Regeneracja turbosprężarek, wtryskiwaczy, pomp wtryskowych, PLD do Kirovets – Kirowiec

Firma Hoffman specjalizuje się w aparaturze wtrysku paliwa, oraz doładowaniu silników. Regenerujemy pompy do maszyn i ciągników produkcji rosyjskiej, białoruskiej i ukraińskiej. Rzadkim pojazdem, chociaż spotykanym w ciężkim rolnictwie i w pracach leśnych, czasem budowalnych jest pojazd Kirowiec (Kiroviec, lub Kirovets).

Jest to firma utworzona na samym początku XIX wieku. Maszyny rolnicze, to mała cząstka całej produkcji tego potentata.

Nasza firma zajmuje się profesjonalną regeneracją turbosprężarek w tych pojazdach. Każda turbosprężarka jest naprawiana w sposób indywidualny z wykorzystaniem nisko i wysokoobrotowej wyważarki. Po wyważeniu cały zespół turbosprężarki trafia na stół probierczy i jest tam dokonany pełny test wydajności, oraz dynamiczne ustawienie zaworów i geometrii (w najnowszych systemach).

Film z wyważania turbosprężarki

W przypadku pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, dokonujemy regeneracji starych rozwiązań wtrysku stosowanych np. w Kirowcu T150 gdzie była rosyjska pompa wtryskowa rzędowa, lub rozdzielaczowa z dwoma sekcjami tłoczącymi, które rozdzielają „po trzy wtryskiwacze na sekcję”.

Naprawiamy także systemy do najnowszych modeli Kirovets z systemami pojedynczych pomp Bosch typu PLD, oraz z tradycyjnymi pompami, oraz systemami Common Rail (np. Kirowiec Kirovets XTZ-243K.20). Warto tutaj wspomnieć, że w nowych Kirowcach stosuje się silniki Mercedesa i rzadziej Volvo. Jednym z takich modeli silnika Mercedesa jest

Zobacz – regeneracja Turbosprężarek

Naprawa wtryskiwaczy common rail jest wykonywana zgodnie z najwyższymi standardami producentów, przy wykorzystaniu urządzeń firmy Bosch, Hartridge i Magneti Marelli. Pracujemy z wykorzystaniem najnowszych technologii, używając elektronicznych, programowalnych kluczy dynamometrycznych do montażu wtryskiwaczy. Wspomniany klucz mierzy nie tylko siłę dokręcenia, ale też kąt skrętu i prędkość dokręcania. Są to bardzo ważne punkty naprawy, ponieważ prawidłowy montaż ustawia rozpylacz z właściwymi naprężeniami i ma ogromny wpływ na żywotność pracy wtryskiwacza.

Pompy common rail testujemy na stanowisku EPS 708. Możemy wykonać naprawę różnych systemów pomp CR, np.: Bosch CP4, CP3, systemy Delphi, Simens-Continental i Denso.

W szczegółach zadzwoń:

+48 502 430 150 , +48 512179332

Email: serwis@hoffman.auto.pl

Regenerujemy pompy wtryskowe, pompy PLD, wtryskiwacze i turbosprężarki do modeli:

Kirowiec K700

Kirowiec K-700 A (produkowany w latach 1961-2002 w wersji A) z silnikiem YaMZ-238NB

Kirowiec K702 Ładowarka, silnik YaMZ-238ND3-1,

Kirowiec K703M

Kirowiec T-150

Kirowiec T150A

Kirovec K-744R ciągnik od roku 2014- silnik YaMZ-238ND4, dostępne modele

K-744R1, silnik YaMZ / Tutayevsky MZ 300 KM

K-744R2, silnik Tutayevsky MZ 350 KM, lub Mercedes – Benz 354 KM

K-744R3, silnik Tutayevsky MZ 390  KM, lub Mercedes – Benz 401 KM

K-744R4, silnik Tutayevsky MZ 420 KM, lub Mercedes – Benz 428 KM

Kirovets К-744Р silniki JAMZ i TMZ, oraz Mercedes

Kirovets K-744 P2, silnik TMZ-8481.10, Mercedes OM460LA E3A / 5

Kirovets K-744P3, silnik TMZ-8481.10-02, Mercedes OM460LA E3A / 4 z systemem wtrysku paliwa Bosch

Kirowiec K-744 P4, silnik TMZ-8481.10-04, mercedes OM460LA E3A / 4

Kirovets 9000 (Kirowiec 9000), K-9000

Kirovets XTZ-243K.20 (następca Kirowiec T150), silnik YaMZ-536, systemy wtrysku paliwa Common Rail

Kirovets K-424, silnik YAMZ 6 cylindrowy, YaMZ-53625, 240 KM z systemem common rail

Kirovets K7

Inne rosyjskie, białoruskie modele maszyn i ciągników:

  • MTZ – link do strony
  • Białoruś – link do strony
  • Władimirzec T-25
  • PALESSE GS16, silnik Mercedes OM 502LA
  • PALESSE FS60, silnik YaMZ-236BE-3,
  • PALESSE CS-200, silnik D-260.4S3A-698
  • Palesse MS-6, silnik YAMZ
  • Palesse GS12A-1, silnik YaMZ-65857-03
  • Palesse GS12 / KZS-1218, silnik JaMZ-238DE-22
  • PALESSE GS10 / KZS-10K, silnik JaMZ-236BE2-28
  • PALESSE GS812 / KZS-812, silnik JaMZ-236NE2-47
  • PALESSE GS575, silnik MMZ D-260.1
  • PALESSE FS8060, silnik mercedes ОМ 502 LA
  • PALESSE FS80, silniki Mercedes-Benz ОМ 502 LA, lub Volvo TAD13.53
  • PALESSE FS60, silnik YaMZ-236BE-3
  • Rodzaje pomp wtryskowych stosowanych w Kirovets – Kirowiec i innych pojazdach wschodniej produkcji:
  • 221.111100425 – rozdzielaczowa pompa wtryskowa dwusekcyjna x 3 Kirowiec T150
  • 21.1111004-50 – rozdzielaczowa pompa wtryskowa czterocylindrowa, jednosekcyjna do LTZ
  • 11041111 – pompa wtryskowa rzędowa, silnik YUMZ D245C, D243 C
  • 4UTNI-T-1111007-401 – rzędowa pompa wtryskowa z korektorem turbodoładowania stosowana MTZ 1025, silnik MMZ – D245
  • 4UTNI-T-1111007-521 – rzędowa pompa wtryskowa z korektorem turbodoładowania stosowana MTZ 952, silnik D245.5
  • 5.000973 – pompa wtryskowa rzędowa, DT75, A41
  • 54-1111004-50  – pompa wtryskowa rozdzielaczowa do D-144, LTZ
  • 21.21111004-16T – pompa T25, starszy model z wąskim sprzęgłem, 2PLMY-D120-1000 – zamiennik chiński pompy T25 Władimirzec, silnik D120
  • 53.21111004-42T – pompa wtryskowa rozdzielaczowa (2 cyl), jednosekcyjna stosowana w T25 (nowszy model)
  • 627.1111005.00.02 – sześciosekcyjna pompa wtryskowa rzędowa stosowana w MTZ 1522, silnik D260
  • PP4M10U1F-3488 – czterocylindrowa, rzędowa pompa wtryskowa produkcji Motorpal stosowana w silniku D243
  • 4UTNI111100521 – Pompa wtryskowa rzędowa stosowana w MTZ, NZTA, MMZ, MTZ 80, MTZ 82, MTZ 820, silnik D243
  • 4UTNI-T-1111005-01 – pompa wtryskowa rzędowa, z korektorem do turbodoładowania, stosowana MTZ – MTZ 1025, silnik MMZ – D245
  • 664762.03.78 – ośmiocylindrowa, rzędowa pompa wtryskowa do Kirowca K700A, Kraz, MAZ

Turbosprężarki do wschodnich pojazdów, maszyn i silników, które regenerujemy:

  • C14-126-01, C14-126-02 – turbosprężarka, zastosowanie Białoruś 920.3, Białoruś 952.3, silnik D245.5S, D-245.5S2
  • C14-101, C14-126 -01, C14-179, 3990014101 – turbosprężarka zastosowanie Bialoruś, MTZ 890, MTZ895, MTZ 950, MTZ 952
  • TKR-11H1 – Turbosprężarka Kirovets, Kirowiec T-150
  • TKR-6.00.01 – turbosprężarka do MTZ 890, MTZ 895, MTZ 950, MTZ 952, MTZ 1005, MTZ 1025
  • TKR 6-00.01 turbosprężarka do silnika D-245.27, D-245S-435/437 w ciągniku MTZ 922, 923, YuMZ, VTZ, LTZ, Gomselmash, DST Amkodor
  • TKR 6-00.02 turbosprężarka do silnika D-245.12S- 143/231/365/368 na ZIL-4331 (babka samochodowa)
  • TKR 6-00.03, Turbosprężarka do RM 80, RM 120, MTZ 100, Ził 5301
  • TKR 6-00.04 turbosprężarka do D-245.12S (ZZGT)
  • TKR 6-00.06 turbosprężarka do silnika D -246
  • TKR 6-00.07 turbosprężarka D-245
  • TKR 6-01.01 turbosprężarka D-245.5, D-245.5S-439 (MTZ)
  • TKR 6-01.07 turbosprężarka do silnika D245.5
  • TKR 6-01.08 turbosprężarka do silnika D-245.16S
  • TKR 6-01.09 turbosprężarka do silnika D-245.5S
  • TKR 6-02.05 turbosprężarka do silnika D-245.7-628 (GAZ)
  • TKR 6-03.10 turbosprężarka do silnika D-245.43S2, 245.5S2 (MTZ)
  • TKR 6-00.11 turbosprężarka do silnika D-245.12S – GAZ 66
  • TKR 6-00.12 turbosprężarka do silnika D-246.4
  • TKR 6-00.13 turbosprężarka do silnika D-246.4
  • TKR 6-00.14 turbosprężarka do silnika D-245.5  – VTZ, Wołgograd