KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów

KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów

 

Samochodowy tester diagnostyczny KTS 250 został opracowany specjalnie do szybkiego i mobilnego użytkowania warsztatowego. Urządzenie jest następcą popularnego KTS-a 200 jednak różni się stosowanym oprogramowaniem. KTS 250 pracuje na ESI Tronic 2.0 (nie jak jego poprzednik na systemie linux) .

Urządzenie jest bardzo poręczne i odporne na działania warsztatowe. Jest zabudowane w odpornej obudowie i posiada dotykowy monitor.

Tester pozwala na sprawną diagnostykę sterowników ECU w prawie wszystkich typach samochodów na rynku. Oprogramowanie obejmuje około 150 marek samochodów osobowych, a zatem jest tak kompleksowe i kompletne jak w Esitronic 2.0 na dużym testerze diagnostycznym (KTS560, KTS590 i pochodne).

Identyfikacja pojazdu może przebiegać automatycznie po numerze VIN, co ułatwia mechanikowi pracę i analizę poszczególnych systemów. Tak samo jak KTS560 i KTS590, KTS 250 obsługuje DoIP – Diagnostics over Internet Protocol, czyli nowy, oparty na sieci Ethernet protokół diagnostyczny. Umożliwia to znacznie wyższe szybkości transmisji danych, które są wykorzystywane przez coraz więcej producentów pojazdów mi. Mercedes, Volvo. KTS 250 umożliwia także równoległą komunikację z różnymi ECU na różnych kanałach komunikacyjnych.

KTS 250

Aktualizacje danych będą dokonywane online przez połączenie bezprzewodowe.  Do urządzenia nie będzie potrzeby używać dodatkowego napędu DVD jak jest to stosowane w innych testerach. Sposób udzielenia licencji oprogramowania będzie podobny jak w innych modelach KTS-a, oraz oprogramowaniu ESI Tronic 2.0. Będzie się odbywać online:

Klient ESI ma wprowadzić swoją nazwę użytkownika i hasło, po czym system KTS-a zostanie odblokowany do użytkowania