Wałek wirnika turbosprężarki: widoczne przebarwienie i zarysowania w częściach styku z łozyskiem ślizgowym. Przyczyną tego było zbyt niskie, ciśnienie oleju i długotrwałe braki w dostawie oleju. Silnik w którym była zamontowana ta turbosprężarka uległ zużyciu, a dopiero później usterce uległa turbosprężarka.

Wałek wirnika turbosprężarki: widoczne przebarwienie i zarysowania w częściach styku z łozyskiem ślizgowym. Przyczyną tego było zbyt niskie, ciśnienie oleju i długotrwałe braki w dostawie oleju. Silnik w którym była zamontowana ta turbosprężarka uległ zużyciu, a dopiero później usterce uległa turbosprężarka.

Wałek wirnika turbosprężarki: widoczne przebarwienie i zarysowania w częściach styku z łozyskiem ślizgowym. Przyczyną tego było zbyt niskie, ciśnienie oleju i długotrwałe braki w dostawie oleju. Silnik w którym była zamontowana ta turbosprężarka uległ zużyciu, a dopiero później usterce uległa turbosprężarka.