Serwis automatycznych skrzyń biegów

Dynamiczna wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów

Serwis automatycznych skrzyń biegów. W naszej firmie możesz wymienić olej w skrzyni biegów w tzw. sposób dynamiczny. Co to oznacza?

Olej w automatycznych skrzyniach biegów znajduje się w wielu miejscach, kanałach, sterowniku itp. Podczas tradycyjnej próby wymiany oleju nie ma możliwości całkowitego spuszczenia oleju ze skrzyni. W całym systemie pozostaje nawet 30-40% starego oleju. A olej najlepiej  wymieniać w całości, ponieważ stary nie posiada już odpowiednich właściwości hydraulicznych i smarnych, oraz jest zanieczyszczony drobinkami opiłków, wody, szlamu itp..

Wymiana dynamiczna dotyczy wszystkich pojazdów, w tym zabytkowych, chociaż są wyjątki, gdzie skrzynia nie posiada w ogóle możliwości podłączenia do stanowiska wymieniającego.

Serwis automatycznych skrzyń biegów to nie tylko wymiana oleju ale również każdorazowo wymienia się filtr olejowy, który często znajduje się pod miską olejową.  Jest to bardzo ważna czynność ponieważ automaty są bardziej podatne na uszkodzenia niż skrzynie manualne. Dlatego ? Podczas wymiany dynamicznej z kanałów usuwane są wszelkie zanieczyszczenia, szlamy, opiłki (czego nie można wykonać podczas statycznej wymiany oleju) ponieważ podczas tego procesu, stary olej jest wypychany poprzez wprowadzanie nowego oleju pod odpowiednim ciśnieniem i temperaturą.

Kiedy wymieniać olej w automatycznej skrzyni biegów:

Serwis automatycznych skrzyń biegów należy dostosować do zaleceń producenta, jednak najczęściej olej wymienia się co 30 000 km (maks. 60 000 km). Czasem producent podaje, że pierwsza wymiana oleju może być po przekroczeniu 100 000 km (potem jw.)

Niektóre uszkodzenia związane ze automatycznymi skrzyniami biegów:
  • uszkodzenie sprzęgła hydrokinetycznego – konwertera
  • błędy w instalacji elektrycznej
  • uszkodzenie sprzęgieł wewnętrznych, nadpalanie tarczek, separatorów,
  • uszkodzenie sterownika hydraulicznego,
  • uszkodzenie elektrozaworów
  • uszkodzenie koszy sprzęgieł, uszkodzenia mechaniczne,
  • wycieki zewnętrzne
  • nieszczelność wewnątrz skrzyniowa – elementów hydraulicznych, w tym obudowy sterownika hydraulicznego

Zapraszamy na serwis automatycznych skrzyń biegów i dynamiczną wymianę oleju właścicieli różnych marek, w tym Mercedes, BMW, Renault, Skoda, Volkswagen, Audi, Kia, Toyota, Opel, Hyundai, Austin, Peugeot, Ford, Seat, Mitsubishi, Mazda, Fiat, Alfa Romeo, Lancia,  Abarth, Acura, Alpine, Aston Martin, Bentley, Bugatti, Buick, Cadillac, Caterham, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Coda Automotive, Dacia, Daewoo, DAF, Daihatsu, Dodge, DS, Eagle, Ferrari, Fiat, Fisker, FSC, FSM, FSO, FSR, GAZ, GMC, Honda, Hummer, Infiniti, Innocenti, Intrall, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, JMC, Lamborghini, Land Rover, Landwind, LDV, Lexus, Lincoln, Lotus, LTI, Łada, MAN, Maruti, Maserati, Maybach, McLaren, Mercury, MG, Mini, Nissan, Oldsmobile, Plymouth, Pontiac, Porsche, Proton, Rolls-Royce, Rover, saab, Scania, Scion ,Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Talbot, Tata, Tesla, Trabant, UAZ, Unimog, Volvo, Wartburg, ZX Auto, ZAZ.

Zobacz również: Pojazdy ZabytkoweWymiana sprzęgła w DSG

Zapraszamy wszystkie pojazdy z Rzeszowa oraz pobliskich miejscowości jak: Przeworsk, Ropczyce, Bratkowice, Tarnobrzeg, Nowa Sarzyna, Sokołów, Kraczkowa, Lutcza, Markowa, Kańczuga, Kamień, Jeżowe, Sędziszów, Trzebownisko, Jasionka, Brzozów, Harta, Tyczyn, Krasne, Nisko, Nowa Dęba, Kolbuszowa, Sieniawa, Łańcut, Strzyżów, Błażowa, Głogów, Boguchwała Czudec, Dynów, Sanok, Krosno, Jasło, Lesko, Mielec, Dębica a także Mieszkańców z pozostałych miejscowości z Województwa Podkarpackiego, Małopolskiego, Świętokrzyskiego czy Lubelskiego.

Dynamiczna wymiana oleju i przykładowe modele marki Mercedes:

Mercedes A 45 AMG 4-matic

Mercedes A 250 4-matic

Mercedes-AMG A35

Mercedes B 200 CDI

Mercedes B 180 W247

Mercedes CLA 180

Mercedes CLA 180 BlueEFFICIENCY

Mercedes CLA 200

Mercedes CLA 220 4MATIC

Mercedes CLA 250

Mercedes CLA 250 4MATIC

Mercedes CLA 45 AMG 4MATIC

Mercedes CLA 180d

Mercedes CLA 200d

Mercedes CLA 220d

Mercedes CLA C118

Mercedes CLA X118

Mercedes W202

Mercedes S202

Mercedes C36 AMG

Mercedes C43 AMG

Mercedes C55 AMG

Mercedes C250TD

Mercedes CL203

Mercedes C 55 AMG

Mercedes C 32 AMG

Mercedes C180 Kompressor

Mercedes C180 – 1595 cm³ Mercedes

Mercedes C200 CGI

Mercedes C230

Mercedes C300

Mercedes C350 (automat) – 3498 cm³

Mercedes C63 AMG

Mercedes C180 CDI

Mercedes C200 CDI

Mercedes C220 CDI

Mercedes C250 CDI

Mercedes C350 CDI (automat)

Mercedes C400 4MATIC – 2996 cm

Mercedes C43 AMG 4MATIC – 2996 cm³, 367 KM, 520 Nm,

Mercedes C300 BlueTec Hybrid – silnik Diesla o pojemności 1991 cm

Mercedes C350 HYBRID

Mercedes E43 AMG V6

Mercedes E53 AMG R6

Mercedes E63 AMG V8

Mercedes E400d

Mercedes E350d

Mercedes 500 SE / 500 SEL

Mercedes S63 AMG M 137 E63 / 12-cylindrowy, 6,2 L 36v SOHC

Mercedes S65 AMG Biturbo M 275 E60LA / 12-cylindrowy, 6,0 L 36v SOHC

Mercedes S 350

Mercedes S 400 Hybrid

Mercedes S 450

Mercedes S 500

Mercedes S 350 4MATIC

Mercedes S 450 4MATIC

Mercedes S 500 4MATIC

Mercedes S 600 L

Mercedes S 63 AMG

Mercedes S 65 AMG L

Mercedes S 250 CDI

Mercedes S 350 BlueTEC

Mercedes W223 z silnikami

  • R6-T 3.0 M256 (367 lub 435 KM)(S450 lub S500)
  • V6-T 3.0 M276 PHEV (367+150 KM)(S580e)
  • V8-TT 4.0 M176 (503 KM)(S580)
  • R6-T lub R6-TT 2.9 OM656 Diesel (286 lub 330 KM)(S350d lub S400d)

Maybach 57

Mercedes CLK55 AMG

Mercedes CLK DTM AMG

Mercedes CLK350

Mercedes CLK500

Mercedes CLK430

Mercedes 500 SLC

Mercedes 450 SLC 5.0

Mercedes SL 280

Mercedes  SL 300

Mercedes SL 600

Mercedes SL 55 AMG

Mercedes SL 73 AMG

Mercedes-Benz CLK GTR

Mercedes-Benz SLS AMG (C197)

Mercedes X156 – GLA 180

Mercedes GLA 200 – 1.6 l, 156 KM

Mercedes GLA 250 – 2,0 l, 211 KM

Mercedes GLA 45 AMG

Mercedes GLA 200 CDI – 2,2 l

Mercedes GLA 220 CDI

Mercedes X247

Mercedes GLK 350

Mercedes GLK 250 CDI

Mercedes GLC

Mercedes-Benz EQC

Mercedes-Benz GLS

Mercedes X164

  • GL 320 CDI: 3.0 V6 (diesel)
  • GL 350 CDI BlueEFFICIENCY: 3.0 V6 (diesel),
  • GL 350 CDI BlueTec: 3.0 V6 (diesel),
  • GL 420 CDI: 4.0 V8 (diesel),
  • GL 450: 4.7 V8,
  • GL 500 5.5 V8,
  • GL 63 AMG 5.5 V8
Skrzynia 8HP45X
Aktualności

Dynamiczna wymiana oleju i serwis automatycznych skrzyń biegów BMW

Dynamiczna wymiana oleju i serwis automatycznych skrzyń biegów BMW W marce BMW bardzo często możemy spotkać automatyczną ...
Czytaj więcej
Szkolenia techniczne - Automatyczne Skrzynie Biegów - Hoffman
Automatyczne skrzynie biegów

Szkolenie Automatyczna Skrzynia Biegów S-tronic

Szkolenie Automatyczna Skrzynia Biegów S-tronic Szkolenie obejmuje budowę, zasadę działania, oraz diagnostykę i naprawę automatycznych skrzyni biegów ...
Czytaj więcej