Regeneracja Turbosprężarki

Turbosprężarki - Naprawa, Regeneracja, Sprzedaż

turbosprężarka - regeneracja, naprawa, sprzedażTurbosprężarka – regeneracja

Regeneracja Turbosprężarki tel. +48 502 430 150

W ostatnich latach pojawiła się tendencja stosowania doładowania w silnikach samochodowych. Przemawiają za tym różne względy, jak: zwiększenie mocy silnika, zmniejszenie toksyczności spalin, zmniejszenie zużycia paliwa, zmniejszenie poziomu hałasu silnika, utrzymanie dobrych warunków spalania na wyższych wysokościach n.p.m., a także polepszenie elastyczności silnika przy niższych jego obrotach.

Obecnie stosuje się kilka rozwiązań doładowania, a najczęściej w atutach spotkamy:

  • Doładowanie jedną turbosprężarką
  • Doładowanie dwiema turbosprężarkami w systemie Bi-Turbo (starsze rozwiązanie stosowane często w silnikach typu V) – więcej
  • Doładowanie dwiema turbosprężarkami w układzie Twin Turbo – nowoczesne rozwiązanie w silnikach o mniejszej pojemności skokowej – więcej

W naszym serwisie naprawiamy turbosprężarki większości marek (Mercedes, Mercedes AMG, Audi, VW Volkswagen, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Kia, Hyundai, Skoda, Ford, Peugeot, Citroen, Volvo, Scania, Man, Daf, Autosan, Iveco, Lublin, Renault, BMW, Chrysler, Mazda, Opel, Nissan, Seat, Toyota, Tatra, Star, Liaz, Avia) dlatego postaramy się opisać kilka instrukcji eksploatacyjnych i montażowych, które powinny Ci zapewnić mniejszą awaryjność samochodu. Zobacz katalog turbosprężarek do samochodów ciężarowych, maszyn rolniczych i silników przemysłowych.

Chcesz kupić turbosprężarkę? KLIKNIJ TUTAJ W ofercie:
IHI, GARRET, HOLSET, SCHWITZER, KKK, TOYOTA, HITACHI

1. SPOSÓB MONTAŻU I OBSŁUGA TURBOSPRĘŻARKI:

  • wymienić w silniku olej (zgodny z zaleceniami producenta) wraz z filtrem oleju
  • skontrolować filtr powietrza i w razie potrzeby wymienić
  • skontrolować szczelność przewodów kolektora ssącego
  • do połączenia przewodów olejowych należy stosować wyłącznie oryginalne uszczelki (nie stosować silikonu)
  • przed montażem turbosprężarki należy wypełnić jej komorę olejową olejem silnikowym, w celu zapewnienia smarowania łożysk przy pierwszym uruchomieniu
  • sprawdzić nominalne, oraz maksymalne ciśnienie oleju silnikowego

2. Zalecenia związane z prawidłową eksploatacją pojazdu z turbosprężarką:

Turbosprężarka - uszkodzony wałek, tuleja, a także wirniki posiadają uszkodzenia mechaniczne

Turbosprężarka – uszkodzony wałek, tuleja, a także wirniki posiadają uszkodzenia mechaniczne

  • nalezy wymieniać olej wraz z filtrem, nie rzadziej niż przewiduje to instrukcja
  • kontrolować filtr powietrza przy wymianach oleju, w razie zanieczyszczenia wymieniać, w przypadku użytkowania pojazdu w szczególnym zapyleniu czynność należy wykonywać częściej
  • po uruchomieniu zimnego silnika nie jest wskazane od razu zwiększać prędkość obrotową, należy odczekać kilkanaście sekund aby olej napełnił komorę olejową w turbosprężarce
  • nie należy wyłączać silnika pracującego na wysokich obrotach ponieważ turbosprężarka jeszcze pracuje, a nie jest prawidłowo smarowana
  • wskazane aby po energicznej jeździe autem odczekać chwilę przed wyłączeniem silnika w celu schłodzenia elementów turbosprężarki
  • w przypadku usterek silnika należy je niezwłocznie usunąć, gdyż mogą wpłynąć na usterkę turbosprężarki
3. Najczęstsze przyczyny powodujące uszkodzenie turbosprężarki: USZKODZENIA TURBOSPRĘŻAREK
  • zbyt wysokie ciśnienie oleju silnikowego
  • małe ciśnienie w układzie smarującym
  • uszkodzona recyrkulacja spalin
  • wchłonięcie obcego ciała do komór wirujących zanieczyszczony olej i filtr oleju
  • suche pierwsze uruchomienie turbosprężarki (bez zalania komory smarowania olejem)
  • stosowanie nieodpowiedniego oleju
  • niesprawny silnik, szczególnie kiedy silnik wyrzuca nie spalony olej do układu wydechowego
  • usterki w układzie zasilania paliwem lub układzie zapłonowym w silnikach benzynowych

Naszą ofertę kierujemy szczególnie do mieszkańców pobliskich miejscowości:

  • Jasło, Sanok, Brzozów, Sokołów Młp., Głogów, Dynów, Przeworsk, Przemyśl, Tarnów, Łańcut, Jarosław, Mielec, Boguchwała, Nowy Sącz, Ustrzyki, Krosno, Tyczyn, Rudnik, Stalowa Wola, Nisko, Lublin, Zagórz, Львів, Дрогобич, Івано-Франківськ, Калуш, Самбір, Тернопіль, Tarnobrzeg, Sandomierz, Dębica, Strzyżów, Prešov, Košice, Bardejov, Swidnik, Michalovce
  • Dla dalszych miejscowości z całej Polski, Ukrainy, oraz Słowacji proponujemy opcję wysyłkową przy pomocy spedycji. Przed wysyłką wskazany kontakt telefoniczny, a przy wysyłaniu uszkodzonej turbosprężarki prosimy o dokładny opis usterki.

Naprawiamy turbosprężarki do większości pojazdów osobowych, ciężarowych, a także maszyn rolniczych, budowlanych, oraz do lokomotyw, statków i kutrów z silnikami spalinowymi.

  • Audi, Austin, Barkas, Bedford, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daf, FSO, Gaz, Geo, GMC, HDPIC, Honda, Hummer, Hyundai, IFA, Infiniti, Innocenti, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Koenigsegg, Lamborghini, Lancia, Land Rover, LDV, Lexus, Lincoln, Lublin, Łada, Maruti, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mercury, MG, Mini, Aston Martin, Mitsubishi, Mitsubishi Lancer EVO IV, EVO V, EVO VI, EVO VII, EVO VIII, EVO IX,
  • Nissan,Opel, Peugeot, Plymouth, Daihatsu, Dodge, Eagle, Ferrari, Fiat, Ford, Pontiac, Porsche, Aro,Proton, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Scania, Saleen, Saturn, Seat, Skoda, Smart, Ssang Yong, Subaru, Subaru Impreza, Suzuki, Tatra, Toyota, Volkswagen, Volvo, Volvo-Penta, Penta, Perkins, Zetor, Ursus, Kamaz, Daf