Turbosprężarki

Turbosprężarki - Naprawa, Regeneracja, Sprzedaż

turbosprężarka - regeneracja, naprawa, sprzedażChcesz kupić turbosprężarkę? KLIKNIJ TUTAJ W ofercie:
IHI, GARRET, HOLSET, SCHWITZER, KKK, TOYOTA, HITACHI

W ostatnich latach pojawiła się tendencja stosowania doładowania w silnikach samochodowych. Przemawiają za tym różne względy, jak: zwiększenie mocy silnika, zmniejszenie toksyczności spalin, zmniejszenie zużycia paliwa, zmniejszenie poziomu hałasu silnika, utrzymanie dobrych warunków spalania na wyższych wysokościach n.p.m., a także polepszenie elastyczności silnika przy niższych jego obrotach.

Obecnie stosuje się trzy rodzaje doładowania:

  • doładowanie mechaniczne – sprężarka napedzana paskiem np.: VW G60,
  • doładowanie falami ciśnienia spalin wytwarzanymi przez cykle pracy silnika tzw. Comprex, stosowane np. w Mazdzie 2.0d,
  • oraz turbodoładowanie, napędzane spalinami – najczęściej stosowane.

W naszym serwisie naprawiamy turbosprężarki większości marek (Mercedes, Audi, VW Volkswagen, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Kia, Hyundai, Skoda, Ford, Peugeot, Citroen, Volvo, Scania, Man, Daf, Autosan, Iveco, Lublin, Renault, BMW, Chrysler, Mazda, Opel, Nissan, Seat, Toyota, Tatra, Star, Liaz, Avia) dlatego postaramy się opisać kilka instrukcji eksploatacyjnych i montażowych, które powinny Ci zapewnić mniejszą awaryjność samochodu. Zobacz katalog turbosprężarek do samochodów ciężarowych, maszyn rolniczych i silników przemysłowych.

1. SPOSÓB MONTAŻU I OBSŁUGA TURBOSPRĘŻARKI:
  • wymienić w silniku olej (zalecany syntetyczny) wraz z filtrem oleju
  • skontrolować filtr powietrza i w razie potrzeby wymienić
  • skontrolować szczelność przewodów kolektora ssącego
  • do połączenia przewodów olejowych nalezy stosować wyłącznie oryginalne uszczelki (nie stosować silikonu)
  • przed montażem turbosprężarki należy wypełnić jej komorę olejową olejem silnikowym, w celu zapewnienia smarowania łożysk przy pierwszym uruchomieniu
  • sprawdzić nominalne, oraz maksymalne ciśnienie oleju silnikowego
2. Zalecenia związane z prawidłową eksploatacją pojazdu z turbosprężarką:
  • nalezy wymieniać olej wraz z filtrem, nie rzadziej niż przewiduje to instrukcja
  • kontrolować filtr powietrza przy wymianach oleju, w razie zanieczyszczenia wymieniać, w pzypadku użytkowania pojazdu w szczególnym zapyleniu czynność nalezy wykonywać częściej
  • po uruchomieniu silnika nie wolno zwiększać prędkości obrotowej, nalezy odczekać kilkanaście sekund aby olej napełnił komorę olejową w turbosprężarce
  • nie należy wyłączać silnika pracującego na wysokich obrotach ponieważ turbosprężarka jeszcze pracuje, a nie jest prawidłowo smarowana
  • w przypadku usterek silnika należy je niezwłocznie usunąć, gdyż mogą wpłynąć na usterkę turbosprężarki
3. Najczęstsze przyczyny powodujące uszkodzenie turbosprężarki: USZKODZENIA TURBOSPRĘŻAREK
  • zbyt wysokie ciśnienie oleju silnikowego
  • małe ciśnienie w układzie smarującym
  • wchłonięcie obcego ciała do komór wirujących zanieczyszczony olej i filtr oleju
  • suche pierwsze uruchomienie turbosprężarki (bez zalania komory smarowania olejem)
  • stosowanie nieodpowiedniego oleju
  • niesprawny silnik, szczególnie kiedy silnik wyrzuca nie spalony olej do układu wydechowego
  • usterki w układzie zasilania paliwem lub układzie zapłonowym w silnikach benzynowych

Naszą ofertę kierujemy szczególnie do mieszkańców pobliskich miejscowości:

  • Jasło, Sanok, Brzozów, Sokołów Młp., Głogów, Dynów, Przeworsk, Przemyśl, Tarnów, Łańcut, Jarosław, Mielec, Boguchwała, Nowy Sącz, Ustrzyki, Krosno, Tyczyn, Rudnik, Stalowa Wola, Nisko, Lublin, Zagórz, Львів, Дрогобич, Івано-Франківськ, Калуш, Самбір, Тернопіль, Tarnobrzeg, Sandomierz, Dębica, Strzyżów, Prešov, Košice, Bardejov, Swidnik, Michalovce
  • Dla dalszych miejscowości z całej Polski, Ukrainy, oraz Słowacji proponujemy opcję wysyłkową przy pomocy spedycji. Przed wysyłką wskazany kontakt telefoniczny, a przy wysyłaniu uszkodzonej turbosprężarki prosimy o dokładny opis usterki.
Naprawiamy turbosprężarki do większości pojazdów osobowych, ciężarowych, a także maszyn rolniczych, budowlanych, oraz do lokomotyw, statków i kutrów z silnikami spalinowymi.
  • Audi, Austin, Barkas, Bedford, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Daewoo, Daf, FSO, Gaz, Geo, GMC, HDPIC, Honda, Hummer, Hyundai, IFA, Infiniti, Innocenti, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Koenigsegg, Lamborghini, Lancia, Land Rover, LDV, Lexus, Lincoln, Lublin, Łada, Maruti, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mercury, MG, Mini, Aston Martin, Mitsubishi, Mitsubishi Lancer EVO IV, EVO V, EVO VI, EVO VII, EVO VIII, EVO IX,
  • Nissan,Opel, Peugeot, Plymouth, Daihatsu, Dodge, Eagle, Ferrari, Fiat, Ford, Pontiac, Porsche, Aro,Proton, Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Scania, Saleen, Saturn, Seat, Skoda, Smart, Ssang Yong, Subaru, Subaru Impreza, Suzuki, Tatra, Toyota, Volkswagen, Volvo, Volvo-Penta, Penta, Perkins, Zetor, Ursus, Kamaz, Daf