Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych jetronic, cng, lpg, motronic, bosch, magneti marelli

Nasza firma zajmuje się dokładną diagnostyką i sprawdzaniem wtryskiwaczy benzynowych.

Kontakt tel. 502 430 150, lub 512 179 332

Testujemy i naprawiamy wtryskiwacze mechaniczne w systemach MFI (systemy w benzynową pompą wtryskową) Bosch, Kugel Fischer, Lucas i inne:

  • Wtryskiwacze mechaniczne systemu K-jetronic i KE-jetronic
  • Wielopunktowe wtryskiwacze elektromagnetyczne wtrysku pośredniego L-jetronic, LH-jetronic, LE-jetronic, Motronic firm Bosch, Denso, Magneti Marelli, VDO, Siemens
  • Wtryskiwacze jednopunktowe TBI
  • Wtryskiwacze bezpośredniego wtrysku paliwa HPI, FSI, GDI (w zakresie niskich ciśnień)
  • Wtryskiwacze LPG
  • Wtryskiwacze CNG

Przed przystąpieniem do badania wtryskiwaczy elektromagnetycznych i mechanicznych oczyszczamy je z nagarów przy pomocy środków i myjek ultradźwiękowych.

We wtryskiwaczach elektromagnetycznych wykonujemy testy w zakresach:

  • Pracy cewki elektromagnetycznej
  • Wydatku paliwa podczas testu iVM. z dokładnością ±1ml/130ml
  • Równomierności strumienia wtryskiwanego paliwa
  • Kształtu strumienia paliwa

Regeneracja TURBOSPRĘŻAREK

We wtryskiwaczach mechanicznych (MFI, Kjetronic) badamy:

  • Równomierność strumienia wtryskiwanego paliwa
  • Kształtu strumienia paliwa
  • Ciśnienia otwarcia
  • Słyszalnego „chrypenia” wtryskiwacza

Jeśli wtryskiwacz zachowuje się niepoprawnie ustalamy stopień zniszczenia, lub zanieczyszczenia osadami, nagarami itp.

Kolejnym krokiem jest oczyszczenie wtryskiwaczy z w.w. zanieczyszczeń przy pomocy specjalnych płynów i programu czyszczenia wnętrza ultradźwiękami. Jeśli testy przechodzą poprawnie, wtryskiwaczom wymieniamy zestawy naprawcze i uszczelniające.

W przypadku uszkodzenia nieodwracalnego posiadamy w ofercie nowe wtryskiwacze w dostępnych cenach.

 

 

Przeczytaj o środkach do paliwa i do oleju – zabezpiecz swoje wtryskiwacze

 

 

  • czyszczenie wtryskiwaczy lpg cena
  • regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
  • regulacja wtryskiwaczy lpg
  • regeneracja wtryskiwaczy benzynowych cena
  • regeneracja wtryskiwaczy benzynowych lublin
  • regeneracja wtryskiwaczy benzynowych rzeszów
  • regeneracja wtryskiwaczy BMW N43
  • czyszczenie wtryskiwaczy BMW
  • regeneracja wtryskiwaczy motocyklowych
  • czyszczenie wtryskiwaczy gazowych
  • czyszczenie wtryskiwaczy lpg
  • czyszczenie wtryskiwaczy lpg cena
  • czyszczenie wtryskiwaczy lpg landi renzo
  • czyszczenie wtryskiwaczy lpg lovato
  • czyszczenie wtryskiwaczy lpg prins
  • czyszczenie wtryskiwaczy lpg ultradźwiękami
  • badanie wtryskiwaczy beznynowych
  • sprawdzanie wtryskiwaczy beznynowych
  • sprawdzanie wtryskiwaczy GDI
  • sprawdzanie wtryskiwaczy KE jetronic
  • sprawdzanie wtryskiwaczy  K-jetronic
  • sprawdzanie wtryskiwaczy D-jetronic
  • sprawdzanie wtryskiwaczy digifant
  • sprawdzanie wtryskiwaczy jetronic
  • sprawdzanie wtryskiwaczy motronic
  • czyszczenie wtryskiwaczy jetronic
  • czyszczenie wtryskiwaczy d-jetronic
Fiat 500, Fiat 500L, Fiat 500e, Fiat 500X – serwis, obsługa, ocena

Samochód, można by stwierdzić powstał na fali dawnego kultu Fiata 500 produkowanego przez prawie 20 lat (od 1957 roku).

Rzeczywiście, jeśli przyjrzymy się jego sylwetce to wszystkie modele przypominają stylistycznie dawną pięćsetkę.

Pomimo, że auto kojarzy się z małą przestrzenią, chociaż nie bardzo można tak powiedzieć o wersjach Fiat 500L i 500X, które są dość obszerne. Oczywiście biorę pod uwagę, że na tylnej kanapie usiądą trzy nie tęgie osoby.

Fiat wydaje sześć podstawowych wersji auta serii 500:

  • Fiat 500 – wersja podstawowa
  • Fiat 500 Abarth – wersja dla wymagających większej mocy
  • Fiat 500e – coraz częściej spotykany model w Polsce, produkowany głównie na Amerykę Północną, (USA, Meksyk itp.)
  • Fiat 500L – pojazd powiększony, można by powiedzieć rozdmuchany, czyli wersja minivan
  • Fiat 500X – czyli crossover zbudowany na bazie 500L, mi. z dołożonymi relingami, nadkolami i zmienioną charakterystyką zawieszenia.
  • Fiat 500C – czyli kabriolet

Jeśli masz problem z turbosprężarką, zapytaj fachowca o radę

Czytaj Więcej

Hoffman i Kaszuba w 17. RallyLegend – czyli Saab 96 w San Marino

Hoffman i Kaszuba w 17. RallyLegend – czyli Saab 96 w San Marino

Pierwsza połowa października to święto dla kierowców rajdowych z całego świata. W weekend od 11 do 13 października 2019 roku, na terenie Republiki San Marino odbyły się rajdowe zmagania kierowców z różnych epok i w przeróżnych samochodach sportowych. Jechały tam pojazdy od lat sześćdziesiątych do najbardziej współczesnych. Na rajd zgłosiło się około 170 załóg, w tym pięć z Polski, głównie z części południowej. Do igrzysk przystąpiły trzy polskie zespoły; Janka Chmielewskiego, Grzegorza Olchawskiego i Pawła Hoffmana. Wszyscy dzielnie rywalizowali. Niestety Jankowi awarii uległa skrzynia biegów, a Grzegorz w Audi S1 uszkodził elementy przedniego zawieszenia.

Okazało się, że jedyną polską załogą, która ukończyła rajd to Paweł Hoffman i Jakub Kaszuba startujący Saabem 96 V4 Rally.

Czytaj Więcej

Z Boguchwały do San Marino, czyli od Rajdu Rzeszowskiego do 17. Rally Legend – From Boguchwała to San Marino,  it means from  Rally Rzeszów  to 17th Rally Legend

Początkiem sierpnia odbyły się zawody rajdowe na terenie podkarpacia, w których uczestniczyła załoga Paweł Hoffman i Marcin Barłoga. Zawody były cyklem Rajdowych Mistrzostw Polski, a wspomniani zawodnicy jechali kultowym autem Saab 96 V4 Rally.

Historyczny Saab 96 w rajdach i wyścigach w Polsce, bierze udział od 2009 roku. Jednak od początku swojego istnienia był autem rajdowym. Jeździł głównie na szwedzkich oesach, w tym zimowych Mistrzostwach Świata (WRC), które wliczały się także do cyklu Mistrzostw Szwecji. Udokumentowanym przykładem są lata osiemdziesiąte w tym 1980, 1981 i 1985, kiedy to ostatni raz auto uczestniczyło w tak znaczącej imprezie. Za sterami zasiadał wtedy Karl-Erik Bäckwall, a na prawym Dorothe Bäckwall.

Wracając do czasu teraźniejszego. Po rzeszowskim sukcesie Zespół Hoffman zdecydował się na uczestnictwo w 17. Rally Legend, który odbędzie się z państwie San-Marino.

Załoga będzie się składać z Pawła Hoffmana i Jakuba Kaszuby, który już w 2018 roku  gościł na prawym fotelu Saaba.

Obaj zawodnicy posiadają licencje wydane przez Automobilklub Rzeszowski i od lat są z nim związani. Będą pierwszymi zawodnikami w barwach AR i Boguchwały, którzy wystartują we wspomnianym rajdzie. Czytaj Więcej

Rajd Śląska 2019 – Łukasz Gwiazda i Balbina Gryczyńska

Rajd Śląska 2019 – Łukasz Gwiazda i Balbina Gryczyńska

Drugi raz na prawym fotelu z Balbiną Gryczyńską usiadł Łukasz Gwiazda. Rajdowy duet coraz lepiej się dociera, a wspólna jazda polepsza wyniki. Pierwszy rajd, który Łukasz jechał z Balbiną to 28. Rajd Rzeszowski. Uzyskali w nim 4 miejsce w klasie. Czytaj Więcej

Konkurs Fotograficzny Rajd Rzeszowski – Hoffman – Barłoga – Saab 96 – zakończony

Podczas 28. Rajdu Rzeszowskiego, każdy kto posiadał aparat fotograficzny lub nawet telefon komórkowy mógł wykonać zdjęcie załodze numer 114. Była to oczywiście ekipa Saaba 96 V4 Rally, którym jechali Paweł Hoffman i Marcin Barłoga.

W związku z fotograficzną rywalizacją do organizatora konkursu wpłynęło ponad 40 fotografii, w tym trzy wykonane przez fotografów akredytowanych, a reszta przez nieakredytowanych podczas rajdu.

Oceny przesłanych fotografii dokonywali:
  • Paweł Hoffman – kierowca rajdowy i fotograf z zamiłowania
  • Marcin Barłoga – pilot rajdowy
  • Mirosław Pęcak – dziennikarz sportowy TVP Rzeszów
  • Grzegorz Kozera – fotograf sportowy

Każdy z oceniających recenzował fotografie według swojej wiedzy fotograficznej i upodobania, jak i momentu ujęcia.

Turbosprężarki – regeneracja w firmie Hoffman

Czytaj Więcej

Turbosprężarki – urwany wałek – usterki

Bardzo często do naszej firmy trafiają turbosprężarki z urwanym wałkiem. Przyczyn takich usterek jest oczywiście wiele. Ja jednak przytoczę kilka tych najczęstszych.

Chcesz zregenerować TURBOSPRĘŻARKĘ – ZADZWOŃ
+ 48 533 324 350 LUB +48 502 430 150

  • Zerwanie wirnika od strony wydechowej z przyczyny wpadnięcia elementu stałego. Taka awaria może być spowodowana uszkodzeniem silnika. W tym przypadku do układu wydechowego może przedostać się fragment zaworu, pierścienia, czy tłoka. Nawet niewielki taki element przy obrotach wirnika turbosprężarki kręcącego się z prędkościami do 100 000 obr. / min w dużych turbosprężarkach, lub do 250 000 obr. / min w małych turbosprężarkach (silniki benzynowe, nowoczesne diesla, małolitrażowe) powoduje natychmiastową usterkę. Następnym elementem, który może być uszkodzony to jest układ katalityczny. Jeśli elementy stałe silnika, lub rozerwane fragmenty wirnika turbosprężarki przedostaną się do układu wydechowego – katalitycznego, to niszczą nieodwracalnie element ceramiczny. Tutaj zaznaczę, że przy takiej usterce warto dodatkowo sprawdzić układ wydechowy. Usterka uszkodzenia katalizatora, DPF może dać o sobie znak jakiś czas po naprawie. Po awarii i uszkodzeniu części rdzenia ceramicznego kierowca i mechanik może nie odczuwać błędów. Nawet podczas elektronicznego badania i oczyszczania DPF jego stan może tester uznać za sprawny. Usterka czasem ukazuje się po kilkunastu tysiącach kilometrów, kiedy ceramiczny plaster rdzenia systematycznie ma zwiększony opór przepływu spalin. Może to doprowadzić do przytkania spalinami sprawne kanały przepływowe.

Czytaj Więcej

28. Rajd Rzeszowski – na pierwszym miejscu w klasie – Hoffman / Barłoga i Saab 96

28. Rajd Rzeszowski – na pierwszym miejscu w klasie – Hoffman / Barłoga i Saab 96

4 Runda MOTUL HRSMP 2019

Czytaj Więcej

Hoffman Barłoga nadal w kultowym Saabie 96 V4 28 Rajd Rzeszowski

Można już godziny odliczać do startu 28. Rajdu Rzeszowskiego. Kolejny raz w rajdzie pojawi się załoga Hoffman / Barłoga. Będą rywalizować w cyklu Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w klasie FIA2. Tym razem oprócz dotychczasowych partnerów zawodnicy czarnego Saaba będą jechać w barwach Gminy Boguchwała.

Jako Zespół Rajdowy Hoffman serdecznie wszystkich zapraszamy na odcinki rajdowe, a także na nasze stanowisko serwisowe w okolicy wejścia do Hali Sportowej Podpromie w Rzeszowie. Jesteśmy tam od czwartku (8 sierpnia) do soboty. Oprócz Saaba, odwiedzający będą mogli zobaczyć kilka innych historycznych aut. Będzie mi. Polonez 2000 Racing Walter Wolf, który jest repliką pierwszego homologowanego w rajdach Poloneza. Wystawowym autem pierwszy start zaliczył Andrzej Jaroszewicz – mistrz kierownicy. W latach 2014-2017 Paweł Hoffman startował tym Polonezem z Michałem Wiśniewskim w Rajdach Rzeszowskich. Na prawym fotelu tego Poloneza jechał także Bogusław Browiński, który w roku 2018 uzyskał tytuł wicemistrza Słowacji wraz z Grzegorzem Grzybem. Czytaj Więcej

Konkurs Fotograficzny – Załogi Hoffman/Barłoga podczas 28. Rajdu Rzeszowskiego

Konkurs Fotograficzny – Załogi Hoffman/Barłoga podczas 28. Rajdu Rzeszowskiego

Konkurs jest przeznaczony dla każdego, kto wykona fotografię załogi Saab 96 V4 Rally i prześlę na adres email rally@hoffman.auto.pl. Miejscem i czasem do wykonywania zdjęć jest 28. Rajd Rzeszowski i wszystko co się będzie dziać wokół rajdu i załogi.

W konkursie jest przewidziana rywalizacja wśród fotografów akredytowanych i amatorów. Zwycięzca w kategorii fotografów akredytowanych otrzyma kilka upominków:

Zestaw Narzędzi Berner, Oleju Motul oraz środki chemiczne firmy Berner Czytaj Więcej

14 Zlot Zabytkowych Pojazdów Hoffman – PODR w Boguchwale

W przyjaznej i gorącej atmosferze odbywał się 14. Zlot Zabytkowych Pojazdów z Boguchwale. Gorące było przede wszystkim powietrze.

Zlot rozpoczęliśmy przejazdem przez główną drogę w Boguchwale i dotarliśmy na tylną część Pałacu Lubomirskich, gdzie kiedyś było zejście do jeziora.

W samo południe rozpoczął się konkurs elegancji, w którym ocenialiśmy kilka szczegółów:

  • Dopasowanie stroju do okresu z którego pochodził pojazd -oceniała p. Justyna Placha-Adamska Zastępca Burmistrza Boguchwały
  • Stan techniczny pojazdu i jego oryginalność – oceniał p. Mirosław Kwaśniak (Radny Miasta Rzeszowa)
  • Sposób prezentacji załogi pojazdu – oceniał p. Piotr Błażejowski przedstawiciel PODR
  • Związek pojazdu z rolnictwem – oceniał p. Grzegorz Bochnak przedstawiciel PODR

Czytaj Więcej

Czy warto jeździć Fiatem Tipo? Subiektywna ocena

Tym razem do testów, trafił mi się Fiat Tipo. Model ten znany był z poprzedniej wersji jeszcze z przełomu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Poprzednika zapamiętałem z kilku wyróżniających go punktów:

  • Stosunkowo dużo miejsca wewnątrz kabiny
  • Ciężko pracująca dźwignia zmiany biegów
  • I można by powiedzieć – powiększony Fiat UNO

Oczywiście na pierwszy rzut gdzieś w głowie przeszło mi abym zobaczył te same punkty co w poprzedniku.

Tutaj pozytywny szok. Skrzynia biegów bardzo ładnie pracuje, łącznie z dźwignią zmiany biegów J.

Wracając do dalszych szczegółów. Do użytkowania dostałem Fiata z przebiegiem 500 kilometrów. Ja zrobiłem kolejne 800 km. Wersja dość przyzwoicie wyposażona z silnikiem diesla 1.6 MultiJet i w wersji wyposażeniowej POP. Przyszło mi jeździć tym autem cały tydzień i to w warunkach wysokiej temperatury zewnętrznej. Czytaj Więcej

Wystawa Rolnicza w Boguchwale – prezentacja Turbosprężarek i wtryskiwaczy

Wystawa Rolnicza w Boguchwale – prezentacja Turbosprężarek i wtryskiwaczy

W dniach 29-30 czerwca odbędą się Dni Otwarte Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego i prezentacja technologii rolniczej. Podczas imprezy będziemy prezentować naszą firmę i usługi skierowane do odbiorców z zakresu rolnictwa.

Pokażemy naszą technologię napraw, w tym:

  • Regenerację Pomp Wtryskowych
  • Regenerację Wtryskiwaczy Tradycyjnych i Common Rail
  • Regenerację Turbosprężarek do pojazdów wielkogabarytowych i ciągników rolniczych
  • Przeglądy i naprawy klimatyzacji w maszynach rolniczych

Czytaj Więcej

Onboard z Mistrzostw Litwy – Rajdu Žemaitija Zapała – Gwiazda

Fragment onboardu z Forda R5 którym startują w Rajdzie Žemaitija Mariusz Zapała z Kielc i Łukasz Gwiazda z Rzeszowa.

Obecnie załoga jest już po pierwszym dniu i piątym oesie uzyskując jedenaste miejsce w generalce.

a tak mówili tuż przed rajdem: Wypowiedź

Rajd Žemaitija dla naszej załogi Zapała – Gwiazda

Rajd Žemaitija to druga runda Mistrzostw Litwy. Impreza rozgrywana jest na Żmudzi w bazą rajdu w Kielmach. W piątek, 14 czerwca zaplanowano pięć oesów (37,1 km), dwa w Kielmach. Następnego dnia program obejmuje osiem odcinków (74,8 km).

Mariusz Zapała: „ Przed nami kolejna runda Mistrzostw Litwy, 130km rajdowych tras. Odcinki specjalne przebiegają w malowniczych terenach, które z wielką przyjemnością zamierzam pokonywać. Trasa jest bardzo kompaktowa z małą ilością dojazdówek w dużej mierze przebiegająca w otwartym terenie. Organizacja rajdu stoi na bardzo wysokim poziomie, a wszyscy są bardzo pozytywnie nastawieni do zawodów. Od samego początku zamierzam czerpać fun z jazdy obserwując miejsce w szeregu. Czytaj Więcej

14 Zlot Pojazdów Zabytkowych – Hoffman – PODR Boguchwała

fot. Kamil Bać

PODR w Boguchwale wraz z firmą Hoffman oraz Automobilklubem Rzeszowskim zaprasza wszystkich sympatyków i właścicieli pojazdów zabytkowych na Zlot i Wystawę Zabytkowych Pojazdów.

Będzie to 14-sta kontynuacja wcześniejszych edycji zlotów i rajdów, które nosiły miano Rajdów Nocy Muzeów, czy Podkarpacko Szaryskiego Kryterium Weteranów.

Tym razem program będzie prosty i przyjazny dla uczestników lubiących stałe miejsce imprezy. Właściciele historycznych pojazdów będą mieć zapewniony poczęstunek, a załogi najlepiej się prezentujące wygrają kilka nagród, wśród których będą: Czytaj Więcej

Saab 96 V4 Rally w Rajdzie Nadwiślańskim

Saab 96 V4 Rally w Rajdzie Nadwiślańskim

2 Runda MOTUL HRSMP 2019

Saab 96 V4 Rally

Rzeszowska załoga rajdowa w składzie Hoffman / Barłoga pierwszy raz będą brać udział w Rajdzie Nadwiślańskim. Zawody odbędą się w dniach 31 maja – 1 czerwca w Puławach i okolicy. Aby wystartować Saab musiał przejść wielopoziomowe naprawy. Do ostatnich chwil był przygotowywany, ponieważ poprzedni rajd okazał się mocno uciążliwy. Większość usterek, które powstały były powiązaniem po uderzeniu w krawężnik na pierwszym miejskim OS-ie w Świdnicy.

Paweł Hoffman: No cóż, niewielki błąd na świdnickim spowodował niewyobrażalny łańcuch usterek. Wymienię tylko kilka z nich. Uszkodzone koło i opona, uszkodzona i przesunięta geometria przedniego zawieszenia, uszkodzona przekładnia kierownicza, oraz przekładnia główna w skrzyni. Dodatkowo zerwane mocowanie silnika w karoserii, wskutek czego uszkodziły się wszystkie poduszki silnika, a jego przesunięcie spowodowało wysunięcie się półosi i kilka kilometrów jazdy na jednej półosi i szperze. To oczywiście przypaliło płyty szpery. A na koniec zerwanie koła rozrządu od wałka wyrównawczego i jazda bez chłodzenia… i panewki do wymiany. Czytaj Więcej

Regeneracja pompy wtryskowej Zetor, MTZ, John Deere, JSC, BMZ, Motorpal

Pompy wtryskowe Motorpal do Zetora, MTZ, Białoruś, John Deere

W naszej firmie regenerujemy pompy wtryskowe i wtryskiwacze do maszyn i ciągników rolniczych typu Zetor, Ursus, Białoruś, MTZ, John Deere, Deutz firmy producenckiej Motorpal.

Na usługi udzielamy dwuletniej gwarancji, co jest wynikiem bardzo wysokiej jakości wykonanych prac i doświadczenia załogi.

Więcej informacji i zapytania pod numerem tel:
+48 502 430 150 lub + 48 512 179 332

Email: serwis@hoffman.auto.pl

Jesteśmy serwisem autoryzowanym Motorpal, który co dwa lata przechodzi kontrolę.

Wszystkie pompy w tym Motorpal są demontowane, oczyszczone przy pomocy specjalnych płynów, myjek ultradźwiękowych, następnie montowane używając specjalistycznych narzędzi i odpowiednich sił dokręcania. Wcześniej oczywiście następuje weryfikacja zużytych elementów, ustalenia akceptacji z klientem i ich wymiana.

Po zmontowaniu pompa trafia na stanowisko probiercze Bosch EPS 707 lub Spólnota SPP212. Do pompy wtryskowej dobierane są przewody o odpowiedniej długości i otworze wewnętrznym. Kolejnym etapem jest dobór wtryskiwacza probierczego, w którym znajduje się rozpylacz o wysokiej dokładności selekcji fabrycznej oznaczony normą ISO .

Przykład:

Do pompy wtryskowej Zetor Proxima, numer PP4M10P1i3782 dobieramy przewody o właściwościach 6x2x600 mm, oraz wtryskiwacze o numerze katalogowym: 1688901101. Dane regulacyjne posiadamy w formie elektronicznej, lub papierowej.

Całość testu jest wykonywana przy ścisłych warunkach zawartych w karcie prób. Płyn do badania posiada także odpowiednie normy ISO i przy tej pompie podczas całego testu musi posiadać temperaturę 40 stopni Celsjusza.

Czytaj Więcej

Środki do paliwa Diesel – Benzyna, Motul Valve Expert

Wielu użytkowników pojazdów klasycznych i sportowych o dawnych konstrukcjach zastanawia się nad stosowaniem dodatków do paliwa.

I tutaj trzeba mocno się zastanowić. Czy stosować np. środki o właściwościach czyszczących?

Odpowiadając w skrócie: oczywiście stosować, ale wtedy kiedy mamy czysty układ paliwowy. Środki o właściwościach czyszczących bardzo dobrze usuwają brudy zbiornikowe i wtłaczają to dalej w układ poprzez rurki i układ filtracyjny. Całość zanieczyszczeń rozbitych np. na drobniejsze cząstki wędruje do układu wtryskowego lub gaźnikowego po drodze zostawiając po sobie ślad uszkodzeń, zarysowań. Jest to szczególnie niebezpieczne w przypadku układu wtryskowego, gdzie wtryskiwacze, pompę paliwa lub rozdzielacz (układy K-jetronic, KE jetronic) można uszkodzić bezpowrotnie. Z gaźnikiem jest łatwiej. Najczęściej kończy się dokładnym oczyszczeniem i system wraca do normy (chociaż nie zawsze).

Na pewno padnie pytanie: to po co środki czyszczące ?

Te środki służą zapobieganiu tworzenia się osadów, kiedy są używane na bieżąco. Czytaj Więcej

47. Rajd Świdnicki Paweł Hoffman / Marcin Barłoga

47. Rajd Świdnicki Paweł Hoffman / Marcin Barłoga

Regeneracja Turbosprężarek – sprawdź nas 🙂

W dniach 26-28 kwietnia rzeszowska załoga Hoffman / Barłoga wystartowali w 47. Rajdzie Świdnickim. Zespół z przygodami przejechał 2/3 rajdu, aż do momentu kiedy zerwało się zębate koło napędu pasa klinowego. Usterka spowodowała brak ładowania akumulatora i co gorsze brak wymuszonego obiegu płynu chłodzącego. Po szóstym odcinku specjalnym, kiedy pojazd jechał jedynie na tzw. obiegu grawitacyjnym kierowca Paweł Hoffman podjął decyzję o wycofaniu się z rajdu. Czytaj Więcej

47. Rajd Świdnicki Paweł Hoffman / Marcin Barłoga

47. Rajd Świdnicki

Paweł Hoffman / Marcin Barłoga

1 Runda MOTUL HRSMP 2019

 

 

 

Tegoroczne zmagania Zespół Rajdowy Hoffman rozpocznie od 47. Rajdu Świdnickiego, który odbędzie się 27 i 28 kwietnia na terenie województwa Czytaj Więcej

Serwis klimatyzacji 1234yf Rzeszów

Nowy czynnik 1234yf jest stosowany od 2011 roku (w nowo homologowanych pojazdach), a szeroko można z nim się spotkać w pojazdach od 2015 roku. Nasza firma zajmuje się przeglądami i uzupełnieniem gazu 1234yf przy pomocy najnowszych stacji klimatyzacji firmy Bosch ACS863.

Posiadamy możliwości do badania szczelności systemu przy pomocy:

  • detektorów,
  • mieszaniny azot/wodór
  • badania ciśnieniowego
  • badania podciśnieniowego
  • środka i lampy UV

Więcej informacji i zamówienia pod numerem tel:
+48 530075533 lub + 48 17 8577751

Czytaj Więcej

KJS Rzeszów

KJS Rzeszów 

W minioną niedzielę w centrum Rzeszowa Auotomobilklub Rzeszowski zorganizował charytatywny superoes Moto-Mikołaj Superoes in Rzeszów, podczas którego prowadzona była zbiórka pieniędzy na wsparcie Funadacji „Iskierka”.

Tester – Multimetr dedykowany do pojazdów elektrycznych i hybrydowych – sprawdź

Jedną z atrakcji były przejazdy spragnionych emocji kibiców z rajdowymi,wyścigowymi i driftowymi kierowcami po trasie superoesu, zlokalizowanej na ulicach Moniuszki i Sokoła. Wśród ryczących i plujących ogniem rasowych rajdówek pojawił się też niepozorny i cichutki Fiat 500 z napędem… elektrycznym, za kierownicą którego zasiadł zawodnik Automobilklubu Rzeszowskiego – Darek Mikołajczyk. Czytaj Więcej

Elektryczne auta w Rzeszowie

Elektrycznie dla „Iskierki”

 

Fiat 500 – elektryczny

Już w najbliższą niedzielę (09.12) Automobilklub Rzeszowski organizuje charytatywną imprezę Moto-Mikołaj Superoes in Rzeszów. Podczas sportowych zmagań i pokazowych przejazdów z darczyńcami, które odbędą się na ulicy Moniuszki w Rzeszowie zbierane będą pieniądze dla podopiecznych Fundacji Iskierka, pacjentów Kliniki Onkohematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 w Rzeszowie.

Dzięki uprzejmości firm GO+Cars i Serwis Hoffman wszyscy chętni do niesienia pomocy dla Fundacji Iskierka będą mogli odbyć elektryzującą przejażdżkę na prawym fotelu Fiata 500 z napędem elektrycznym! Czytaj Więcej

Próbnik do wtryskiwaczy Hartridge Sabre CRi Master

Próbnik do wtryskiwaczy Hartridge Sabre CRi Master

Najważniejsze w projekcie Sabre są wyjątkowe poziomy kontroli użytkownika, umożliwiające pełne dostosowanie warunków i parametrów testu. Testy mogą być wykonywane w trybie automatycznym lub ręcznym, a istniejące plany testowe mogą być modyfikowane tak łatwo, jak można tworzyć nowe. Podczas generowania nowego planu testów operator może interweniować na wszystkich etapach. Nawet tolerancje procentowe dla każdego kroku można przypisać indywidualnie, włączając oprogramowanie magmah, automatycznie przypisuje ograniczenia zgodnie z parametrami zestawu.

kontakt: +48 502 430 150

Najważniejsze funkcje:

  • Szybkość – etap testu wtryskiwacza zajmuje zazwyczaj 1 minutę
  • Wysoka wydajność
  • Bardzo dokładne testy i stabilność
  • Uproszczone i szybkie wymienianie wtryskiwaczy
  • Zaawansowany interfejs użytkownika magmah
  • Bardzo łatwa i szybka instalacja

Czytaj Więcej

Hartridge Sabre CRi Expert – Tester do wtryskiwaczy CR

Hartridge Sabre CRi Expert – Tester do wtryskiwaczy CR

Nowy Sabre CRi Ekspert jest rozwinięciem platformy Sabre.

Sabre CRi Expert Hartridge

Model Expert nie zastępuje modelu Master, ale otwiera inne możliwości warsztatu, aby rozwinąć i rozwijać platformę, która skupia się na łatwym użytkowaniu.

Szczegóły: zadzwoń +48 502 430 150

Wiele komponentów tej nagradzanej, kompaktowej platformy jest unikatowe dla Sabre CRi Expert. Nowe funkcje zostały zaprojektowane od podstaw w celu zapewnienia przyszłego gotowego rozwiązania testowego, które wyprzedza rynek. Czytaj Więcej

Zapała i Gwiazda – 4. Rajd Elektreny

Zapała i Gwiazda – 4. Rajd Elektreny

(lit. 4. Rally Elektrėnai)

W 4 edycji Rajdu Elektreny wystartuje nasza załoga w składzie Mariusz Zapała / Łukasz Gwiazda. Rajd będzie rozgrywany w dniach 7 do 8 września 2018 roku. Na bazę rajdu zostało wybrane miasto na Litwie – Elektrėnai.

Dodatkowo będzie to szósta runda RSMP obecnego 2018 roku i czwarta runda Rajdowych Mistrzostwa Litwy w której walczą swoją fiestą R5 Zapała i Gwiazda. Czytaj Więcej

Złombol Polonezami Truck – wyprawa do Grecji

Złombol Polonezami Truck – wyprawa do Grecji

Złombol to największy charytatywny rajd na świecie i w tym roku wystartuje po raz 12! Złombol to nic innego jak wyprawa samochodów produkcji lub koncepcji bloku wschodniego, tak więc jest to jedyne wydarzenie podczas którego można na raz zobaczyć setki Polonezów, Fiatów, Ład, Nys czy Żuków.

Zobacz najnowszy tester samochodowy Bosch – KTS250

Od kilku lat firma Hoffman jest zaangażowana w tą ideę turystyki połączonej z charytatywną zbiórką pieniędzy.

Ekipa “Nie Dojechali”

Czytaj Więcej

DCI700 Stół Probierczy Bosch wtryskiwaczy common rail

DCI700 Stół Probierczy Bosch wtryskiwaczy common rail

DCI700 nowe urządzenie do badania wtryskiwaczy Common Rail

tel. kontaktowy: 502 430 150

Oferujemy pomoc przy dofinansowaniu unijnym

Stół probierczy DCI 700 jest nowym urządzeniem do badania systemów common rail. Na stanowisku można badać wtryskiwacze

  • Common rail firmy Bosch – indukcyjne
  • Delphi
  • Bosch piezoelektryczne
  • Siemens piezoelektryczne
  • Denso

Ponadto posiada wiele nowych funkcji niedostępnych w dotychczasowych urządzeniach, lub w droższych modelach typu EPS708 i EPS815.

Sprawdź cenę

  • Nadawanie ima kodów do wtryskiwaczy
  • Pomiar kontroli zamykania igły NCC

  • Pomiar zamknięcia zaworu VCC

Czytaj Więcej

KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów

KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów

 

Samochodowy tester diagnostyczny KTS 250 numer katalogowy 0684400260 został opracowany specjalnie do szybkiego i mobilnego użytkowania warsztatowego. Urządzenie jest następcą popularnego KTS-a 200 jednak różni się stosowanym oprogramowaniem. KTS 250 pracuje na ESI Tronic 2.0 (nie jak jego poprzednik na systemie linux) . Czytaj Więcej