KTS980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220
Modele KTS-ów obecnie produkowanych:
- KTS 560 – interfejs + dwukanałowy multimetr
- KTS 590 – interfejs + dwukanałowy oscyloskop i multimetr
- KTS 350 – samodzielny tester wbudowany w urządzenie DCU100+
- KTS 460 – KTS 560 + DCU 100+
- KTS 960 – KTS 560 + DCU 220 UNI
- KTS 980 – KTS 590 + DCU 220 UNI
- KTS Truck – do pojazdów ciężarowych
- KTS 515 – tylko do OBD
telefon do nas to 502 430 150
KTS 590 – jest bezprzewodowym modułem z dwukanałowym oscyloskopem,
oraz multimetrem także dwukanałowym
KTS 590 został wprowadzony we wrześniu 2016 roku i jest najnowszym testerem firmy Bosch (wraz z jego odmianą bez oscyloskopu – KTS 560). KTS 590 współpracuje z oprogramowaniem Bosch ESI[tronic] 2.0. od aktualizacji 2016/2. Obsługuje wszystkie transmisje danych, w tym przyszłościową, opartą na sieci Ethernet stosowaną już w markach Volvo i Mercedes. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do aktualizacji oprogramowania według Euro 5/6. Pozwala też wykonywać skanowanie układów sterowania, jak i pomiary napięcia, rezystancji i natężenia prądu.
Zobacz jeszcze oprogramowanie do testerów – ESI Tronic 2.0
Przy pomocy KTS 590 można mierzyć sygnały ze wszystkich zamontowanych w pojeździe czujników i mechanizmów. Zawiera dwukanałowy oscyloskop, który pokazuje nie tylko przebiegi napięcia i prądu, ale umożliwia ich bezpośrednią ocenę. Za pomocą KTS 590 można mierzyć sygnały ze wszystkich zamontowanych w pojeździe czujników i mechanizmów. Wygląd i ustawianie przebiegów jest bardzo proste dla elektromechaników i MECHANIKÓW samochodowych i nie trzeba się tego specjalnie uczyć, co jest nieraz domeną innych urządzeń. Oprócz gniazda USB 2.0 moduły mają adapter Bluetooth, który umożliwia pracę z komputerem na odległość.
Dane techniczne KTS 590:
- Napięcie zasilania: 8 VDC-28 VDC
- Podłączenie do PC: USB 2.0, Bluetooth klasa 1
- Obsługiwane protokoły komunikacji ISO 15031, ISO 22900, SAE J2534-1 i -2 (PassThru), ISO 9141-2 (K i L), SAE J1850 VPW i PWM, CAN ISO 11898, ISO 15765-4 (OBD), CAN Single Wire, CAN Low Speed, ISO 13400 (Diagnostics over IP), inne specjalne protokoły specyficzne dla pojazdów
- Pomiar napięcia
Zakres pomiarowy 200 mV— 60 VDC/30VAC
Dokładność }0,75% wartości pomiarowej,dodatkowo
0,25% zakresu pomiarowego
Zakres częstotliwości AC
10 Hz —100 kHz (–3 dB
- Pomiar rezystancji
Zakres pomiarowy 100 Ω —1 MΩ
Rozdzielczość 0,1 Ω —1000 Ω
(zależnie od zakresu pomiarowego)
Rezystancja wejścia > 9 MΩ
- Diagnoza sterowników i rozszerzona technika pomiarowa (multimetr 2-kanałowy, oscyloskop 2-kanałowy)
Zakres pomiarowy 200 mV— 60 VDC/ 30 VAC, 42 VACpeak
Sprzężenie DC, AC, DC(+), DC(–)
Źródło sygnału CH1/CH2: U, 100 A, 600 A, piny diagnostyki 1 do 15: (nie piny 4, 5)
Odchylenie X 25 μs —1
Tryby wyzwalania manualny, auto-time, auto-level
Zakres częstotliwości do 5 MHz
Szybkość próbkowania 20 MS/s (MS = megasamples)
Szczegóły związane z testerem KTS 590
Praca na bazie ESI 2.0 – podobnie jak dotychczasowe KTS-y (jeśli ktoś posiada abonament i używał dotychczas poprzednich wersji KTS (poza KTS 200 i KTS 340, oraz ESI wersje stałe poniżej 2016/2) to nie musi dokonywać żadnych zmian w oprogramowaniu.
- Oprogramowanie na KTS (ESI – począwszy od wersji update 2016/2)
- Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
- USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
- Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
- Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
- Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
- Obsługuje nowy interfejs bazujący na Ethernet -DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol) -Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym serwisie
- Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym, samym czasie poprzez różne kanały komunikacji,
- Spełnia wymagania dla diagnozy OE
- Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
- Szybki przegląd systemów
- Szybki odczyt wartości rzeczywistych
- Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
- Ochrona przed brudem i wodą IP53
- Udoskonalona technika pomiarowa:
Wyposażenie standardowe obejmuje tester z następującymi akcesoriami:
- KTS 590: 0 684 400 590
- Przewód OBD 1,5 m
- Zasilacz
- Akcesoria do pomiarowy
- Przewód podłączeniowy USB 3 m
- Uchwyt mocujący
- Adapter Bluetooth USB
- Walizka
DCU 220 – specjalistyczny komputer warsztatowy oparty na technologiach wojskowych (DCU 220 UNI + KTS590 = KTS 980)
DCU 220 opracowany został specjalnie do użytku warsztatowego. Posiada wysoką wytrzymałość, steruje systemami diagnostycznymi i testerami firmy Bosch, np.: FSA 500 lub modułami z serii KTS. Jako konwertowalny komputer PC, urządzenie DCU 220 łączy w sobie cechy notebooka i tabletu zapewniając elastyczność i komfort pracy, zwłaszcza w warsztacie.
Jest wysoce wytrzymały w warunkach warsztatowych dzięki solidnej obudowie. W czasie używania jako tablet PC, ekran dotykowy zapewnia poręczność oraz wygodę pracy. W połączeniu z klawiaturą, DCU 220 pozwala na wykorzystanie go jako notebooka do każdego rodzaju prac biurowych, np. do szybkiego wprowadzenia danych klienta. DCU 220 można użytkować także z innym interfejsami i innymi urządzenia diagnostycznymi, nie koniecznie Bosch-a.
Mobilna praca przez długi czas i dobre rozwiązania ułatwiające użytkowanie
- Połączenie dwóch identycznych litowo-jonowych akumulatorów
- Do pracy w warsztacie wystarczy jeden akumulator
- Jeśli zachodzi potrzeba, akumulator może zostać wymieniony podczas pracy urządzenia (funkcja Hot-Swap)
- Łatwe przełączanie między tabletem i notebookiem
- Poręczny dzięki regulowanemu uchwytowi
- Solidna obudowa z 11.6-calowym ekranem dotykowym
Dane technologiczne
- Procesor Intel Core i5-4200U 1.6GHz;
- Pamięć RAM 4 GB DDR3L, rozszerzalna do 8 GB;
- Dysk twardy 256 GB SSD;
- Wyświetlacz 11.6” czytelny w słońcu (800 Nitów) rozdzielczość 1366 x 768 Pikseli;
- Ekran dotykowy pojemnościowy z obsługą Multi-Touch;
- Akumulator 2 x 24 Wh, z funkcją Hot-Swap;
- Sieć WLAN IEEE 802.11ac oraz Bluetooth 4.0 Klasy 1 (wysokiej wydajności);
- Porty: 2 x USB3.0, 1 x USB2.0,
- Gigabit LAN RJ45, HDMI; Audio;
- Kamera HD;
- System operacyjny Windows 7 Professional 64 Bit
- Wbudowana kamera: przydatna do dokumentowania podczas naprawy pojazdu, do fotografowania potrzebnych części zamiennych
DCU 100 plus – warsztatowy tablet występujący wraz z KTS-em w zespole jako KTS 460
DCU 100plus (0 684 400 122) to tablet, którego w stosunku do poprzedniej wersji DCU 100 mocno zmodernizowano.
Główne zmiany to:
- nowy procesor, Intel® Celeron® N3160,
- nowy dysk SSD 256GB,
- nowe wejścia USB 3.0 zamiast USB 2.0,
- nowy system Windows 10 IoT zamiast Windows 7 POSReady,
- wstępnie zainstalowany pakiet oprogramowania ESI[tronic] 2.0 w wersji Profipakiet (info A, SD, SIS, M, P, TSB)
telefon do nas to 502 430 150
KTS 980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220
Informacje starsze:
KTS-y na rynku
- KTS 540 – bez oscyloskopu
- KTS 570 – z oscyloskopem
- KTS 520 i KTS 550 – uwaga aktualizacja oprogramowania tylko do końca roku 2017
- KTS 650 i KTS 670 – uwaga aktualizacja oprogramowania tylko do końca roku 2017