Zapraszamy klientów z Przemyśla i okolic, do skorzystania z usług serwisu Hoffman auto. Oferujemy naprawę i regeneracją wtryskiwaczy, regenerację i naprawę turbosprężarek oraz pomp wtryskowych.
Jeśli masz problem ze swoim pojazdem, pojawiły się kłopoty z rozruchem, silniki nierówno pracuje lub świeci się kontrolka – nie lekceważ tych sygnałów. Możesz bowiem doprowadzić do poważnych usterek w samochodzie, których naprawa może się okazać bardzo kosztowna.
Hoffman Auto Serwis jest autoryzowanym serwisem marki Bosch, zajmującym się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy paliwa marki Common Rail, CDTI< CRDI, CDI, HDI, a także wtryskiwaczy dwusprężynowych czy elektronicznych wtryskiwaczy do samochodów ciężarowych. Czytaj Więcej
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy – Krosno
Szukasz dobrego mechanika w swojej okolicy? Masz problem z samochodem ale nikt nie umie Ci pomóc? Hoffman Auto Serwis, zajmujący się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy zaprasza!
Jesteśmy autoryzowanym serwisem Bosch, od lat zajmującym się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i turbosprężarek. Posiadamy niezbędne urządzenia diagnostyczne, narzędzia i oprogramowanie. Świadczymy kompleksowe usługi, nie tylko dla pojazdów z silnikiem diesla, ale również posiadaczy silników benzynowych.
Naprawiamy i regenerujemy wtryskiwacze dwusprężynowe, wtryskiwacze Common Rail CDI, HDI, TDCI, CRDI, CDTI, do samochodów ciężarowych (Iveco, Renault, DAF, MAN, Lublin, Scania, Autosan oaz pojazdów osobowych (Kia, Ford Transit, Peugeot, Volvo, Audi, Volkswagen, Opel, Mercedes). Czytaj Więcej
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy w Rzeszowie
Masz problemy z rozruchem silnika? Zauważyłeś spadek mocy lub świecącą się kontrolkę? Nie zwlekaj – oddaj samochód do mechanika, nim będzie za późno.
Wymienione wyżej usterki, są typowe dla problemów z wtryskiwaczami. Ich lekceważenie może prowadzić do kolejnych, poważnych problemów z samochodem, włącznie z unieruchomieniem całego pojazdu. Im wcześniej oddamy go do przeglądu – tym większa pewność, że usterkę da się usunąć a wtryskiwacz naprawić lub zregenerować – co jest istotną oszczędnością dla naszego portfela.
Sposób naprawy lub regeneracji wtryskiwaczy jest uzależniony od ich marki. W przypadku wtryskiwaczy Common Rail marki Bosch – istnieje możliwość ich całkowej naprawy, jak również wymiany poszczególnych elementów, m.in. rozpylaczy, uszczelnień zawora, cewki itd.
Potrzebne są jednak odpowiednie narzędzia – sterujące pneumatyką, specjalne klucze, podkładki regulacyjne. Producenci (Delphi, Bosch) sugerują także, by serwisy samochodowe zajmujące się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy posiadały specjalne clean roomy – pomieszczenia do montażu wtryskiwaczy, w których nie ma zanieczyszczeń, kurzu i pyłu. A wszystko ze względu na bardzo wysoką czułość urządzeń pomiarowych.
Zanim przystąpi się do naprawy wtryskiwacza należy go dokładnie oczyścić z zabrudzeń za pomocą ultra dźwiękowych myjek. Następnie wtryskiwacz jest rozbierany na części i dokładnie oglądany. Po zidentyfikowaniu usterki jest ona usuwana – naprawiana lub wymienia się uszkodzony element.
Gdzie dokonywana jest naprawa i regeneracja wtryskiwaczy?
Ze względu na konieczność posiadania odpowiednich narzędzi i urządzeń pomiarowych lepiej korzystać z autoryzowanych serwisów np. Bosch. Regeneracji i naprawy wtryskiwaczy można dokonać w naszym serwisie Hoffman w Rzeszowie. Poza wtryskiwaczami zajmujemy się również regeneracją i naprawą turbosprężarek oraz pomp wtryskowych.
Zapraszamy do Rzeszowa na ul. Armii Krajowej 18. Można również wysłać urządzenie kurierem w celu naprawy (koszt to 15 zł)! W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.
Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy
Obecnie większość samochodów osobowych oraz dostawczych z silnikiem samoczynnym (wysokoprężnym) zostało wyposażone w układ Common Rail. Do producentów, wytwarzających komponenty CR należy Siemens, Bosch, Delphi oraz Denso. I chociaż nie są to istotne czynniki, które bierzemy pod uwagę przy zakupie samochodu, ich rola rośnie w przypadku problemów i usterek wtryskiwaczy, uniemożliwiających użytkowanie pojazdu. Nie każdy wtryskiwacz można naprawić czy zregenerować. Niektóre z nich muszą być wymienione w całości, a to już spory wydatek.
Najczęstsze usterki wtryskiwaczy
Do typowych objawów świadczących o uszkodzeniu wtryskiwaczy należą problemy w pracy silnika, problemy z rozruchem, spadek mocy i święcąca się kontrolka. W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z serwisem i oddać samochód w ręce fachowców, gdyż konieczna może okazać się regeneracja wtryskiwaczy lub ich naprawa. Zbyt długie zwlekanie może doprowadzić do groźnych konsekwencji i kolejnych usterek.
Regeneracja Wtryskiwaczy
Regeneracja wtryskiwaczy czy też naprawa wtryskiwaczy uzależniona jest od ich marki. Obecnie najpopularniejsze są wtryskiwacze Common Rail marki Bosch. Producent przewidział możliwość ich pełnej naprawy, w tym wymiany rozpylaczy, wymiany uszczelnień zawora i cewki oraz praktycznie wszystkich pozostałych elementów. Czytaj Więcej

Naprawa pomp wtryskowych i ich regeneracja
Posiadanie samochodu w dzisiejszych czasach to już nie luksus a konieczność. Przemieszczanie się z miejsca zamieszkania do pracy, szkoły, przedszkola czy na zakupy zmusza nas do posiadania własnych czterech kółek. I chociaż jest to bardzo wygodne rozwiązanie, samochód to też częste wydatki, nie tylko na paliwo czy ubezpieczenie ale i przeglądy czy remonty. Bardzo często zdarza się, że nasz pojazd nas zawodzi, a my nie jesteśmy w stanie sami poradzić sobie z usterką. W takiej sytuacji pozostaje tylko oddać samochód w zaufane ręce i cierpliwie czekać na zdiagnozowanie i rozwiązanie problemu. Czytaj Więcej

Serwis Klimatyzacji Rzeszów
Zapraszamy do nas wszystkich właścicieli pojazdów, którzy posiadają w swoim pojeździe klimatyzację, a to dlaczego???
Wbrew powszechnie panującym opiniom instalacja klimatyzacyjna w samochodzie nie jest bezobsługowa. Przez złącza rurek, metalowych, gumowych i wszystkich innych połączeń może uciec rocznie w drodze naturalnego parowania nawet 10% środka chłodzącego, a wtedy wydajność chłodzenia znacząco zmniejsza się. Czytaj Więcej

Regeneracja turbosprężarek i pomp wtryskowych, common rail Kraz, Maz, Kamaz
Kraz to ukraińska marka samochodów ciężarowych z historią jeszcze ZSRR. Kraz posiadał w swojej produkcji modele bardzo popularne do ciężkich prac leśnych, budowalnych, lub kopalnianych, Przykładem może być Kraz 255. Obecne nowsze modele są mało spotykane na polskim rynku, jednak do większości z nich w naszej firmie możemy wykonać naprawę pomp wtryskowych, pomp common rail, turbosprężarek, oraz wtryskiwaczy.
W najnowszych modelach znajdują się silniki produkcji wewnętrznej JaMZ (Yamz) oraz producentów zewnętrznych, jak np. silnik mercedesa OM906 LAG.
Krazy nadal znajdują się w segmencie ciężkim. Możemy je też odnaleźć w wojskowości.
Regeneracja pomp wtryskowych

Elektromagnetyczny wtryskiwacz CR w swojej budowie zawiera kilka głównych elementów:
- Korpus wtryskiwacza
- Rozpylacz
- Nakrętka rozpylacza
- Cewka elektromagnetyczna wraz twornikiem
- Zespół zaworu
Na usługi udzielamy dwuletniej gwarancji, co jest wynikiem bardzo wysokiej jakości wykonanych prac i doświadczenia załogi.
Więcej informacji i zapytania pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 512 179 332
Email: serwis@hoffman.auto.pl

Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek
Więcej informacji i zapytania pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 533324350
Email: serwis@hoffman.auto.pl
Gwarancja na usługi 2 lata
Korzyści płynące z zastosowania doładowania turbosprężarkowego są następujące:
– Silnik z turbosprężarką w porównaniu z silnikiem o identycznej mocy, bez turbodoładowania, zużywa mniej paliwa, a wykorzystana energia wylotu spalin przyczynia się do podniesienia sprawności takiego silnika. Z kolei z powodu mniejszej pojemności skokowej, starty ciepła i tarcia są mniejsze.
– W silniku z doładowaniem turbosprężarkowym wartość momentu obrotowego może być powiększana, dzięki wysokiemu wzrostowi momentu obrotowego przy niskich prędkościach silnika. Pełna moc silnika utrzymywana jest nawet przy niższych obrotach silnika. Dlatego, wspinając się pojazdem na wzgórze nie trzeba redukować biegu i wolniej traci się prędkość. Czytaj Więcej

Pompy wtryskowe Tatra 815, Tatra T-158 8P6R44, Tatra 163 Motorpal Bosch
Pompy wtryskowe w silnikach Tatra są głównie produkowane przez firmę Motorpal. Bardzo rzadko można spotkać pompy wyprodukowane przez firmę Bosch. W modelach najnowszych są zastosowane silniki np. Paccar MX-13 z układem Common Rail.
Zastosowane pompy są typu PV-A z regulatorem RV i posiadają zazwyczaj 8, 10 lub 12 sekcji tłoczących. Na cały zespół, oprócz regulatora i pompy, składają się jeszcze; przyśpieszacz kąta wtrysku, pompka zasilająca i urządzenie rozruchowe mocowane w przedniej części listwy pompy wtryskowej.
Budowa pomp Motorpal wielkości A jest bardzo solidna, a nawet kilkudziesięcioletnie korpusy są bezawaryjne.
Usterki powstające w zespole kompletnej pompy wtryskowej to:
- Zużycie eksploatacyjne sekcji tłoczących i zaworków odcinających – krawędzi sterującej
- Zużycie eksploatacyjne sekcji, lub wskutek niewłaściwego smarowania części prowadzącej
- Uszkodzone łożyska wałka głównego
- Uszkodzony wałek główny i popychacze sekcji tłoczących
- Niewłaściwa praca pompki zasilającej
- Uszkodzony przyspieszać kata wtrysku
- Luzy na ciężarkach regulatora i niewłaściwa praca regulatora
- Luzy i wycieki oleju z dźwigni przyśpieszenia
Naprawa, Regeneracja Sprzedaż Pomp Wtryskowych – Rzeszów
Nasz serwis oferuje usługi z zakresu:
– naprawa pomp wtryskowych
– regeneracja pomp wtryskowych
– serwis i sprzedaż pomp wtryskowych wszystkich firm do wielu marek samochodów Czytaj Więcej

Regeneracja i Naprawa Pomp Common Rail
Regeneracji wysokociśnieniowej pompy mogą dokonać mechanicy specjalizujący się w tego typu naprawach. Pomimo, że pierwsza wersja pompy Bosch CP1 wydaje się nie być skomplikowana, to jest w niej kilka trudnych zadań do wykonania. Jedno z nich to skręcenie pompy odpowiednimi siłami. Często po nieumiejętnym zmontowaniu do wymiany należy przeznaczyć płytkę uszczelniającą (dekiel) sekcji tłoczącej, ponieważ nie można uszczelnić pompy. Czytaj Więcej
Regeneracja i Naprawa Pomp wtryskowych CR Bosch
Typy pomp: CP1 – trzysekcyjna pompa pierwszej generacji, CP1 H i CP1 H1 – unowocześnione konstrukcyjnie pompy pierwszej generacji wyróżniają się innym układem sekcji tłoczących i zabudowaną pompką zasilającą na korpusie, CP3 – pompy kolejnej generacji, o wyższym ciśnieniu paliwa z sekcjami na stałe osadzonymi w korpusie głównym, CP4 dwusekcyjna pompa wysokociśnieniowa z korpusem aluminiowym, CP2 – pompa dwusekcyjna, rzędowa stosowana w dużych jednostkach Czytaj Więcej

Pompy Wtryskowe Motorpal
Motorpal jest producentem układów dieslowskiego wtrysku paliwa istniejącą na rynku od ponad 60 lat. Wcześniej produkowała pompy wtryskowe i wtryskiwacze głównie do pojazdów czechosłowackich, w tym Tatry, Skody, Zetora, Pragi i do innych maszyn, w tym kutrów i łodzi. W okresie późniejszym stała się producentem systemów wtrysku paliwa do Steyra czy Daewoo Lublin. Czytaj Więcej
KATALOG TURBOSPRĘŻAREK
Turbosprężarki do pojazdów ciężarowych
W przypadku poszukiwania swojego modelu wskazane skorzystać z wyszukiwarki znajdującej się na naszej, na górnym banerze po prawej stronie). Czytaj Więcej

Odgrzybianie Klimatyzacji Rzeszów
ZADZWOŃ DO NAS: 533 324 350

Regeneracja pomp wtryskowych Bosch
Systemy PLD – Bosch, najczęściej spotykane w dużych silnikach maszyn oraz w pojazdach ciężarowych i ciągnikach rolniczych.
PLD w skrócie możemy opisać: pompa-przewód-wtryskiwacz. Każda pompa jest przydzielona do jednego cylindra i jest sterowana indywidualnie poprzez system EDC. Napęd pompy jest zewnętrzny, to znaczy że pompa jest osadzona w komorach bloku i napędzana wałkiem krzywkowym który jest elementem silnika. Aby uniknąć strat czasów związanych z przepływem paliwa pod zmiennym ciśnieniem, wszystkie przewody od pompy PLD do wtryskiwacza są Czytaj Więcej

W samochodach grupy francuskiej, oraz w fordach można spotkać wtryskiwacze trzech marek. Najczęstsze to są oczywiście Bosch, a za nimi znajdują się Siemens i Denso.
Wtryskiwacze Denso są montowane we większości pojazdów o japońskiej specyfikacji, jednak są one popularne także w autach Peugeot Boxer, Citroen Jumper czy Ford Transit 2,2 TDCi. W odróżnieniu od systemów Delphi i Siemens, Denso jak i Bosch są o wiele trwalsze jeśli chodzi o wprowadzenie do zbiornika zanieczyszczonego paliwa. Pomimo tego systemy Common Rail są bardziej czułe na nieodpowiednie paliwo niż systemy tradycyjnego wtrysku paliwa.
Ważne dla użytkowników Peugeot Boxer, Citroen Jumper i Ford Transit z silnikami 2.2 diesel
Po naprawie lub wymianie pompy wtryskowej lub wtryskiwaczy należy dokonać adaptacji tych podzespołów urządzeniem diagnostycznym – można to wykonać przy pomocy oryginalnego urządzenia Denso DST-PC, które posiada nasza firma Serwis Hoffman

Turbosprężarki w Silnikach Spalinowych Biturbo i TwinTurbo
Turbosprężarki Regeneracja – tel. +48 502 430 150
Turbosprężarką nazwiemy urządzenie składające się z części turbinowej i sprężarkowej. Posiada napędzający wirnik turbiny i wirnik sprężarkowy. Oba wirnik są osadzone na wspólnym wale. W większości wirnik turbiny jest na stałe zespolony w wałkiem, co jest potrzebne ze względu że z tej strony występuje wysoka temperatura napędzających wirnik spalin. Wirnik sprężarkowy jest elementem demontowalnym, mocowanych ściśle na wałku i zazwyczaj utrzymany za pomocą nakrętki. Wałek jest osadzony na łożyskach ślizgowych, bardzo rzadko na innych łożyskach np. igiełkowych (turbosprężarka IHI, Opel). Wirniki są osadzone w ślimakowych obudowach połączonych z kolektorami; wydechowym i ssącym.

Wózki widłowe oraz inne urządzenia budowlane najczęściej posiadają silnik diesla. Silniki te są wysterowane układami wtryskowymi różnych producentów, w tym Stanadyne, Bosch, Delphi, Yanmar, Lucas, Roto Diesel, American Bosch, Cummins, Motorpal, Denso, Zexel i innymi.