Onboard z Mistrzostw Litwy – Rajdu Žemaitija Zapała – Gwiazda

Fragment onboardu z Forda R5 którym startują w Rajdzie Žemaitija Mariusz Zapała z Kielc i Łukasz Gwiazda z Rzeszowa.

Obecnie załoga jest już po pierwszym dniu i piątym oesie uzyskując jedenaste miejsce w generalce.

a tak mówili tuż przed rajdem: Wypowiedź

Rajd Žemaitija dla naszej załogi Zapała – Gwiazda

Rajd Žemaitija to druga runda Mistrzostw Litwy. Impreza rozgrywana jest na Żmudzi w bazą rajdu w Kielmach. W piątek, 14 czerwca zaplanowano pięć oesów (37,1 km), dwa w Kielmach. Następnego dnia program obejmuje osiem odcinków (74,8 km).

Mariusz Zapała: „ Przed nami kolejna runda Mistrzostw Litwy, 130km rajdowych tras. Odcinki specjalne przebiegają w malowniczych terenach, które z wielką przyjemnością zamierzam pokonywać. Trasa jest bardzo kompaktowa z małą ilością dojazdówek w dużej mierze przebiegająca w otwartym terenie. Organizacja rajdu stoi na bardzo wysokim poziomie, a wszyscy są bardzo pozytywnie nastawieni do zawodów. Od samego początku zamierzam czerpać fun z jazdy obserwując miejsce w szeregu.

Łukasz Gwiazda: „ Po kilku miesiącach przerwy wracam na pokład Fiesty z czego niezmiernie się cieszę. Zapoznanie odbyliśmy bez problemu i od samego początku zamierzamy skupić się na jeździe. Zapowiadane są upały, więc na pokładzie naszej rajdówki będzie bardzo gorąco. Start w rajdzie możliwy jest dzięki pomocy naszego partnera, firmy Motul twórcy programu MOTUL EVO, Zapała Automatic, KlimaCar, Hoffman, GHZ Automatic.

 

fot. materiał załogi, oraz R.A. Rally Photos

14 Zlot Pojazdów Zabytkowych – Hoffman – PODR Boguchwała

fot. Kamil Bać

PODR w Boguchwale wraz z firmą Hoffman oraz Automobilklubem Rzeszowskim zaprasza wszystkich sympatyków i właścicieli pojazdów zabytkowych na Zlot i Wystawę Zabytkowych Pojazdów.

Będzie to 14-sta kontynuacja wcześniejszych edycji zlotów i rajdów, które nosiły miano Rajdów Nocy Muzeów, czy Podkarpacko Szaryskiego Kryterium Weteranów.

Tym razem program będzie prosty i przyjazny dla uczestników lubiących stałe miejsce imprezy. Właściciele historycznych pojazdów będą mieć zapewniony poczęstunek, a załogi najlepiej się prezentujące wygrają kilka nagród, wśród których będą: Czytaj Więcej

Saab 96 V4 Rally w Rajdzie Nadwiślańskim

Saab 96 V4 Rally w Rajdzie Nadwiślańskim

2 Runda MOTUL HRSMP 2019

Saab 96 V4 Rally

Rzeszowska załoga rajdowa w składzie Hoffman / Barłoga pierwszy raz będą brać udział w Rajdzie Nadwiślańskim. Zawody odbędą się w dniach 31 maja – 1 czerwca w Puławach i okolicy. Aby wystartować Saab musiał przejść wielopoziomowe naprawy. Do ostatnich chwil był przygotowywany, ponieważ poprzedni rajd okazał się mocno uciążliwy. Większość usterek, które powstały były powiązaniem po uderzeniu w krawężnik na pierwszym miejskim OS-ie w Świdnicy.

Paweł Hoffman: No cóż, niewielki błąd na świdnickim spowodował niewyobrażalny łańcuch usterek. Wymienię tylko kilka z nich. Uszkodzone koło i opona, uszkodzona i przesunięta geometria przedniego zawieszenia, uszkodzona przekładnia kierownicza, oraz przekładnia główna w skrzyni. Dodatkowo zerwane mocowanie silnika w karoserii, wskutek czego uszkodziły się wszystkie poduszki silnika, a jego przesunięcie spowodowało wysunięcie się półosi i kilka kilometrów jazdy na jednej półosi i szperze. To oczywiście przypaliło płyty szpery. A na koniec zerwanie koła rozrządu od wałka wyrównawczego i jazda bez chłodzenia… i panewki do wymiany. Czytaj Więcej

Regeneracja pompy wtryskowej Zetor, MTZ, John Deere, JSC, BMZ, Motorpal

Pompy wtryskowe Motorpal do Zetora, MTZ, Białoruś, John Deere

W naszej firmie regenerujemy pompy wtryskowe i wtryskiwacze do maszyn i ciągników rolniczych typu Zetor, Ursus, Białoruś, MTZ, John Deere, Deutz firmy producenckiej Motorpal.

Na usługi udzielamy dwuletniej gwarancji, co jest wynikiem bardzo wysokiej jakości wykonanych prac i doświadczenia załogi.

Więcej informacji i zapytania pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 512 179 332

Email: serwis@hoffman.auto.pl

Jesteśmy serwisem autoryzowanym Motorpal, który co dwa lata przechodzi kontrolę.

Wszystkie pompy w tym Motorpal są demontowane, oczyszczone przy pomocy specjalnych płynów, myjek ultradźwiękowych, następnie montowane używając specjalistycznych narzędzi i odpowiednich sił dokręcania. Wcześniej oczywiście następuje weryfikacja zużytych elementów, ustalenia akceptacji z klientem i ich wymiana.

Po zmontowaniu pompa trafia na stanowisko probiercze Bosch EPS 707 lub Spólnota SPP212. Do pompy wtryskowej dobierane są przewody o odpowiedniej długości i otworze wewnętrznym. Kolejnym etapem jest dobór wtryskiwacza probierczego, w którym znajduje się rozpylacz o wysokiej dokładności selekcji fabrycznej oznaczony normą ISO .

Przykład:

Do pompy wtryskowej Zetor Proxima, numer PP4M10P1i3782 dobieramy przewody o właściwościach 6x2x600 mm, oraz wtryskiwacze o numerze katalogowym: 1688901101. Dane regulacyjne posiadamy w formie elektronicznej, lub papierowej.

Całość testu jest wykonywana przy ścisłych warunkach zawartych w karcie prób. Płyn do badania posiada także odpowiednie normy ISO i przy tej pompie podczas całego testu musi posiadać temperaturę 40 stopni Celsjusza.

Czytaj Więcej

Środki do paliwa Diesel – Benzyna, Motul Valve Expert

Wielu użytkowników pojazdów klasycznych i sportowych o dawnych konstrukcjach zastanawia się nad stosowaniem dodatków do paliwa.

I tutaj trzeba mocno się zastanowić. Czy stosować np. środki o właściwościach czyszczących?

Odpowiadając w skrócie: oczywiście stosować, ale wtedy kiedy mamy czysty układ paliwowy. Środki o właściwościach czyszczących bardzo dobrze usuwają brudy zbiornikowe i wtłaczają to dalej w układ poprzez rurki i układ filtracyjny. Całość zanieczyszczeń rozbitych np. na drobniejsze cząstki wędruje do układu wtryskowego lub gaźnikowego po drodze zostawiając po sobie ślad uszkodzeń, zarysowań. Jest to szczególnie niebezpieczne w przypadku układu wtryskowego, gdzie wtryskiwacze, pompę paliwa lub rozdzielacz (układy K-jetronic, KE jetronic) można uszkodzić bezpowrotnie. Z gaźnikiem jest łatwiej. Najczęściej kończy się dokładnym oczyszczeniem i system wraca do normy (chociaż nie zawsze).

Na pewno padnie pytanie: to po co środki czyszczące ?

Te środki służą zapobieganiu tworzenia się osadów, kiedy są używane na bieżąco. Czytaj Więcej

47. Rajd Świdnicki Paweł Hoffman / Marcin Barłoga

47. Rajd Świdnicki Paweł Hoffman / Marcin Barłoga

Regeneracja Turbosprężarek – sprawdź nas 🙂

W dniach 26-28 kwietnia rzeszowska załoga Hoffman / Barłoga wystartowali w 47. Rajdzie Świdnickim. Zespół z przygodami przejechał 2/3 rajdu, aż do momentu kiedy zerwało się zębate koło napędu pasa klinowego. Usterka spowodowała brak ładowania akumulatora i co gorsze brak wymuszonego obiegu płynu chłodzącego. Po szóstym odcinku specjalnym, kiedy pojazd jechał jedynie na tzw. obiegu grawitacyjnym kierowca Paweł Hoffman podjął decyzję o wycofaniu się z rajdu. Czytaj Więcej

47. Rajd Świdnicki Paweł Hoffman / Marcin Barłoga

47. Rajd Świdnicki

Paweł Hoffman / Marcin Barłoga

1 Runda MOTUL HRSMP 2019

 

 

 

Tegoroczne zmagania Zespół Rajdowy Hoffman rozpocznie od 47. Rajdu Świdnickiego, który odbędzie się 27 i 28 kwietnia na terenie województwa Czytaj Więcej

Serwis klimatyzacji 1234yf Rzeszów

Nowy czynnik 1234yf jest stosowany od 2011 roku (w nowo homologowanych pojazdach), a szeroko można z nim się spotkać w pojazdach od 2015 roku. Nasza firma zajmuje się przeglądami i uzupełnieniem gazu 1234yf przy pomocy najnowszych stacji klimatyzacji firmy Bosch ACS863.

Posiadamy możliwości do badania szczelności systemu przy pomocy:

  • detektorów,
  • mieszaniny azot/wodór
  • badania ciśnieniowego
  • badania podciśnieniowego
  • środka i lampy UV

Więcej informacji i zamówienia pod numerem tel:
+48 530075533 lub + 48 17 8577751

Czytaj Więcej

KJS Rzeszów

KJS Rzeszów 

W minioną niedzielę w centrum Rzeszowa Auotomobilklub Rzeszowski zorganizował charytatywny superoes Moto-Mikołaj Superoes in Rzeszów, podczas którego prowadzona była zbiórka pieniędzy na wsparcie Funadacji „Iskierka”.

Tester – Multimetr dedykowany do pojazdów elektrycznych i hybrydowych – sprawdź

Jedną z atrakcji były przejazdy spragnionych emocji kibiców z rajdowymi,wyścigowymi i driftowymi kierowcami po trasie superoesu, zlokalizowanej na ulicach Moniuszki i Sokoła. Wśród ryczących i plujących ogniem rasowych rajdówek pojawił się też niepozorny i cichutki Fiat 500 z napędem… elektrycznym, za kierownicą którego zasiadł zawodnik Automobilklubu Rzeszowskiego – Darek Mikołajczyk. Czytaj Więcej

Elektryczne auta w Rzeszowie

Elektrycznie dla „Iskierki”

 

Fiat 500 – elektryczny

Już w najbliższą niedzielę (09.12) Automobilklub Rzeszowski organizuje charytatywną imprezę Moto-Mikołaj Superoes in Rzeszów. Podczas sportowych zmagań i pokazowych przejazdów z darczyńcami, które odbędą się na ulicy Moniuszki w Rzeszowie zbierane będą pieniądze dla podopiecznych Fundacji Iskierka, pacjentów Kliniki Onkohematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie.

Dzięki uprzejmości firm GO+Cars i Serwis Hoffman wszyscy chętni do niesienia pomocy dla Fundacji Iskierka będą mogli odbyć elektryzującą przejażdżkę na prawym fotelu Fiata 500 z napędem elektrycznym!

 

Firma Serwis Hoffman nie boi się wyzwań i śmiało patrzy w przyszłość a ta jawi … elektrycznie – mówi Paweł Hoffman – Już dziś przy współpracy firmą GO+Cars podejmujemy działania zmierzające do obsługi serwisowej pojazdów elektrycznych.       Chcemy też wspólnie przybliżać ten rodzaj napędu dlatego kiedy Automobilklub Rzeszowski zwrócił się do nas z prośbą o udostępnienie elektrycznej 500-setki i to w tak szczytnym celu nie wahaliśmy się ani chwili!

 Zobacz tester – multimetr do aut elektrycznych

 

Serdecznie zapraszam w niedzielne popołudnie do hojnego wsparcia Fundacji Iskierka!

 

Szczegółowy program imprezy dostępny na stronie Automobilkubu Rzeszowskiego

 

Informacji na temat elektrycznych pojazdów i przejazdów na Moniuszki,  udzieli Dariusz Mikołajczyk tel. 512 179 332

 

 

Próbnik do wtryskiwaczy Hartridge Sabre CRi Master

Próbnik do wtryskiwaczy Hartridge Sabre CRi Master

Najważniejsze w projekcie Sabre są wyjątkowe poziomy kontroli użytkownika, umożliwiające pełne dostosowanie warunków i parametrów testu. Testy mogą być wykonywane w trybie automatycznym lub ręcznym, a istniejące plany testowe mogą być modyfikowane tak łatwo, jak można tworzyć nowe. Podczas generowania nowego planu testów operator może interweniować na wszystkich etapach. Nawet tolerancje procentowe dla każdego kroku można przypisać indywidualnie, włączając oprogramowanie magmah, automatycznie przypisuje ograniczenia zgodnie z parametrami zestawu.

kontakt: +48 502 430 150

Najważniejsze funkcje:

  • Szybkość – etap testu wtryskiwacza zajmuje zazwyczaj 1 minutę
  • Wysoka wydajność
  • Bardzo dokładne testy i stabilność
  • Uproszczone i szybkie wymienianie wtryskiwaczy
  • Zaawansowany interfejs użytkownika magmah
  • Bardzo łatwa i szybka instalacja

Czytaj Więcej

Hartridge Sabre CRi Expert – Tester do wtryskiwaczy CR

Hartridge Sabre CRi Expert – Tester do wtryskiwaczy CR

Nowy Sabre CRi Ekspert jest rozwinięciem platformy Sabre.

Sabre CRi Expert Hartridge

Model Expert nie zastępuje modelu Master, ale otwiera inne możliwości warsztatu, aby rozwinąć i rozwijać platformę, która skupia się na łatwym użytkowaniu.

Szczegóły: zadzwoń +48 502 430 150

Wiele komponentów tej nagradzanej, kompaktowej platformy jest unikatowe dla Sabre CRi Expert. Nowe funkcje zostały zaprojektowane od podstaw w celu zapewnienia przyszłego gotowego rozwiązania testowego, które wyprzedza rynek. Czytaj Więcej

Zapała i Gwiazda – 4. Rajd Elektreny

Zapała i Gwiazda – 4. Rajd Elektreny

(lit. 4. Rally Elektrėnai)

W 4 edycji Rajdu Elektreny wystartuje nasza załoga w składzie Mariusz Zapała / Łukasz Gwiazda. Rajd będzie rozgrywany w dniach 7 do 8 września 2018 roku. Na bazę rajdu zostało wybrane miasto na Litwie – Elektrėnai.

Dodatkowo będzie to szósta runda RSMP obecnego 2018 roku i czwarta runda Rajdowych Mistrzostwa Litwy w której walczą swoją fiestą R5 Zapała i Gwiazda. Czytaj Więcej

Złombol Polonezami Truck – wyprawa do Grecji

Złombol Polonezami Truck – wyprawa do Grecji

Złombol to największy charytatywny rajd na świecie i w tym roku wystartuje po raz 12! Złombol to nic innego jak wyprawa samochodów produkcji lub koncepcji bloku wschodniego, tak więc jest to jedyne wydarzenie podczas którego można na raz zobaczyć setki Polonezów, Fiatów, Ład, Nys czy Żuków.

Zobacz najnowszy tester samochodowy Bosch – KTS250

Od kilku lat firma Hoffman jest zaangażowana w tą ideę turystyki połączonej z charytatywną zbiórką pieniędzy.

Ekipa “Nie Dojechali”

Czytaj Więcej

DCI700 Stół Probierczy Bosch wtryskiwaczy common rail

DCI700 Stół Probierczy Bosch wtryskiwaczy common rail

DCI700 nowe urządzenie do badania wtryskiwaczy Common Rail

tel. kontaktowy: 502 430 150

Oferujemy pomoc przy dofinansowaniu unijnym

Stół probierczy DCI 700 jest nowym urządzeniem do badania systemów common rail. Na stanowisku można badać wtryskiwacze

  • Common rail firmy Bosch – indukcyjne
  • Delphi
  • Bosch piezoelektryczne
  • Siemens piezoelektryczne
  • Denso

Ponadto posiada wiele nowych funkcji niedostępnych w dotychczasowych urządzeniach, lub w droższych modelach typu EPS708 i EPS815.

Sprawdź cenę

  • Nadawanie ima kodów do wtryskiwaczy
  • Pomiar kontroli zamykania igły NCC

  • Pomiar zamknięcia zaworu VCC

Czytaj Więcej

KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów

KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów

 

Samochodowy tester diagnostyczny KTS 250 numer katalogowy 0684400260 został opracowany specjalnie do szybkiego i mobilnego użytkowania warsztatowego. Urządzenie jest następcą popularnego KTS-a 200 jednak różni się stosowanym oprogramowaniem. KTS 250 pracuje na ESI Tronic 2.0 (nie jak jego poprzednik na systemie linux) . Czytaj Więcej

27 Rajd Rzeszowski – podsumowanie HRSMP Hoffman-Barłoga

27 Rajd Rzeszowski – podsumowanie HRSMP Hoffman-Barłoga

Czas na podsumowanie 27. Rajdu Rzeszowskiego przez załogę Paweł Hoffman / Marcin Barłogą startujących Saab-em 96 V4 w Historycznych Rajdowych Mistrzostwach Polski kolejny sezon.

Wyniki: 2 miejsce w kategorii FIA2 i 1 miejsce w kategorii zespołowej jako Bosch Service Rally Team.

Paweł Hoffman: Ten rajd jest dla mnie bardziej stresującym od innych, głównie dlatego że startuję na swoim terenie. Zazwyczaj wtedy wszyscy oczekują większego sukcesu. Tym razem walczyłem o pierwsze miejsce w kategorii FIA2. Moim głównym rywalem była załoga Fiata 128 Kiepura/Galle. Pierwszy miejski odcinek wygrałem, ale dwa kolejne w sobotni przejazd oddalił mnie od Piotra Kiepury o kilkadziesiąt sekund. Pomimo, że wygrałem potem z Fiatem jeszcze dwa odcinki a jeden przegrałem zaledwie o 0,3 sekundy to strat już nie odrobiłem. Do mojej wolniejszej jazdy przyczynił się duży deszcz, który rozpoczął się tuż przed startem do OS Pstrągowa i OS Brzeziny. Nie mieliśmy prawie w ogóle widoczności. Dopiero uchylenie bocznych szyb poskutkowało przewiewem i możliwością jakiejkolwiek dostrzegalności trasy. Pomimo tego rajd uważam za udany, bo liczy się także walka której nam nie brakowało. Cieszę się wynikiem załogi Kiepura / Galle, którzy na przedostatnim rajdzie utwierdzili swój tytuł mistrzowski roku 2018. Czytaj Więcej

Nasza załoga przed startem w Samsonas Rally na Litwie

Mariusz Zapała: „Przed nami kolejna runda Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Litwy. W dwa dni do pokonania mamy 140 kilometrów oesowych, Odcinki na Litwie są równe i bardzo szybkie, a tutejsi kierowcy doskonale znają ich specyfikę. Prognozy przewidują upały więc przed nami trudne zadanie, ściąganie się w takich warunkach powoduje, że trudniej o utrzymanie koncentracji. Patrząc na czasy, które notuję, widać progresje w mojej jeździe, ale wiem, że dalej muszę cały czas pracować nad jazdą w szybkich zakrętach. Dziękuje moim partnerom firmie Motul, wprowadzającą na polski rynek program MOTUL EVO – obsługa i serwis automatycznych skrzyń biegów, Zapała Automatic, Matysek.pl, Hoffman, GHZ Automatic, SpAuto, Klima-Car.” Czytaj Więcej

Saab 96 w 52 Rajdzie Dolnośląskim

Saab 96 w 52 Rajdzie Dolnośląskim


Rajd Dolnośląski to trzecia runda mistrzostw cyklu Motul HRSMP. Trzeci raz w tym cyklu wystartuje podkarpacka załoga Paweł Hoffman i Marcin Barłoga. Będą rywalizować oldskulowym Saabem 96 V4 wraz z zespołem Bosch Service Rally Team:

www.facebook.com/BoschServiceRallyTeam .

Czytaj Więcej

Załoga Saaba 96 opowiada po 46. Rajdzie Świdnickim

Załoga Hoffman/Barłoga wystartowała w zespole Bosch Service Rally Team, wraz z załogami Suder/Matyjewicz w Fordzie Sierra i Polak/Gargaś w Audi. Niestety Saab po dwóch dobrze przejechanych odcinkach odpadł na trzecim oesie 46. Rajdu Świdnickiego. Czytaj Więcej

Odgrzybianie Klimatyzacji Rzeszów

ZADZWOŃ DO NAS: 533 324 350

 
Zdrowe powietrze we wnętrzu pojazdu dzięki Contra Sept®
 
Pleśń, zarazki, bakterie: częsty element układu klimatyzacji. Tradycyjne metody czyszczenia mają negatywny wpływ na wszystkie osoby w pojeździe – w niektórych przypadkach mogą nawet stać się przyczyną chorób.
 
Przyczyna leży po stronie żeber chłodzących parownika znajdujących się w niewielkiej odległości od siebie – są one ciągle wilgotne, co umożliwia osadzanie się na nich pyłów i innych zanieczyszczeń.

Czytaj Więcej

Zespół Rajdowy Hoffman – Barłoga – Wiśniewski w roku 2018

Rok 2018 dla Zespołu Hoffman będzie rokiem z wieloma zmianami. W sezonie grupa Saaba będzie się składać z trzech zawodników, tj, Pawła Hoffmana, Marcina Barłogi, oraz Michała Wiśniewskiego (Ich Troje). Ponadto załoga będzie wchodziła w skład Rajdowego Zespołu Bosch, w którym oprócz Saaba, będzie Audi, Ford Sierra i BMW.

Regeneracja Turbosprężarek

Reszta oczywiście bez zmian. Przy Saabie nadal pozostaje Berner który weźmie odpowiedzialność za serwisowanie rajdówki, oraz Autorak-Dieselland, GHZ Automatic, Firma Hoffman, oraz Kronika Rajdów. Czytaj Więcej

Trening załogi Zapała – Gwiazda Ford R5

Trening załogi Zapała – Gwiazda Ford R5

W roku 2018 załoga Mariusz Zapała i Łukasz Gwiazda startuje w Mistrzostwa Litwy. Takie rajdy w północnej części Europy wymagają treningów w warunkach zimowych. Zobaczcie jak to wygląda u naszej załogi.

Załoga jest z: Motul Polska, Zapała Automatic, GHZ Automatic

Czytaj Więcej

KTS 560 i KTS 590 już od 8350,00 zł

KTS 560 i KTS 590 już od 8500,00 zł

Akcja specjalna trwająca do 29 czerwca 2018 roku dla KTS 560 i KTS 590 z oprogramowaniem

ESI[tronic] SD/SIS na 12 miesięcy (dodatkowo można zamówić ESI M na 12 miesięcy)

W szczegółach proszę o kontakt pod numerem 502 430 150 Czytaj Więcej

Bosch Oprogramowanie do KTS 200 i KTS 340 od 1.01.2018

Bosch Oprogramowanie do KTS 200 i KTS 340 od 1.01.2018

Dodatkowe Licencje

 

Na specjalną prośbę działu urządzeń diagnostycznych Bosch Polska, udało się z niemieckiej centrali otrzymać możliwość zamówienia DODATKOWYCH LICENCJI do KTS 200 (SD) i do KTS 340 (SD lub SD/SIS) dla aktywnych klientów ESI. Czytaj Więcej

Przyczyny usterek w pompach i wtryskiwaczach – galeria

Pompa wtryskowa do maszyny budowlanej firmy Stanadyne – zielony szlam na układzie dźwigni regulatora

Czytaj Więcej

FWA 6820, FWA 6620, FWA 6720 – urządzenie do geometrii kół Bosch

FWA 6620, 6720, 6820-System do geometrii kół 3D z dwiema kamerami

 

Urządzenie Geometrii kół firmy Bosch: FWA6720

Utrzymanie właściwej geometrii zawieszenia jest istotne dla utrzymania kierowalności pojazdu, bezpieczeństwa jazdy oraz komfortu. Najnowsze urządzenia Bosch umożliwiają dokładniejszy i szybszy pomiar zbieżności , pochylenia kół, nierównoległości osi, przesunięcia kół, wyprzedzenia i pochylenia sworznia zwrotnicy (3 min) . Najnowsza generacja FWA 6620, 6720, 6820 wykorzystuje technikę pomiaru 3D korzystają z dwóch kamer. Czytaj Więcej

Usterki pomp common rail i pomp wtryskowych

Usterki pompki zasilającej w pompie Common Rail i pompach wtryskowych rozdzielaczowych (rotacyjnych)

Bardzo częstą usterką w pompach wtryskowych jest uszkodzenie mimośrodowej pompki zasilającej. Pompa jest często zabudowana w obudowie pompy i pracuje w układach samodzielnie, lub ze wspomaganiem pompki zewnętrznej – elektrycznej. Działa na zasadzie mimośrodu z wirującymi łopatkami. Ruch łopatek jest wymuszony mechanicznie z wałka (pompy Delphi, DPC, DP200, DP300, DPS, DPA i inne) lub odśrodkowo, czasem ze wspomaganiem sprężyn (np. pompa Common Rail Delphi, pompa wtryskowa VE).

Pompa zasilająca jest pierwszym elementem w pompach wtryskowych lub ciśnieniowych gdzie wpływa do niej paliwo i jest najbardziej narażona na potencjalne zagrożenia choćby z zanieczyszczeń paliwa. Czytaj Więcej

Wymiana starego KTS-a 520/550/650/670 na najnowsze moduły KTS560/590

tester diagnostyczny kts bosch

Wymiana starego KTS-a 520/550/650/670 na najnowsze moduły KTS560/590

Aktualna akcja promocyjna dotyczy wymiany starych urządzeń typu KTS na najnowsze modele typu KTS 560 i KTS 590.

Cena netto za KTS 560: 8500,00 zł

Cena netto za KTS 590: 11 600,00 zł

Nowość KTS 250 zobacz:

Podstawowe zasady promocji – do wyboru jedna z opcji:

  • Zwrot starego testera usterek firmy Bosch (KTS 520, KTS 550, KTS 670, KTS 650) do Firmy Hoffman (dla użytkowników ESI Tronic).
  • Zakup wraz z oprogramowaniem Wariant licencji – abonament ESI SD/SIS na 12-miesięcy
    Zawierający: SD Diagnoza Sterowników, SIS System Informacji Serwisowych (dla nowych klientów firmy Hoffman – Bosch)

KTS 560/590 rabat od ceny katalogowej w wysokości minimum 3500,00 zł netto. Czytaj Więcej