DCU 120

Urządzenia Diagnostyczne i Szkolenia dla Szkół i Ośrodków Szkoleniowych

Nasza Firma Hoffman posiada w ofercie urządzenia diagnostyczne różnych producentów, w tym Bosch, Texa, Magneti Marelli, Delphi. Dla ośrodków szkolących dysponujemy specjalnymi cenami.

Największą paletą specjalnych szkolnych cen dysponuje firma Bosch. W cenniku znajdziemy testery diagnostyczne KTS, diagnoskopy serii FSA, urządzenia ładujące BAT, oraz stacje klimatyzacji typu ACS.

Cennik ESI SZKOŁA – Hoffman

Pełny Katalog Urządzeń Bosch

Czytaj Więcej

Zakończenie wsparcia dla Windows 7 i 8.0 i minimalne właściwości komputera i systemu operacyjnego dla ESI Tronic od stycznia 2023 roku

Od stycznia 2023 r. systemy Windows 7 i 8.0 nie będą już obsługiwane przez ESI tronic 2.0 Online. Po tej dacie nie będzie można instalować żadnych nowych aktualizacji.

Wskazówki:

Należy zaktualizować istniejący komputer z systemem Windows 7 lub zastąpić go nowym komputerem z systemem minimalnym Windows 10.
Uwaga: Windows 8.1 będzie nadal obsługiwany.

 Dopasuj oprogramowanie dla swojego warsztatu

Czytaj Więcej

Próbnik wtryskiwaczy CR DCI200
Próbnik wtryskiwaczy DCI 200

Próbnik wtryskiwaczy DCI 200Najnowsze urządzenie Bosch do testowania wtryskiwaczy do DCI200.

Najprościej pisząc, jest to mniejsza wersja stołu probierczego DCI700.

Urządzenie jest stosowane do badania pojedynczych wtryskiwaczy, a przez to może być tańsze od DCI700.

Podstawowe informacje:

  • Prosty i szybki sposób montażu wtryskiwacza
  • Możliwość testowania wtryskiwaczy do aut osobowych i ciężarowych
  • Krótki czas testowania wtryskiwacza  – do 15 minut.
  • Możliwość nadawania kodów IMA dla wtryskiwaczy Bosch
  • Testowanie wtryskiwaczy z technologią VCC i NCC.
  • Możliwość ciągłej aktualizacji bazy danych

 

Zalety DCI200

  • Oszczędność czasu dzięki szybkiej konfiguracji i krótkiemu czasowi badania około 15 minut
  • Wyższa jakość, niezawodność i przejrzystość dla wtryskiwaczy Bosch dzięki szybkim i precyzyjnym
  • testom, w tym kodowaniu IMA/NIMA
  • Wysoka efektywność dzięki obrotowemu zasobnikowi – brak konieczności stosowania wrażliwych przewodów wysokociśnieniowych,
  • Bieżąco i regularne aktualizacje online
  • Szeroko otwierana osłona – wygodne dojście do montażu wtryskiwacza
  • Ergonomiczna budowa z pochyloną dolną częścią, umożliwiająca zachowanie bliższej
  • odległości do stołu probierczego
  • Więcej wysuwająca się szuflada do zbiornika, co umożliwia łatwiejsze uzupełnianie płynem probierczym
  • Możliwość testowania wtryskiwaczy Common Rail z najnowszymi rozwiązaniami VCC (układ kontroli zamykania zaworu) i NCC (układ kontroli zamykania igły) dla EURO 5 i EURO 6
  • Modułowe zestawy modernizacyjne do pojazdów użytkowych, budowlanych i rolniczych oraz do wtryskiwaczy CommonRail innych producentów
  • Dzięki porównaniu numeru części z informacjami w bazie danych, ciśnienie powrotne jest ustawiane automatycznie, eliminując w ten sposób konieczność stosowania dodatkowych akcesoriów specjalnych

Dane techniczne DCI 200

  • Ciśnienie probiercze 25 MPa … 270 MPa
  • Maks. ciśnienie w zasobniku 270 MPa
  • Mechaniczne ograniczenie ciśnienia 285 MPa
  • Kontrola ciśnienia w zasobniku przez 2 zawory regulacyjne ciśnienia (DRV) oraz ZME w CP4
  • Automatyczna kontrola ciśnienia na powrocie wtryskiwacza 50 kPa … 1,200 kPa
  • Stosowana pompa HP do wytwarzania ciśnienia kontrolnego CP4.1 (CP4-25)
  • Pojemność zbiornika na olej probierczy: do znaku maks 15 litrów / do znaku min. 12 litrów
  • Momenty dokręcania złączy wysokiego ciśnienia: śrub zamykających 20 … 25 Nm
  • Wymiary bez ramienia obrotowego (S/W/G w mm) 910 × 1,736 x 786
  • Wymiary z ramieniem obrotowym i półką na klawiaturę (S/W/G w mm) 1010 × 1736 × 900
  • Masa bez oleju probierczego 415 kg
  • System operacyjny Windows 10 IoT, 64 Bit
  • Zasilanie napięciem zmiennym 230 +/- 10 % VAC (0 683 225 001) with PC and display
  • Prąd znamionowy 15 A
  • Bezpiecznik 16 A
  • Fazy 1P – PE
  • Częstotliwość wejściowa 50 / 60 Hz
  • Klasa ochrony całego stołu probierczego IP 20
  • Ciśnienie powietrza, odpowiada wysokości 700 hPa – 1,060 hPa ≤ 2,200m
  • Poziom ciśnienia akustycznego na stanowisku wg DIN EN ISO 11201 < 69,2 dB(A) +/-2,5 dB
  • Zakres temperatur pracy 5 °C … 40 °C
  • Maksymalna dozwolona względna wilgotność ≤ 90 % (at 25°C and 24 hours duration)
  • Temperatura przechowywania -20°C … 60°C
  • Aktualizacje oprogramowania i bazy danych poprzez DDM (połączenie z Internetem)

Oprogramowanie:

Do pracy DCI 200  jest potrzebne dedykowane oprogramowanie. Taki program oprócz aktywacji umożliwia regularne aktualizowanie bazy danych online. Dodatkowo jest systematycznie aktualizowane urządzenie w celu niezakłóconej pracy DCI.

Rodzaje oprogramowania – abonamentu:

  • CRI: 1 687 P15 090
  • CRIN razem z CRIN 4.2: 1 687 P15 100

Zakres dostawy:

  • Zestaw akcesoriów CRI do wtryskiwaczy CommonRail piezo i elektromagnetycznych
  • Pompa wysokiego ciśnienia CP4.2
  • Monitor 15,6 LCD z ekranem dotykowym

Wyposażenie dodatkowe:

Dzięki dostępnym w opcji akcesoriom, stół DCI 200 może być wykorzystywany zarówno do testowania CRIN i CRIN 4.2, jak i przyszłych generacji wtryskiwaczy.

◾ CRIN 1, CRIN 2, CRIN 3: 1 687 010 207

◾ CRIN 4.2: 1 687 010 209

◾ CRI/CRIN innych producentów: 1 687 010 208

◾ Obrotowe ramię oraz połka na klawiaturę i mysz: 1 687 016 221

◾ Wstawiana półka: 1 685 200 650

Zapytaj o dostępność i cenę

Więcej informacji i zamówienia pod numerem tel:

+ 48 570 000 711 lub +48 502 430 150

Poniżej są najważniejsze i najczęściej zadawane pytania do zmiany w ESI Tronic Bosch 2022

W szczegółach zapraszam do kontaktu telefonicznego.

+48 502 430 150 lub + 48 570 000 711

Email: serwis@hoffman.auto.pl

zmiany w esi tronic bosch 2022

Zmiany w ESI Tronic Bosch 2022 – 27 najważniejszych zmian

1. Od kiedy będzie obowiązywał nowy cennik dla istniejących typów informacji oraz pakietów ESI?
Od 1 stycznia 2022
2. Kiedy nowe pakiety ESI będą dostępne i czy ceny w 2022 roku będą takie same jak w momencie premiery ?
Nowe pakiety zadebiutują na Automechanice we wrześniu 2021 roku. Ceny nowych pakietów będą obowiązywać od daty premiery do końca 2022 roku. Czytaj Więcej

ESI Tronic Bosch – nowa funkcja Secure Diagnostic Access (SDA)

SDASecure Diagnostic Access (SDA) to centralna, zintegrowana i ustandaryzowana funkcja, która zapewnia szybki i łatwy dostęp do zabezpieczonych danych pojazdu za pośrednictwem ESI[tronic] 2.0 Online.

SDA umożliwia warsztatom wykonywanie kompleksowych prac diagnostycznych w pojazdach wyposażonych w elektroniczne systemy z zabezpieczonym dostępem. Rozwiązanie jest stale rozszerzane o kolejne marki samochodów.

Wraz z SDA firma Bosch oferuje proste, centralne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze — oraz sprawić, że warsztat będzie bardziej wydajny i konkurencyjny. W pierwszym etapie SDA zapewni dostęp do pojazdów VW, Audi, SEAT i Škoda. Ponieważ inni producenci pojazdów chronią swoje pojazdy przed nieautoryzowanym dostępem, dlatego zakres pokrycia marek przez SDA będzie stale rozszerzany. W tym celu Bosch jest w bliskim kontakcie z poszczególnymi producentami pojazdów, aby na czas wprowadzać fabryczne rozwiązania do SDA, oferując w ten sposób warsztatom najlepsze możliwe pokrycie samochodów.

SDA umożliwia warsztatom kontynuowanie wykonywania kompleksowej diagnostyki pojazdów z zabezpieczonymi danymi diagnostycznymi bez żadnych ograniczeń. Od połowy roku 2021 nowa funkcja jest dostępna jako część oprogramowania diagnostycznego Bosch ESI[tronic] 2.0 Online. Po zarejestrowaniu każdy mechanik otrzymuje osobisty dostęp, umożliwiający mu w prosty sposób korzystanie z funkcji diagnostycznych za pośrednictwem SDA w pojazdach z ograniczonym dostępem. Czytaj Więcej

Urządzenia diagnostyczne

Próbnik wtryskiwaczy CR DCI200

urządzenia diagnostyczne bosch - auto serwis rzeszówPonad dwieście lat temu zbudowano pierwszy samochód spalinowy. Zapewne nawet najwięksi wizjonerzy ówczesnych czasów nie zdawali sobie sprawy z ogromu postępu jaki dokonał się na przestrzeni tego czasu. Co raz bardziej skomplikowane układy zapłonowe i wtryskowe w autach benzynowych oraz co raz precyzyjniejsze układy wtryskowe diesla a także rozbudowane systemy bezpieczeństwa wymusiły zastosowanie i rozwój elektroniki w pojazdach samochodowych. Od ponad 20 lat elektronika czuwa zarówno nad naszym bezpieczeństwem (ABS,EBD,ASR) jaki i nad osiągami naszych pojazdów(elektronicznie sterowane układy wtryskowe benzyny i diesla, elektroniczne układy zapłonowe, nadzór elektroniki nad czystością spalin)

ZOBACZ URZĄDENIA W NASZYM SKLEPIE >>

Urządzenia Diagnostyczne
Testery Diagnostyczne Bosch KTS, FSA i inne

Urządzenia Diagnostyczne rzeszówZ tych względów diagnoza nowoczesnego auta nie jest możliwa bez odpowiednich narzędzi potrafiących „przeczytać” te wszystkie elektroniczne sygnały otaczające nas w samochodzie. Jednym z pierwszych na arenie urządzeń diagnostycznych była firma Bosch, która 20 lat temu wprowadziła na rynek pierwsze urządzenie diagnostyczne z serii KTS. Dziś niewiele osób pamięta już urządzenia KTS 300 , KTS 500 czy KTS 520, obecnie na arenę wkroczyły obsługujące wszystkie protokoły komunikacji urządzenia KTS 560 / 590, KTS 460, KTS 960 i KTS980 oraz wersja zabudowana z tabletem KTS350 i KTS250. Współczesne urządzenia potrafią nie tylko przeczytać i skasować błędy, „podejrzeć” wartości rzeczywiste, aktywować rozmaite funkcje w pojeździe ale często są wyposażone w multimetr (wszystkie KTS-y z wyjątkiem KTS 350) czy oscyloskop (KTS 590 i KTS 980), które to narzędzia stają się powoli niezbędne w pracy nowoczesnego warsztatu. Do pojazdów ciężarowych i maszyn rolniczych jest zalecane urządzenie KTS Truck.

Bosch wciąż liderem na rynku testerów diagnostycznych

Czytaj Więcej

Kodowanie wtryskiwaczy Siemens/VDO, dla użytkowników testerów Magneti Marelli CRU*R, DCD, MTBR – zmiany

Wraz z wprowadzeniem aktualizacji oprogramowania AZO typ 2.7.5 (z dnia 30/07/2020), dla użytkowników nie posiadających autoryzacji VDO, zablokowana została możliwość generowania nowych kodów dla wtryskiwaczy Siemens/VDO.

Testowanie wtryskiwaczy Siemens/VDO pozostało bez zmian, z tym, że aktualnie należy korzystać z planów testowych rozpoczynających się od „GEN”, np.: GEN-03L130277B.

Użytkownicy, testerów podczas kodowania wtryskiwaczy Siemens/VDO, mogą wykonać za pośrednictwem aplikacji on-line. Czytaj Więcej

Tester Diagnostyczny Logic

Tester diagnostyczny Magneti Marelli Logic to uniwersalne, wielo-markowe urządzenie do diagnozy układów elektronicznych współczesnych pojazdów zarówno osobowych (oprogramowanie CAR) jak i ciężarowych (wersja TRUCK) czy motocykli (program MOTO). Szeroki zakres pojazdów zawarty w oprogramowaniu umożliwia diagnozę m.in.:

Sprawdź cenę Czytaj Więcej

KTS 200 – Diagnostyczny Tester Bosch

Obecnie KTS 200 i KTS 340 zostały wycofane z wsparcia technicznego i oprogramowania, jednak została wprowadzona specjalna oferta na końcowe oprogramowanie Final Version:

Specjalna cena na oprogramowanie do KTS 200 i KTS 340 – promocja

 

Informacje archiwalne:

W nowoczesnym warsztacie praca bez testera diagnostycznego jest już właściwie niemożliwa. Bardzo często ze względu na specyfikę pracy idealnym rozwiązaniem jest samodzielny i przenośny tester taki jak np. KTS 200 firmy Bosch. W tym niewielkim, solidnym i lekkim urządzeniu firma Bosch zawarła ogromną część swojego doświadczenia dając do ręki mechanika kompletną diagnozę sterowników. Czytaj Więcej

Urządzenia Diagnostyczne KTS z nowymi komputerami DCU220 – V110 G5

KTS 980 i KTS 960 z Nowym Komputerem. Urządzenia KTS 980 i KTS 960 zostały zmodernizowane i przyspieszone. Zestawy przede wszystkim składają się z KTS-a 590 i KTS-a 560, lecz komputer DCU 220 dostał nowy wkład V110 G5. Poprzednikiem jednak był V110 G3. KTS 980 i KTS 960 z Nowym Komputerem pomogą Ci jeszcze szybciej mierzyć sygnały ze wszystkich zamontowanych w pojeździe czujników i mechanizmów oraz dodatkowo pracować bardziej efektywnie i wydajnie. Czytaj Więcej

stół probierczy  EPS 815 z KMA

EPS 815 z KMA

Stół Probierczy Bosch – Naprawa Układów Wtryskowych

EPS 708 to nowy stół probierczy w ofercie firmy Bosch skonstruowany z myślą o kompleksowej naprawie układów wtryskowych Common Rail. Modułowa budowa pozwala na dostosowanie wyposażenia dodatkowego zgodnie z profilem działalności i możliwościami warsztatu. Czytaj Więcej

Tester diagnostyczny Div.o firmy Magneti Marelli

Div.o tester samochodowy Magneti Marelli jest najnowszą generacją testerów diagnostycznych znanego i cenionego producenta Magneti Marelli.

Więcej informacji i zamówienia pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 570 000 711

Email serwis(@)hoffman.auto.pl

Mikroprocesory ARM Cortex A7 wspierają połączenia sieciowe dlatego umożliwiają natychmiastowy dostęp do jednostek sterujących systemu pojazdu. Dzięki swojej uniwersalności, urządzenie jest w stanie zarządzać wieloma poziomami komunikacji przy jednoczesnym wyświetlaniu parametrów, stanu, aktywacji, kodowania i telemetrii. Div.o jest ponadto kompatybilny ze zintegrowanym oprogramowaniem zarządzającym STAR, które będzie używane przez warsztaty przyszłości. Czytaj Więcej

naprawa i regeneracja wtryskiwaczy bosh, densoMagneti Marelli DS 2 – Naprawa i Regeneracja Wtryskiwaczy

Co raz większa liczba pojazdów z silnikami diesla wyposażona jest w układy common rail. Kiedyś do zdiagnozowania wtryskiwacza wystarczał prosty próbnik na którym mogliśmy sprawdzić ciśnienie otwarcia i poprawność pylenia. Dziś w nowoczesnym układzie CR sprawdzeniu podlega kilka ważnych parametrów takich jak: wydatek wtryskiwacza (dawka paliwa) przy różnych czasach i ciśnieniach, ilość paliwa odprowadzanego nadmiarem wtryskiwacza, szczelność wtryskiwacza. Nie jesteśmy w stanie wykonać tych pomiarów nie dysponując odpowiednimi narzędziami do których należy przystępny cenowo próbnik , stół do wtryskiwaczy common rail i dwusprężynowych DS2. Czytaj Więcej

Regeneracja i naprawa wtryskiwaczy Bosch - Auto Serwis Bosch

Naprawa Wtryskiwaczy Bosch

Układy common rail opanowały świat diesla. Obecnie wszystkie nowe auta wyposażane są w ten system zasilania. Na rynku możemy spotkać systemy takich producentów jak: Bosch, Delphi, Siemens czy Denso. Wraz ze starzeniem się pojazdów pojawiła się potrzeba naprawy poszczególnych elementów common rail szczególnie takich jak pompa wysokiego ciśnienia czy wtryskiwacze CR. Czytaj Więcej

bosch kts 590 z oscyloskopem

bosch kts 590 z oscyloskopemTestery diagnostyczne KTS Bosch

W czasach w jakich obecnie żyjemy jedną z najdroższych rzeczy jest czas. Dlatego szybka i pewna diagnoza pojazdu, lokalizacja usterki i jej usunięcie to podstawa działalności nowoczesnego warsztatu. Do tego potrzebne są odpowiednie urządzenia diagnostyczne. Firma Bosch od ponad 20 lat rozwija testery diagnostyczne KTS. Ich nowa rodzina KTS 560, KTS 590, KTS 960, KTS 980 została zaprojektowana pod kątem zwiększenia możliwości, komfortu i prostoty obsługi. Czytaj Więcej

tester wtryskiwaczy bosch - regeneracja i naprawa wtrywskiwaczyTester Wtryskiwaczy Bosch

Rozwój silników diesla w ostatnich latach spowodował znaczne zwiększenie ich stosowania w samochodach osobowych. Dzisiaj co drugi sprzedawany w europie samochód zasilany jest olejem napędowym. Jednocześnie bardzo duża precyzja wykonania elementów układu wtryskowego powoduje jego duże uwrażliwienie na jakość paliwa. Szczególnie narażone są tutaj wtryskiwacze układu Common Rail, powszechnie dzisiaj stosowane w silnikach diesla. Rodzi to co raz większe zapotrzebowanie na na fachową diagnozę i naprawę tego typu układów. Czytaj Więcej

Automatyczne Skrzynie Biegów – szkolenie

Szkolenie obejmuje budowę, zasadę działania, oraz diagnostykę i naprawę automatycznych skrzyń biegów.

W sprawie terminów proszę pytać

W opracowaniu szkolenie na typ skrzyni Powershift (Volvo, Ford)

 

Omówiona zostanie diagnostyka skrzyni biegów, przy pomocy testerów. Weryfikacja błędów, oraz danych rzeczywistych.

Szkolenie będzie podzielone na część teoretyczną i praktyczną; diagnostyczną i weryfikacyjno-naprawczą. W szczególności, opisowi zostaną poddane skrzynie:

  • Klasyczna hydrauliczna
  • Dwusprzęgłowa (DSG, Getrag)
  • Bezstopniowa (CVT)

Podczas kursu wykorzystany zostanie model sześciobiegowej automatycznej skrzyni Aisin, w której będą ukryte usterki w celu prawidłowej weryfikacji i naprawy przez uczestników. Ponadto w celach szkoleniowych będą podstawione auta marki Renault Clio (2019 rok), Volvo, Audi A6 (modele mogą ulec zmianie).

Czytaj Więcej

Próbnik do wtryskiwaczy Hartridge Sabre CRi Master

Najważniejsze w projekcie Sabre są wyjątkowe poziomy kontroli użytkownika, umożliwiające pełne dostosowanie warunków i parametrów testu. Testy mogą być wykonywane w trybie automatycznym lub ręcznym, a istniejące plany testowe mogą być modyfikowane tak łatwo, jak można tworzyć nowe. Podczas generowania nowego planu testów operator może interweniować na wszystkich etapach. Nawet tolerancje procentowe dla każdego kroku można przypisać indywidualnie, włączając oprogramowanie magmah, automatycznie przypisuje ograniczenia zgodnie z parametrami zestawu.

kontakt: +48 502 430 150

Najważniejsze funkcje:

  • Szybkość – etap testu wtryskiwacza zajmuje zazwyczaj 1 minutę
  • Wysoka wydajność
  • Bardzo dokładne testy i stabilność
  • Uproszczone i szybkie wymienianie wtryskiwaczy
  • Zaawansowany interfejs użytkownika magmah
  • Bardzo łatwa i szybka instalacja

Czytaj Więcej

Hartridge Sabre CRi Expert – Tester do wtryskiwaczy CR

Nowy Sabre CRi Ekspert jest rozwinięciem platformy Sabre.

Sabre CRi Expert Hartridge

Model Expert nie zastępuje modelu Master, ale otwiera inne możliwości warsztatu, aby rozwinąć i rozwijać platformę, która skupia się na łatwym użytkowaniu.

Szczegóły: zadzwoń +48 502 430 150

Wiele komponentów tej nagradzanej, kompaktowej platformy jest unikatowe dla Sabre CRi Expert. Nowe funkcje zostały zaprojektowane od podstaw w celu zapewnienia przyszłego gotowego rozwiązania testowego, które wyprzedza rynek. Czytaj Więcej

stół probierczy DCI 700 do wtryskiwaczy hoffman rzeszów

DCI700 Stół Probierczy Bosch wtryskiwaczy common rail

DCI700 nowe urządzenie do badania wtryskiwaczy Common Rail

tel. kontaktowy: 502 430 150

Oferujemy pomoc przy dofinansowaniu unijnym

Stół probierczy DCI 700 jest nowym urządzeniem do badania systemów common rail. Na stanowisku można badać wtryskiwacze

  • Common rail firmy Bosch – indukcyjne
  • Delphi
  • Bosch piezoelektryczne
  • Siemens piezoelektryczne
  • Denso

Ponadto posiada wiele nowych funkcji niedostępnych w dotychczasowych urządzeniach, lub w droższych modelach typu EPS708 i EPS815.

Sprawdź cenę

  • Nadawanie ima kodów do wtryskiwaczy
  • Pomiar kontroli zamykania igły NCC

  • Pomiar zamknięcia zaworu VCC

Czytaj Więcej

KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów

 

Samochodowy tester diagnostyczny KTS 250 numer katalogowy 0684400260 został opracowany specjalnie do szybkiego i mobilnego użytkowania warsztatowego. Urządzenie jest następcą popularnego KTS-a 200 jednak różni się stosowanym oprogramowaniem. KTS 250 pracuje na ESI Tronic 2.0 (nie jak jego poprzednik na systemie linux) . Czytaj Więcej

Bosch Oprogramowanie do KTS 200 i KTS 340 od 1.01.2018

Dodatkowe Licencje

 

Na specjalną prośbę działu urządzeń diagnostycznych Bosch Polska, udało się z niemieckiej centrali otrzymać możliwość zamówienia DODATKOWYCH LICENCJI do KTS 200 (SD) i do KTS 340 (SD lub SD/SIS) dla aktywnych klientów ESI. Czytaj Więcej

KTS 520, KTS 550, KTS 670, KTS 650 – wycofanie aktualizacji

Firma Bosch z końcem roku 2017 wycofuje wsparcie oprogramowania ESI Tronic 2.0 do starszych systemów:

UWAGA – JEST MOŻLIWOŚC ZAKUPU OPROGRAMOWANIA DO STARSZYCH KTS 520, KTS550, KTS530 – ZOBACZ

  • Windows XP
  • Windows Vista

Czytaj Więcej

Filtry do EPS 708, EPS815

Stoły probiercze z pomiarem wtryskiwaczy common rail posiadają bardzo dokładne przepływomierze. Szczególnie dotyczy to stołów Bosch EPS 200 (EPS205 i EPS118), oraz EPS815 i EPS708. Z wymienionych najdokładniejszym w oczyszczaniu oleju probierczego jest EPS 708, który posiada siedem punktów filtracyjnych (a w rozbiciu na ilość filtrów, to jest ich kilkanaście pozycji). Najczęstsze przykłady awarii EPS 708 związanych z zanieczyszczonymi filtrami to nieprawidłowości w stabilności ciśnień, oraz przecieki z komory mocowania wtryskiwacza i nieprawidłowy pomiar dawki. Czytaj Więcej

Tester Diagnostyczny KTS Truck – więcej informacji już wkrótce

tel. 502 430 150

 

DCU220UNI

KTS980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220

bosch kts 590 z oscyloskopemModele KTS-ów obecnie produkowanych:

 

Czytaj Więcej

bosch kts 590 z oscyloskopem

KTS 590 – jest bezprzewodowym modułem z dwukanałowym oscyloskopem, oraz multimetrem także dwukanałowym

Najnowsze testery diagnostyczne KTS 590 współpracują z oprogramowaniem Bosch ESI[tronic] 2.0. od aktualizacji 2016/2. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet stosowane już w markach Volvo i Mercedes. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do aktualizacji oprogramowania według Euro 5/6. Pozwala też wykonywać skanowanie układów sterowania, jak i pomiary napięcia, rezystancji i natężenia prądu. Czytaj Więcej

tester diagnostyczny kts bosch

KTS 560 – najnowszy samochodowy tester diagnostyczny firmy Bosch

 

Nowe urządzenie firmy Bosch wprowadzone na rynek we wrześniu 2016 roku to samochodowy tester diagnostyczny o nazwie KTS 560 oraz KTS 590.

KTS 560 bazuje na oprogramowaniu Bosch ESItronic. KTS obsługuje nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet stosowane już w markach Volvo i Mercedes. Czytaj Więcej

Zbliża się sezon na obsługę klimatyzacji – sprawdź promocję

Cena promocyjna 11 300 zł netto

Clima Tech TOP Next MAXI jest w pełni automatycznym urządzeniem Magneti Marelli, opracowanym dla diagnozy i obsługi instalacji klimatyzacji. Wbudowana baza danych pozwala znacznie przyspieszyć obsługę pojazdów. Urządzenie umożliwia w prosty sposób przeprowadzenie interwencji serwisowych na dwa sposoby: Czytaj Więcej

Oprogramowanie ESI Tronic firmy Bosch wykorzystuje się w diagnostyce i naprawach pojazdów osobowych i ciężarowych. Jest to kompleksowa dokumentacja techniczna, z możliwością wyboru modułów zawierających informacje o określonej tematyce, np. wyposażenie pojazdów, naprawy mechaniczne, schematy elektryczne, itp. Każdy może dostosować zakres oprogramowania do potrzeb swojego serwisu i do najczęściej wykonywanych napraw.

Oprogramowanie ESI[tronic] charakteryzuje się szerokim pokryciem rynku i dzięki czterem aktualizacjom w roku gwarantuje dostęp do aktualnych danych.

Czytaj Więcej