Bosch KTS – testery diagnostyczne

Urządzenia Diagnostyczne Bosch serii KTS 530, KTS 540, KTS 570 - Diagnostyka Samochodów

bosch kts 590 z oscyloskopemTestery diagnostyczne KTS Bosch

W czasach w jakich obecnie żyjemy jedną z najdroższych rzeczy jest czas. Dlatego szybka i pewna diagnoza pojazdu, lokalizacja usterki i jej usunięcie to podstawa działalności nowoczesnego warsztatu. Do tego potrzebne są odpowiednie urządzenia diagnostyczne. Firma Bosch od ponad 20 lat rozwija testery diagnostyczne KTS. Ich nowa rodzina KTS 560, KTS 590, KTS 960, KTS 980 została zaprojektowana pod kątem zwiększenia możliwości, komfortu i prostoty obsługi.

 

Urządzenia Diagnostyczne Bosch KTS
Bosch KTS 560, KTS 590, KTS 960 i 980 oraz KTS 350

Dzięki wprowadzonym modyfikacjom badanie elektroniki samochodu stało się jeszcze prostsze:

    • Praca na bazie ESI 2.0 – podobnie jak dotychczasowe KTS-y (jeśli ktoś posiada abonament i używał dotychczas poprzednich wersji KTS (poza KTS 200 i KTS 340, oraz ESI wersje stałe poniżej 2016/2) to nie musi dokonywać żadnych zmian w oprogramowaniu.
    • Oprogramowanie na KTS (ESI – począwszy od wersji update 2016/2)
    • Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
    • USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
    • Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
    • Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
    • Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
    • Obsługuje nowy interfejs bazujący na Ethernet -DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol) -Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym serwisie
    • Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym, samym czasie poprzez różne kanały komunikacji,
    • Spełnia wymagania dla diagnozy OE
    • Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
    • Szybki przegląd systemów
    • Szybki odczyt wartości rzeczywistych
    • Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
    • Ochrona przed brudem i wodą IP53

     

Dokładne dane do KTS 560 znajdują się w tutaj

urządzenia diagnostyczne bosch kts - auto serwisDodatkowo KTS 560/590 wyposażone są w bezprzewodową komunikację z komputerem co ułatwia pracę z testerem diagnostycznym. Warto zwrócić uwagę na KTS 590, który dzięki dwukanałowemu oscyloskopowi umożliwia diagnozę na odczepach transmisji danych a także pozwala na analizę bezpośrednich sygnałów z badanych komponentów.

kts590-hoffmanSzczegóły związane z testerem KTS 590

  • Praca na bazie ESI 2.0 – podobnie jak dotychczasowe KTS-y (jeśli ktoś posiada abonament i używał dotychczas poprzednich wersji KTS (poza KTS 200 i KTS 340, oraz ESI wersje stałe poniżej 2016/2) to nie musi dokonywać żadnych zmian w oprogramowaniu.
  • Oprogramowanie na KTS (ESI – począwszy od wersji update 2016/2)
  • Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
  • USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
  • Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
  • Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
  • Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
  • Obsługuje nowy interfejs bazujący na Ethernet -DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol) -Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym serwisie
  • Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym, samym czasie poprzez różne kanały komunikacji,
  • Spełnia wymagania dla diagnozy OE
  • Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
  • Szybki przegląd systemów
  • Szybki odczyt wartości rzeczywistych
  • Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
  • Ochrona przed brudem i wodą IP53

Więcej o KTS 590 tutaj

Zainteresowanych zapraszamy do zakupów.

  • Dodatkowe informacje: tel 502 430 150 lub email: serwis @ hoffman.auto.pl