Sprawdzanie i wymiana uszczelniaczy benzynowego wtryskiwacza, wtrysku bezpośredniego

Duża ilość samochodów benzynowych posiada system wtrysku bezpośredniego. Wtryskiwacze tego typu posiadają teflonowy pierścień uszczelniający od strony komory spalania. Ten uszczelniacz należy wymieniać za każdym razem przy demontażu wtryskiwacza. W naszej firmie możesz sprawdzić, testować i oczyścić wtryskiwacz, a następnie prawidłowo wymienić zestaw naprawczy.

Aby to prawidłowo wykonać, należy używać właściwych narzędzi i procedury wymiany. Dlatego każdy wtryskiwacz testowany w naszej firmie ma wymieniany zestaw uszczelniający.

Sprawdzanie i Wymiana Uszczelniaczy Benzynowego Wtryskiwacza możesz zobaczyć na załączonym filmie.


Zestaw narzędzi do wymiany uszczelniaczy BTG 5120, dzięki któremu warsztaty mogą rozszerzyć zakres świadczonych usług.

Za pomocą profesjonalnego zestawu można prawidłowo wymienić pierścień uszczelniający od strony komory spalania (uszczelka teflonowa), o-ring i elementy odsprzęgające wtryskiwaczy wysokiego ciśnienia (HDEV).

Nazwa: BTG 5120

Numer katalogowy: 0 986 615 637naprawy najpopularniejszych wtryskiwaczy HDEV5 i HDEV6

Sprawdzanie i Wymiana Uszczelniaczy Benzynowego Wtryskiwacza występuje w systemach wtrysku bezpośredniego. Sam system można znaleźć w popularnych markach:

DongAn, Ferrari, Fiat, Ford, Foton, Audi, BMW, BYD, ChangAn, Cherry, Daimler, Jaguar, Nissan, GAC, Gelly, GM, Greatwall, Haima, Honda, Hyundai, JAC, Opel, Porsche, PSA, SAIC, Seat, Skoda, Suzuki, Volkswagen, Volvo