Wykonujemy ozonowanie i przegląd klimatyzacji – Rzeszów

Co to jest ozonowanie klimatyzacji

Umów wizytę na przegląd klimatyzacji telefonicznie 502 430 150

Czytaj Więcej

Hoffman – Barłoga podczas HRSMP Motul – Memoriał Kuliga Bublewicza- film

Załoga Hoffman – Barłoga podczas Rajdu Memoriał Kuliga i Bublewicza we Wieliczce w kwietniu 2017 roku

Zobacz także jak użytkować turbosprężarkę Czytaj Więcej

Rajd polonezem po Wieliczce HRSMP Memoriał

Rajdowe przygody Pawła i Marcina – czyli rajd polonezem po Wieliczce

1 Runda MOTUL HRSMP 2017

Na starcie do Memoriału Kuliga i Bublewicza stanęły 52 załogi, w tym 30 ścigało się w Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Wśród tych drużyn z numerem 71 wystartowali Paweł Hoffman i Marcin Barłoga. Kolejny raz zasiedli za sterami Poloneza 2000 Rally Walter Wolf reprezentując także Dieselland, Firmę Hoffman i Berner. Czytaj Więcej

Hoffman – Barłoga w Memoriale Kuliga i Bublewicza pojadą Polonezem

W 2017 roku Zespół Hoffman wystartuje w cyklu HRSMP, czy w Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Ponadto planowane starty to Revival Prague w kwietniu, 26 Rajd Rzeszowski w sierpniu, oraz kilka innych rajdów. Podczas mistrzostw historycznych Paweł będzie współpracował z pilotem Marcinem Barłogą, z którym będą walczyć o tytuł. W rajdzie rzeszowskim, na prawym zasiądzie Michał Wiśniewski, z którym Paweł już czwarty raz przejedzie ten ciężki, a jednak kuszący rajd.

Będą także duże zmiany.

Czytaj Więcej

Zespół Rajdowy Hoffman i przyjaciele

Czasem tak jest że zainteresowania zawodowe są powiązane z pasją. Tak też jest w firmie Hoffman, która w drugim pokoleniu istnieje na rynku motoryzacyjnym. Firmę założył Leon Hoffman. Od młodych lat był zainteresowany techniką motoryzacyjną, oraz sportem motorowym.

Jako młody chłopak Leon wystartował w kilku modnych wtedy rajdach motocyklowych, jednak z braku możliwości finansowych musiał się z tego wycofać. Potem wstąpił do Automobilklubu Rzeszowskiego i brał udział pomagając w Rajdach Rzeszowskich jako „safeciarz”. Innym razem, jeszcze w latach siedemdziesiątych trafiło mu się naprawiać auto rajdowe Fiata 125, Andrzeja Jaroszewicza. Awarii uległ krzyżak wału, a Leon pracując w Transbudzie dostał takie nagłe zlecenie. Wraz z kolegami użyli wtedy elementów krzyżaka z Syreny.

Lata dziewięćdziesiąte to kolejne pokolenie i zainteresowanie rajdami syna Pawła.

Czytaj Więcej

Nie zatrzymasz mnie… tak można streścić ukończenie 25 Rajdu Rzeszowskiego przez załogę Hoffman / Wiśniewski startujących Polonezem 2000 Rally

  W 25. Rajdzie Rzeszowskim w randze Mistrzostw Europy i Mistrzostw Polski najstarszym samochodem okazał się Polonez 2000 Rally w barwach Walter Wolf. Załoga tej kultowej, jedynej na rajdzie polskiej rajdówki to Paweł Hoffman i Michał Wiśniewski lider zespołu Ich Troje, od kilku lat pilot rajdowy. Przed załogą stanęło ogromne wyzwanie. Prawie czterdziestoletnim autem mieli do pokonania 214 kilometrów oesowych i ponad 600 kilometrów pełnej trasy rajdu. Przygotowania auta do tego wyczynu rozpoczęły się w kwietniu. Wykonano przegląd silnika, poprawiono układ zasilania i wyregulowano odpowiednio gaźniki. Przed rajdem odbyły się także testy. Niestety podczas tych działań błąd kierowcy spowodował utratę przyczepności i wypadnięcie z łuku, które skończyło się poważną naprawą zawieszenia, blacharki oraz kompletnego układu kierowniczego, z którego sprawna pozostała jedynie kierownica. Wszystko to działo się w tygodniu w którym odbywał się rajd. Czytaj Więcej

25 Rajd Rzeszowski z załogą Hoffman Paweł / Wiśniewski Michał

25 Rajd Rzeszowski z załogą Hoffman Paweł / Wiśniewski Michał – Ich Troje

Wszystkich kibiców rajdów zapraszamy do kibicowania załodze Paweł Hoffman / Michał Wiśniewski. Załoga już trzeci raz wystartuje kultową polską rajdówką FSO Polonez 2000 Rally Wolf. Reszta w filmiku 🙂

  Czytaj Więcej

2 Rajd Rzeszowiak – Hoffman/Barłoga HRPP

Załoga Hoffman / Barłoga na odcinku specjalnym

Załoga Hoffman / Barłoga na odcinku specjalnym

2. Rajd Rzeszowiak

został przywitany piękną pogodą i tak też się zakończył. Park Serwisowy był zlokalizowany na terenie Rynku w Boguchwale co było dużym udogodnieniem dla zawodników i ich zespołów ze względu na bliskość zaplecza typu toalety, kawiarenka itp. Czytaj Więcej

już wkrótce info…

KTS 520, KTS 550, KTS 670, KTS 650 – wycofanie aktualizacji

KTS 520, KTS 550, KTS 670, KTS 650 – wycofanie aktualizacji

Firma Bosch z końcem roku 2017 wycofuje wsparcie oprogramowania ESI Tronic 2.0 do starszych systemów:

  • Windows XP
  • Windows Vista

Czytaj Więcej

ESI Tronic 2.0 promocja na A+SIS dla Texa, Hella-Gutmann, Delphi, Launch, Brain Bee

ESI Tronic 2.0 promocja na A+SIS dla uzytkowników Texa, Hella-Gutmann, Delphi, Launch, Brain Bee, DST Denso i wiele innych

 

 

Akcja specjalna: oprogramowaniem ESI[tronic] A + SIS na 12 miesięcy dla każdego warsztatu. Szanowni Państwo, firma Bosch wprowadza od 01 marca do 30 września 2017 specjalną ofertę sprzedażową w segmencie oprogramowania ESI[tronic]. Dla dowolnego warsztatu proponujemy zakup oprogramowania SIS (System Informacji Serwisowych). Program ten zawiera wiele niezbędnych wskazówek pomocnych podczas diagnozy i usuwania usterek. Akcja ta jest skierowana do bardzo dużej liczby warsztatów, które nie posiadają naszego testera usterek KTS i pracują na urządzeniach np. Texa, Hella-Gutmann, Delphi, Launch, Brain Bee i wiele innych

Czytaj Więcej

Filtry do stołów probierczych EPS 708, EPS200, EPS815 i innych

Filtry do EPS 708, EPS815

Stoły probiercze z pomiarem wtryskiwaczy common rail posiadają bardzo dokładne przepływomierze. Szczególnie dotyczy to stołów Bosch EPS 200 (EPS205 i EPS118), oraz EPS815 i EPS708. Z wymienionych najdokładniejszym w oczyszczaniu oleju probierczego jest EPS 708, który posiada siedem punktów filtracyjnych (a w rozbiciu na ilość filtrów, to jest ich kilkanaście pozycji). Najczęstsze przykłady awarii EPS 708 związanych z zanieczyszczonymi filtrami to nieprawidłowości w stabilności ciśnień, oraz przecieki z komory mocowania wtryskiwacza i nieprawidłowy pomiar dawki. Czytaj Więcej

KTS Truck tester do pojazdów ciężarowych i autobusów

Tester Diagnostyczny KTS Truck – więcej informacji już wkrótce

tel. 502 430 150

 

Systemy PLD – Bosch, najczęściej spotykane w dużych silnikach maszyn oraz w pojazdach ciężarowych i ciągnikach rolniczych.

 

PLD w skrócie możemy opisać: pompa-przewód-wtryskiwacz. Każda pompa jest przydzielona do jednego cylindra i jest sterowana indywidualnie poprzez system EDC. Napęd pompy jest zewnętrzny, to znaczy że pompa jest osadzona w komorach bloku i napędzana wałkiem krzywkowym który jest elementem silnika. Aby uniknąć strat czasów związanych z przepływem paliwa pod zmiennym ciśnieniem, wszystkie przewody od pompy PLD do wtryskiwacza są Czytaj Więcej

W listopadzie 2016 roku, na ekrany kin wejdzie film „Zaćma”.

Jest to dzieło wybitnego reżysera Ryszarda Bugajskiego znanego głównie z filmów „Układ Zamknięty” czy „Przesłuchanie” ze znakomitą rolą Krystyny Jandy. Czytaj Więcej

Podkarpacka ekipa dociera do mety rajdu Złombol 2016

Podkarpacka załoga zdobywa metę! …w turystycznym rajdzie byle czym, czyli w Złombolu.

Ważne aby współpracować z ludźmi z pasją, takimi są właśnie uczestnicy międzynarodowej wyprawy “Złombol” i z nimi nasza firma współpracuje:

Wieści z trasy:
zlombol-polonezPo całym dniu spędzonym w garażu, wpakowaliśmy się w naszego Poloneza i nieco po 9 rano w niedziele zameldowaliśmy się przy katowickim spodku na starcie “Złombolu”. O 12:00 ruszyliśmy ku nowej przygodzie. O 2:30 po przejechaniu Słowacji dotarliśmy na pierwszy camping nad Balatonem na Węgrzech. Rano ruszyliśmy dalej. Wieczorem po przejechaniu Chorwacji i Słowenii dotarliśmy do Wenecji i bez ani minuty snu ruszyliśmy nocą do Rzymu, gdzie zaskoczyła nas pierwsza niegroźna awaria. Zagotowała nam się woda, ale dość szybko sobie z tym poradziliśmy. Wieczorem dotarliśmy na szczyt Monte Casino a nocą na kolejny camping, w Sorrento. Dzisiaj planujemy przeprawić się promem na Sycylię a metę w Palermo osiągnąć w czwartek kolo południa.

Wieści z trasy – meta:

W czwartkowe popołudnie dotarliśmy do mety! To co czujemy jest nie do opisania. Dziękujemy że w nas uwierzyliście. W sobotę ruszany w drogę powrotną. Również mamy nadzieje, że będzie ciekawie 🙂

zlombol-meta

Polonez Truck ze swoją zaloga na mecie Złombolu na Sycylii

 

 

 

KTS 980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220

KTS980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220

bosch kts 590 z oscyloskopemModele KTS-ów obecnie produkowanych:

 

Czytaj Więcej

KTS 590 – Bosch tester diagnostyczny z oscyloskopem

bosch kts 590 z oscyloskopem

KTS 590 – jest bezprzewodowym modułem z dwukanałowym oscyloskopem, oraz multimetrem także dwukanałowym

Najnowsze testery diagnostyczne KTS 590 współpracują z oprogramowaniem Bosch ESI[tronic] 2.0. od aktualizacji 2016/2. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet stosowane już w markach Volvo i Mercedes. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do aktualizacji oprogramowania według Euro 5/6. Pozwala też wykonywać skanowanie układów sterowania, jak i pomiary napięcia, rezystancji i natężenia prądu. Czytaj Więcej

KTS 560 samochodowy tester diagnostyczny Bosch

tester diagnostyczny kts bosch

KTS 560 – najnowszy samochodowy tester diagnostyczny firmy Bosch

 

Nowe urządzenie firmy Bosch wprowadzone na rynek we wrześniu 2016 roku to samochodowy tester diagnostyczny o nazwie KTS 560 oraz KTS 590.

KTS 560 bazuje na oprogramowaniu Bosch ESItronic. KTS obsługuje nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet stosowane już w markach Volvo i Mercedes. Czytaj Więcej

wtryskiwacze benzyniowe auta zabytkowe

W ofercie posiadamy wtryskiwacze benzynowe do różnych pojazdów w tym historycznych

Jeden z popularniejszych wtryskiwaczy to 0437004002 nr. Technologiczny DC8C45R2 (numer Mercedes: 0000781123, A0000781123) mi. stosowany w :

wtryskiwacze benzynowe mercedes benz i aston martin

Oryginalny wtryskiwacz 0437004002 firmy Bosch

  • ASTON MARTIN DBS 5.3 V8 243KW/ 330PS 5.3l 01.1970 – 12.1974
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 125KW/ 170PS 2.8l 09.1967 – 08.1969
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 125KW/ 170PS 3.0l 01.1968 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280 S 2.8 [108] 103KW/ 140PS 2.8l 01.1968 – 07.1972
  • Mercedes 280 SE KLASA S (W108, W109) 280 SE,SEL (108.018, 108.019)
  • MERCEDES-BENZ 280 SE Cabrio [111] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE Coupe [111] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 110KW/ 150PS 3.0l 01.1968 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280SE 2.8 [111] 0KW/ 0PS 2.8l 09.1967 – 08.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE [108] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE [108] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1972 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280 SL Roadster [113] 125KW/ 170PS 2.8l 01.1968 – 03.1971
  • Mercedes 300 SEL 1968-1972 silnik M 130.981, KLASA S (W108, W109) 300 SEL (109.016)

Cena wtryskiwacza 461,00 zł (oferta z dnia 30 czerwca 2016)

Przeczytaj o naprawie zabytkowych pomp wtryskowych

KTS 540 i KTS570, KTS 940, 970, 440 – promocja sprzedaż

Promocja na sprzedaż KTS 540, KTS 570, KTS 940, KTS 970 wraz z oprogramowaniem ESITronic

Barbra KTSDzisiejszy rozwój pojazdów samochodowych zmierza w kierunku co raz bardziej rozbudowanych systemów elektroniki pokładowej. Jej co raz większe zaawansowanie widoczne jest zarówno w systemach sterowania silnikiem, modułach bezpieczeństwa zarówno czynnego jak i biernego a także w co raz bardziej rozszerzanych systemach komfortu i wspomagania kierowcy.

Naprawa współczesnego samochodu nie jest dziś możliwa bez wysokiej klasy testera diagnostycznego umożliwiającego zarówno odczyt i kasowanie błędów ale też, możliwość odczytu wielu ważnych parametrów pracy systemu, ich sprawdzania i adaptacji.

Do takich testerów należy rodzina KTS firmy Bosch, która dzięki rozszerzonym możliwościom diagnostycznym (konfiguracje wielkości podstawowych,porównanie dawkowania,testy kompresji itp.) i szerokiemu zakresowi obsługiwanych pojazdów plasuje się w czołówce diagnoskopów używanych na świecie.

W celu zakupu, skontaktuj się telefonicznie +48 502 430150,

lub drogą meilową poprzez formularz

Do najpopularniejszych KTS-ów należą: Czytaj Więcej

ozonowanie i nabijanie klimatyzacji rzeszów

Klimatyzacja w samochodzie – jak dbać o czysty i chłodny nawiew

Większość pojazdów po roku 2000 jest wyposażona oryginalnie w klimatyzację. Dzięki temu możemy w kabinie posiadać odpowiednią temperaturę.

Jednak ważnym elementem prawidłowej pracy klimatyzacji jest dbałość kierowcy o system nawiewów i odpowiednie przeglądy.

System nawiewów, ozonowanie, czyszczenie ultradźwiękami i inne zagadnienia

napełnianie klimatyzacji

Volvo – przykład zadbanego wnętrza pojazdu

W czasach kiedy alergie oddechowe są problemem dla wielu dorosłych , oraz dzieci to należy dbać o system nawiewów w swoich pojazdach. Często chodzimy z dziećmi do lekarzy i stosujemy mocne leki przeciwalergiczne. Żeby ulżyć sobie i wspomnianym dzieciom wystarczy wysprzątać kabinę i oczyścić układ nawiewów w swoim samochodzie. W dywanikach i tapicerce podłogowej oraz w kanapach, pod wpływem kilkuletniego użytkowania znajduje się wiele kurzu i innych zanieczyszczeń w których rozmnażają się roztocza. Odchody roztoczy są dużym alergenem dla układu oddechowego człowieka. Tak samo jest w układzie nawiewów, w szczególności z systemem klimatyzacyjnym. Oprócz roztoczy możemy w nawiewach spotkać wiele odmian grzyba i bakterii. Zaczynem do tego jest wymiennik ciepła potocznie zwany parownikiem. Czytaj Więcej

Uszkodzony wtryskiwacz podczas demontażu z silnika

Silne poškodené telo vstrekovača CR firmy Bosch

Demontovaný vstrekovač podrobíme dôkladnej vizuálnej verifikácii a následne prevedieme čistenie súčiastky od karbonizačných usadenín, stvrdnutej sadze a nečistôt rozličného pôvodu. Čistenie najskôr prevádzame tradičnými metódami. Na elementy tela vstrekovača používame mäkkú drôtenú kefu a následne čistíme vo vstupnej umývačke so zodpovedajúcim čistiacim prostriedkom, príp. petrolejom. Počas tejto činnosti sú vstupný a výstupný otvor zabezpečené špeciálnymi zátkami. Má sa tým predísť zeneseniu vnútra vstrekovača CR potenciálnymi nečistotami. Czytaj Więcej

Dla większości użytkowników samochodów naprawa turbosprężarki brzmi bardzo skomplikowanie. Tak jest rzeczywiście. Mechanik ogólny nie poradzi sobie z naprawą ponieważ musi posiadać dodatkową wiedzę technologiczną i urządzenia diagnostyczne oraz naprawcze.

Turbosprężarka

Turbosprężarka

Opiszę w jaki sposób regeneruje się turbosprężarkę, która w ostatniej dekadzie przechodzi swój renesans i jest montowana właściwie w ponad 80% silników diesla i w coraz większej grupie pojazdów z silnikiem benzynowym. Szczególnie jest to powiązane z normami spalin, w tym Euro 6. Ciekawymi rozwiązaniami są połączenia dwóch turbosprężarek w układ Biturbo i Twin Turbo. Biturbo jest starym rozwiązaniem stosowanym nawet w ciężarowych rosyjskich pojazdach w latach siedemdziesiątych, w silnikach widlastych. Takie rozwiązanie, chociaż rzadziej jest też stosowane w silnikach rzędowych. Czytaj Więcej

W sobotę Ponad 80 zabytkowych pojazdów odwiedzi Boguchwałę i Rzeszów.

Mathias Torpedo M z 1920 roku

Mathias Torpedo M z 1920 roku

Tuż przed południem w sobotę 11 czerwca do muzeum w Bóbrce zaczną się zjeżdżać zabytkowe pojazdy startujące w Podkarpacko Szaryskim Kryterium Weteranów. W międzynarodowym rajdzie o charakterze turystycznym wezmą udział przedstawiciele Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Wystartuje w nim ponad 80 zabytkowych pojazdów, a najstarszym będzie Mathias Torpedo M z 1920 roku, którym jechać będą państwo Szymańscy z Karpacza. Na trasie rajdowej liczącej prawie 200 kilometrów zobaczyć będzie jeszcze inne przedwojenne okazy jak Fiata 508 III S, czy Forda A z 1931 roku. Wśród „historyków” z lat późniejszych na pewno będą się wyróżniać Fiat 125p 1800 w wersji rajdowej w 1974 roku, malutka BMW isetta i nieco większa BMW 600 na węgierskich numerach. Będzie oczywiście wiele mercedesów i saabów z różnorodnością modeli, a fani tzw. Japonii zobaczą ciekawego Datsuna 120Y oraz nieco współcześniejszą Mazdę MX-5. Czytaj Więcej

Polonez Hoffman/Barłoga na odcinku specjalnym

Polonez Hoffman/Barłoga na odcinku specjalnym

2. Rajd Rzeszowiak został przywitany piękną pogodą i tak też się zakończył. Park Serwisowy był zlokalizowany na terenie Rynku w Boguchwale co było dużym udogodnieniem dla zawodników i ich zespołów ze względu na bliskość zaplecza typu toalety, kawiarenka itp.

W rajdzie wystartowało 41 załóg rajdowych w tym 18 w cyklu Historycznego Rajdowego Pucharu Polski. W tej grupie można było zobaczyć perełki z dawnego rajdowego świata jak Lancia Delta HF Integrale, Audi Quattro, Lancia Fulvia Coupe, oraz historyczne rajdówki z bloku wschodniego; Łada 2107 VFTS, Fiaty 126p, Fiat 125p, oraz Polonezy 2000 Rally.

Jednym z tych polonezów w barwach Walter Wolf grupy IV (lata siedemdziesiąte Walter Wolf to zespół Formuły 1) wystartowała załoga Hoffman / Barłoga, zawodnicy Automobilklubu Rzeszowskiego.

Główny Mechaniki zespołu Zdzisław Wróbel podczas kontroli ciśnienia w oponach

Główny Mechaniki zespołu Zdzisław Wróbel podczas kontroli ciśnienia w oponach

Paweł Hoffman: W rajdzie wystartowałem z pewnymi obawami bo ostatni rok obfitował nieukończonymi zawodami, jednak tym razem wszystko zagrało. Przede wszystkim auto spisywało się na medal pod względem technicznym. Charakter jazdy miałem spokojny i wyważony, a po za urwanym prawym lusterkiem na końcówce pierwszego OS-u Niechobrz i lekko uszkodzonej feldze w Szkodnej nie było żadnych przygód. Pomimo że mieliśmy pełne zaplecze warsztatowe Berner to korzystaliśmy jedynie z ciśnieniomierza i miernika temperatury opon. Do trudniejszych elementów zmagań należała ciasna szykana w Niechobrzu, gdzie we znaki dawał się brak wspomagania kierownicy co wpłynęło na przesunięcie opon i punkty karne. Za to OS Szkodna był w niektórych partiach bardzo szybki i szybkie były dwie postawione szykany. Generalnie jestem bardzo zadowolony z 5 –go miejsca w generalce HRPP i super współpracy z Marcinem.

Przeczytaj: Benzynowe Pompy Wtryskowe do zabytkowych Mercedesów SL, 230, 250, 280, 600

 

Hoffman - Barłoga Rajd RzeszowiakMarcin Barłoga: to już kolejna edycja Rzeszowiaka w której zasiadam na prawym fotelu Poloneza. Odcinki specjalne tegorocznego rajdu okazały się bardzo wymagające, auto dzielnie znosiło ich trud, a współpraca załogi układała się bardzo dobrze. To wszystko zaowocowało dobrym miejscem na koniec imprezy. Po całodniowych zmaganiach w HRPP byliśmy najszybsi wśród załóg startujących autami Polskiej produkcji a nasz FSO Polonez okazał się najstarszym Polskim autem na mecie rajdu. Za te nasze wspólne sukcesy udekorowani zostaliśmy pucharami ufundowanymi odpowiednio przez Classicauto i Automobilistę; było to dla nas miłe zaskoczenie na koniec rajdu. Cieszę się, że Polskie rajdy ewaluują, że powstają takie inicjatywy jak HRPP. Jest dużo hobbystów, którzy chcą czasem przewietrzyć swoje klasyki, na Rzeszowiaku mieliśmy tego potwierdzenie. Mam nadzieję, że w przyszłości pomysł będzie kontynuowany a ja sam znów staną na starcie do podobnej imprezy

Fot. Kamil Bać, Ludera

W sezonie 2016 załoga Hoffman/Barłoga współpracuje z: www.hoffman.auto.pl – REGENERACJA TURBOSPRĘŻAREK, www.berner.plwww.automobilista.com.plwww.classicauto.pl,www.kronikarajdow.plwww.mlodzi.rzeszow.plwww.boguchwala.pl – Miasto Boguchwała

Załoga Automobilklubu Rzeszowskiego, Paweł Hoffman i Marcin Barłoga wystartowała w bardzo ciekawym rajdzie Rallye Praha Revival w sąsiednich Czechach. Do rywalizacji zgłosiło się 171 załóg w tym dziesięć z Polski, wśród których można było zobaczyć wielu mistrzów poprzednich dziesięcioleci jak Adam Polak, Tomasz Ciecierzyński i inni. Wszyscy uczestnicy mogli startować autami rajdowymi jednak z dawnych epok. Można było tam zobaczyć historyczne Renault 5, Ferrari 308 GTB, Škodę 130 LR, Škodę

RALLYE PRAHA REVIVAL fot. Qba Żołędowski

RALLYE PRAHA REVIVAL fot. Qba Żołędowski

Octavia TC, Autobianchi A112 , Renault Alpine A110 oraz inne egzotyczne rajdówki  z całej Europy. Ważnym elementem okazało się spotkanie trzech rajdowych Polonezów w barwach FSO, co w historii motoryzacji dało drugą taką okazję. Pierwszy raz odbyło się to podczas Rajdu Nocy Muzeów w maju 2013 roku w Boguchwale.

Czytaj Więcej

Katalog – benzynowe pompy wtryskowe w mercedesie lata 1955-1972

 

 

 

Czytaj Więcej

Zbliża się sezon na obsługę klimatyzacji – sprawdź promocję

Cena promocyjna 11 300 zł netto

Clima Tech TOP Next MAXI jest w pełni automatycznym urządzeniem Magneti Marelli, opracowanym dla diagnozy i obsługi instalacji klimatyzacji. Wbudowana baza danych pozwala znacznie przyspieszyć obsługę pojazdów. Urządzenie umożliwia w prosty sposób przeprowadzenie interwencji serwisowych na dwa sposoby: Czytaj Więcej

SuperOes WOŚP Automobilkubu Rzeszowskiego 2016

Subaru Impreza

Subaru Impreza

Tegoroczny SuperOes WOŚP organizowany przez Automobilklub Rzeszowski odbył się na terenie kompleksu galerii Nowy Świat. W tym roku wśród współpracujących w organizacji imprezy znalazła się Firma Hoffman. W zawodach wzięła udział grupa fascynatów precyzyjnej jazdy, których nieraz można spotkać na odcinkach specjalnych w konkursowej jeździe samochodem. Oprócz stałych bywalców pojawiło się kilka nowych twarzy. Czytaj Więcej