnić pompy. Czytaj Więcej

Katalog – benzynowe pompy wtryskowe w mercedesie lata 1955-1972

 

 

 

Czytaj Więcej

regeneracja i naprawa pomp wtryskowych bosch

Regeneracja i Naprawa Pomp wtryskowych  CR Bosch

Typy pomp: CP1 – trzysekcyjna pompa pierwszej generacji, CP1 HCP1 H1 – unowocześnione konstrukcyjnie pompy pierwszej generacji wyróżniają się innym układem sekcji tłoczących i zabudowaną pompką zasilającą na korpusie, CP3 – pompy kolejnej generacji, o wyższym ciśnieniu paliwa z sekcjami na stałe osadzonymi w korpusie głównym, CP4 dwusekcyjna pompa wysokociśnieniowa z korpusem aluminiowym, CP2 – pompa dwusekcyjna, rzędowa stosowana w dużych jednostkach Czytaj Więcej

BDS_Signet_3C_NEWHyundai – Kia – Doosan (DPICO)– Daewoo
W ostatnich dziesięcioleciach na polskim rynku pojawiło się wiele pojazdów produkcji, lub kooperacji azjatyckiej, w tym koreańskiej. Wiele z tych pojazdów znajduje zastosowanie w branży budowalnej i rolniczej. Także dużo silników koreańskich można znaleźć w wózkach widłowych. Silniki diesla posiadają pompy wtryskowe firmy Zexel, ale jeszcze więcej jest tam pomp firmy koreańskiej o nazwie Doowon. Firma Doowon powstała w 1974 roku, a w tej chwili ma pełną nazwę: DOOWON PRECISION INDUSTRY CO. i jest w 100% wykupiona przez Boscha.
Bosch i Zexel a Dowon? Czytaj Więcej

Турбокомпресором є пристрій, що складається з турбінної і компресорної частин. Має нагнітаючий ротор турбіни і компресора. Обидва ротори посаджені на спільному валу. Ротор турбіни, переважно постійно з’єднаний з валом, що потрібно з огляду на те, що з цієї сторони виступає висока температура, яка стимулює ротор вихлопних газів. Ротор компресора є елементом, який можна демонтувати, що встановлюється строго на валу і зазвичай, утримується за допомогою гайки. Посадка вала здійснюється на підшипниках ковзання, дуже рідко на інших підшипниках, напр. голкових (турбокомпресор IHI, Opel). Ротори посаджені у равликоподібних корпусах, поєднаних з випускним та всмоктувальним колекторами. Czytaj Więcej

W samochodach grupy francuskiej, oraz w fordach można spotkać wtryskiwacze trzech marek. Najczęstsze to są oczywiście Bosch, a za nimi znajdują się Siemens i Denso.
Wtryskiwacz Denso

Wtryskiwacz Denso

Wtryskiwacze Denso są montowane we większości pojazdów o japońskiej specyfikacji, jednak są one popularne także w autach Peugeot Boxer, Citroen Jumper czy Ford Transit 2,2 TDCi. W odróżnieniu od systemów Delphi i Siemens, Denso jak i Bosch są o wiele trwalsze jeśli chodzi o wprowadzenie do zbiornika zanieczyszczonego paliwa. Pomimo tego systemy Common Rail są bardziej czułe na nieodpowiednie paliwo niż systemy tradycyjnego wtrysku paliwa.

Ważne dla użytkowników Peugeot Boxer, Citroen Jumper i Ford Transit z silnikami 2.2 diesel

Po naprawie lub wymianie pompy wtryskowej lub wtryskiwaczy należy dokonać adaptacji tych podzespołów urządzeniem diagnostycznym – można to wykonać przy pomocy oryginalnego urządzenia Denso DST-PC, które posiada nasza firma Serwis Hoffman

Czytaj Więcej

Przegląd Zimowy auta – promocja 10 zł

Mercedes CS 300

 

Promocja Zimowa !!!300x199x1-performance-upgrades-300x199

Zapraszamy na przegląd Twojego Auta za jedyne 10,00 zł: Czytaj Więcej

W okresie 5 listopada – 18 listopada 2015 w firmie Hoffman będzie można wymienić opony z dodatkową super promocją:

Podłączenie testera diagnostycznego GRATIS Czytaj Więcej

Regeneracja pomp wtryskowych i wtryskiwaczy

Trochę historii:

Pompa wtryskowa Deutz

Pompa wtryskowa Deutz do silnika stacjonarnego

Odkąd zaczęto produkować pojazdy z napędem silnikowym, wymyślano przeróżne jednostki napędowe i paliwa do nich stosowane. W latach dwudziestych XX wieku za przyszłość w motoryzacji uznano silniki diesla, a w temat mocno uderzył Robert Bosch. W 1922 roku rozpoczęły się prace na całego, a już w 1924 roku testowano pompę wtryskową w samochodzie ciężarowym.

Czytaj Więcej

Mocno uszkodzony korpus wtryskiwacz CR firmy Bosch

Mocno uszkodzony korpus wtryskiwacz CR firmy Bosch

Zdemontowany wtryskiwacz poddajemy dokładnej weryfikacji wizualnej, a następnie przeprowadzamy oczyszczanie takiego podzespołu z nagarów silnikowych, stwardniałej sadzy i zanieczyszczeń różnego pochodzenia. Najpierw kontynuujemy oczyszczanie tradycyjnymi metodami. Do elementów korpusu używamy miękkiej szczotki drucianej, a następnie oczyszczamy w myjce wstępnej z odpowiednim środkiem czyszczącym, lub np. naftą. Podczas tych czynności otwory wlotu i wyloty paliwa są zabezpieczone specjalnymi korkami. Ma to zapobiec przedostawaniu się potencjalnych zanieczyszczeń do wnętrza wtryskiwacza CR. Czytaj Więcej