Oprogramowanie ESI Tronic firmy Bosch wykorzystuje się w diagnostyce i naprawach pojazdów osobowych i ciężarowych. Jest to kompleksowa dokumentacja techniczna, z możliwością wyboru modułów zawierających informacje o określonej tematyce, np. wyposażenie pojazdów, naprawy mechaniczne, schematy elektryczne, itp. Każdy może dostosować zakres oprogramowania do potrzeb swojego serwisu i do najczęściej wykonywanych napraw.
Oprogramowanie ESI[tronic] charakteryzuje się szerokim pokryciem rynku i dzięki czterem aktualizacjom w roku gwarantuje dostęp do aktualnych danych.
Zalety ESI[tronic] 2.0
Inteligentne wyszukiwanie usterek, wsparcie dla szybkiego serwisowania zgodnie ze specyfikacjami producenta oraz naprawy oparte na doświadczeniu innych warsztatów, to nowy
standard w segmencie diagnostyki. Efektywna diagnostyka sterowników Bosch prowadzi krok po kroku do ustalenia przyczyny usterki i dostarcza wszystkich informacji potrzebnych do wykonania
okresowego przeglądu i naprawy pojazdu. Eksperci Bosch na infolinii i ds. szkoleń są do dyspozycji w przypadku złożonych diagnoz i napraw. Diagnoza sterowników w oparciu o najnowsze dane dla systemów występujących w pojazdach osobowych i ciężarowych i motocyklach
- Dane potrzebne do szybkiej weryfikacji i naprawy pojazdu,
- Identyfikacja pojazdu na podstawie klucza Bosch – KBA lub numeru VIN,
- Regularne aktualizacje on-line, pobierane w tle,
- Wszystkie potrzebne do wykonania czynności są zawsze prezentowane w sposób łatwy do zrozumienia, w tym czynności naprawcze
- Duża baza danych dla sterowników w pojazdach daje możliwości wykonania szybkiej weryfikacji usterki
System podzielony jest na działy:
ESI – podstawowy Zawiera program ESI[tronic] do poprawnej identyfikacji pojazdu i pełnego zakresu wyposażenia pojazdów w części firmy Bosch. Identyfikacja pojazdu przeprowadzona dzięki ESI[tronic] A, który jest składnikiem wstępnym do korzystania z wszystkich innych rodzajów ESI[tronic] oraz katalogiem części.
Biblioteka wyposażenia pojazdów Bosch i porównanie z innymi producentami pojazdów.
Dostęp do danych ponad 18000 samochodów osobowych, 11.500 samochodów użytkowych, 5000 motocykli, 8000 ciągników, traktorów i pojazdów specjalnych. 95% pokrycie rynku w Europie Zachodniej w przypadku pojazdów z wyposażeniem Boscha. Zawiera także porównanie z innymi producentami.
Korzyści: wykaz pełnego wyposażenia
Szczegółowy wykaz całego wyposażenia pojazdów w części Bosch
Przejrzyste porównanie numerów zamówieniowych firmy Bosch z numerami innych wytwórców
Podział na pojedyncze podzespoły oraz kompleksowy wykaz
Informacje na temat innych pojazdów, w których dany produkt jest stosowany
Stała aktualizacja danych w formie on-line
ESI – dane technologiczne do napraw – ogólna + elektryka
SD – Diagnoza sterowników (oprogramowanie do pracy z serią KTS540, KTS560, KTS590 i KTS350, KTS250 i inne)
SIS – System Informacji Serwisowej (dane serwisowe, naprawcze, metodyka naprawy, weryfikacja, schematy elektryczne) Moduł jest potrzebny do napraw związanych z systemami wtrysku, sterowania silnika, benzynowego, diesla, ABS, ASR, Poduszki, linii CAN, LAN, i innych
SDA – Secure Diagnostic Acces – funckja w SD, do odblokowania security pass
P – Schematy elektryczne ogólne, np. elektryczne szyby, lusterka, centralny zamek, radio, szyna danych itp
M – Informacje przeznaczone dla mechaników (Autodata). Dane techniczne dotyczące samochodów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi, np. parametry ustawienia geometrii zawieszenia, zakresy przeglądów, dane i informacje na temat wymiany pasków rozrządu.
Truck – Diagnoza sterowników i SIS dotyczący pojazdów ciężarowych i dostawczych, w tym przyczep, naczep i autobusów – możliwość zakupu jednorazowej, stałej licencji
OHW 1 – Diagnoza sterowników i SIS – ciągniki rolnicze, maszyn rolnicze, oprogramowanie do traktorów różnych marek w tym Fend, Agricola, Massey Fergusson, Case, Claas, Zetor i inne
TSB/EBR – Znane błędy online Oprogramowanie to około 700 000 informacji „ściągniętych” z rynku serwisantów i opracowanych przez specjalistów z działu technicznego Bosch, w którym są zawarte usterki, jak i sposoby ich usunięcia. W skrócie; mechanik wykonał naprawę i podzielił się swoją wiedzą.
CompactSoft FSA 7xx i 5xx – oprogramowanie do serii diagnoskopów serii FSA Bosch
CoRe – Conected repair – współpraca pomiędzy urządzeniami warsztatowymi
D – katalog części diesel, pomp wtryskowych, wtryskiwaczy
E – katalog elektryczny, rozruszników, alternatorów
K2 – technologia napraw rozruszników i alternatorów
K3 – technologia napraw pomp wtryskowych, pomp wysokiego ciśnienia, wtryskiwaczy common rail
W – Dane regulacyjne pomp wtryskowych
TestData – dane do stołów probierczych EPS708, EPS815, EPS205, EPS200, DCI700
Z rozległego zakresu serii ESI(tronic) mogą Państwo skompletować optymalną kombinację dla indywidualnych potrzeb Państwa warsztatu. Zakup pakietu obniża koszt w stosunku do zakupów pojedynczych modułów:
-
Pakiet Podstawowy (A, SD, SDA, TSB, EBR)
-
Pakiet Zaawansowany (A, SD, SDA, TSB, EBR, SIS, CoRe)
-
Pakiet Ekspert M – mechanika (A, SD, SDA, TSB, EBR, SIS, CoRe, M)
-
Pakiet Ekspert P – schematy komfort (A, SD, SDA, TSB, EBR, SIS, CoRe, P)
-
Pakiet Mistrz – (A, SD, SDA, TSB, EBR, SIS, CoRe, P, M)
Zobacz tester samochodowy TEXA
Jest także możliwość nabycia oprogramowania do pomp i systemów ZEXEL – pytaj telefonicznie
Oprogramowanie dla szkół – specjalna oferta – zobacz
Więcej informacji o oprogramowaniu znajdziesz na: www.hoffman.auto.pl/oprogramowanie
Szczegółowy katalog Urządzeń Bosch – kliknij na link
Zapytaj o szczegóły
Więcej informacji i zamówienia pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 570 000 711
Email serwis(@)hoffman.auto.pl