Zapraszamy klientów z Przemyśla i okolic, do skorzystania z usług serwisu Hoffman auto. Oferujemy naprawę i regeneracją wtryskiwaczy, regenerację i naprawę turbosprężarek oraz pomp wtryskowych.

Jeśli masz problem ze swoim pojazdem, pojawiły się kłopoty z rozruchem, silniki nierówno pracuje lub świeci się kontrolka – nie lekceważ tych sygnałów. Możesz bowiem doprowadzić do poważnych usterek w samochodzie, których naprawa może się okazać bardzo kosztowna.

Hoffman Auto Serwis jest autoryzowanym serwisem marki Bosch, zajmującym się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy paliwa marki Common Rail, CDTI< CRDI, CDI, HDI, a także wtryskiwaczy dwusprężynowych czy elektronicznych wtryskiwaczy do samochodów ciężarowych.

Posiadamy nowoczesne narzędzia diagnostyczne klucze, podkładki, narzędzia sterujące diagnostyką, stół probierczy, które umożliwiają prawidłową i kompleksową diagnostykę, zgodnie z zaleceniami producenta.

Jak pracujemy?

Nim przystąpimy do do diagnozowania usterki, konieczne jest dokładne oczyszczenie z zabrudzeń. Następnie jest on rozbierany na części, a uszkodzony element naprawiany lub wymieniany.

Dlaczego my?

Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki Bosch, posiadamy specjalistyczne oprogramowanie diagnostyczne, profesjonalny sprzęt i wieloletnie doświadczenie. Specjalizujemy się właśnie w naprawie i regeneracji wtryskiwaczy, co daje pewność, że robimy to po prostu dobrze.

Jeśli chcesz skorzystać z usług naszego serwisu zapraszamy do Rzeszowa, na al. Armii Krajowej 18. Jeśli nie masz czasu dojeżdżać – nie ma problemu. Możesz wysłać wtryskiwacze do naprawy kurierem!

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy – Krosno

Szukasz dobrego mechanika w swojej okolicy? Masz problem z samochodem ale nikt nie umie Ci pomóc? Hoffman Auto Serwis, zajmujący się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy zaprasza!

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Bosch, od lat zajmującym się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy, pomp wtryskowych i turbosprężarek. Posiadamy niezbędne urządzenia diagnostyczne, narzędzia i oprogramowanie. Świadczymy kompleksowe usługi, nie tylko dla pojazdów z silnikiem diesla, ale również posiadaczy silników benzynowych.

Naprawiamy i regenerujemy wtryskiwacze dwusprężynowe, wtryskiwacze Common Rail CDI, HDI, TDCI, CRDI, CDTI, do samochodów ciężarowych (Iveco, Renault, DAF, MAN, Lublin, Scania, Autosan oaz pojazdów osobowych (Kia, Ford Transit, Peugeot, Volvo, Audi, Volkswagen, Opel, Mercedes).

Jak rozpoznać usterkę wtryskiwaczy?

Objawy, które powinny nas zaniepokoić i skłonić do wizyty w serwisie samochodowych to przede wszystkim nierówna praca silnika, problemy z rozruchem pojazdu, spadek mocy i świecąca się kontrolka. Jeśli mamy do czynienia z uszkodzeniem wtryskiwaczy, lekceważenie tego problemu doprowadzi do kolejnych usterek, a nawet unieruchomienia samochodu.

Naprawa wtryskiwaczy

Wtryskiwacze, które do nas trafiają najpierw są dokładnie myte, ultradźwiękowymi myjkami z wszelkich zabrudzeń, które nagromadziły się w trakcie ich działania. Dopiero dokładnie oczyszczony wtryskiwacz jest testowany, sprawdzany i oglądany w celu stwierdzenia ewentualnej usterki, która w następnym etapie jest usuwana (o ile to oczywiście możliwe).

Dlaczego nasz serwis?

Zapewne w samym Krośnie, jak i okolicy znajduje się wiele warsztatów samochodowych, które z chęcią podejmą się diagnostyki usterek i naprawy wtryskiwaczy. Należy jednak mieć na uwadze, że tego typu usługi muszą być wykonywane profesjonalnie i na najwyższym poziomie. Nasz serwis samochodowy, składa się z wysokiej klasy specjalistów o wieloletnim doświadczeniu. Posiadamy najwyższej klasy sprzęt i oprogramowanie, które pomaga w naprawie. Dzięki temu nasi Klienci mogą mieć pewność, że oddają swój pojazd w dobre ręce.

Serwi Hoffman Auto znajduje się w Rzeszowie przy ul. Armi Krajowej 18, jednak naprawy przeprowadzamy także wysyłkowo. Zapraszamy Klientów nie tylko z Krosna, ale i całego Podkarpacia.

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy w Rzeszowie

Masz problemy z rozruchem silnika? Zauważyłeś spadek mocy lub świecącą się kontrolkę? Nie zwlekaj – oddaj samochód do mechanika, nim będzie za późno.

Wymienione wyżej usterki, są typowe dla problemów z wtryskiwaczami. Ich lekceważenie może prowadzić do kolejnych, poważnych problemów z samochodem, włącznie z unieruchomieniem całego pojazdu. Im wcześniej oddamy go do przeglądu – tym większa pewność, że usterkę da się usunąć a wtryskiwacz naprawić lub zregenerować – co jest istotną oszczędnością dla naszego portfela.

Sposób naprawy lub regeneracji wtryskiwaczy jest uzależniony od ich marki. W przypadku wtryskiwaczy Common Rail marki Bosch – istnieje możliwość ich całkowej naprawy, jak również wymiany poszczególnych elementów, m.in. rozpylaczy, uszczelnień zawora, cewki itd.

Potrzebne są jednak odpowiednie narzędzia – sterujące pneumatyką, specjalne klucze, podkładki regulacyjne. Producenci (Delphi, Bosch) sugerują także, by serwisy samochodowe zajmujące się naprawą i regeneracją wtryskiwaczy posiadały specjalne clean roomy – pomieszczenia do montażu wtryskiwaczy, w których nie ma zanieczyszczeń, kurzu i pyłu. A wszystko ze względu na bardzo wysoką czułość urządzeń pomiarowych.

Zanim przystąpi się do naprawy wtryskiwacza należy go dokładnie oczyścić z zabrudzeń za pomocą ultra dźwiękowych myjek. Następnie wtryskiwacz jest rozbierany na części i dokładnie oglądany. Po zidentyfikowaniu usterki jest ona usuwana – naprawiana lub wymienia się uszkodzony element.

Gdzie dokonywana jest naprawa i regeneracja wtryskiwaczy?

Ze względu na konieczność posiadania odpowiednich narzędzi i urządzeń pomiarowych lepiej korzystać z autoryzowanych serwisów np. Bosch. Regeneracji i naprawy wtryskiwaczy można dokonać w naszym serwisie Hoffman w Rzeszowie. Poza wtryskiwaczami zajmujemy się również regeneracją i naprawą turbosprężarek oraz pomp wtryskowych.

Zapraszamy do Rzeszowa na ul. Armii Krajowej 18. Można również wysłać urządzenie kurierem w celu naprawy (koszt to 15 zł)! W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

Naprawa i regeneracja wtryskiwaczy

Obecnie większość samochodów osobowych oraz dostawczych z silnikiem samoczynnym (wysokoprężnym) zostało wyposażone w układ Common Rail. Do producentów, wytwarzających komponenty CR należy Siemens, Bosch, Delphi oraz Denso. I chociaż nie są to istotne czynniki, które bierzemy pod uwagę przy zakupie samochodu, ich rola rośnie w przypadku problemów i usterek wtryskiwaczy, uniemożliwiających użytkowanie pojazdu. Nie każdy wtryskiwacz można naprawić czy zregenerować. Niektóre z nich muszą być wymienione w całości, a to już spory wydatek.

Najczęstsze usterki wtryskiwaczy

Regeneracja i Naprawa Wtryskiwaczy

Do typowych objawów świadczących o uszkodzeniu wtryskiwaczy należą problemy w pracy silnika, problemy z rozruchem, spadek mocy i święcąca się kontrolka. W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się z serwisem i oddać samochód w ręce fachowców, gdyż konieczna może okazać się regeneracja wtryskiwaczy lub ich naprawa. Zbyt długie zwlekanie może doprowadzić do groźnych konsekwencji i kolejnych usterek.

Regeneracja Wtryskiwaczy

Regeneracja wtryskiwaczy czy też naprawa wtryskiwaczy uzależniona jest od ich marki. Obecnie najpopularniejsze są wtryskiwacze Common Rail marki Bosch. Producent przewidział możliwość ich pełnej naprawy, w tym wymiany rozpylaczy, wymiany uszczelnień zawora i cewki oraz praktycznie wszystkich pozostałych elementów.

Zanim mechanik dokona testów pod kątem ewentualnych usterek, wtryskiwacz musi zostać dokładnie oczyszczony, za pomocą myjek ultradźwiękowych. Dopiero wtedy można zająć się wykrywaniem usterek, najpierw poddając go testom na stole probierczym, a następnie rozbierając wtryskiwacz na części.

Typowe usterki wtryskiwaczy

Typowe usterki wtryskiwaczy dotyczą ich rozpylaczy, zaworu lub nakrętki. Aby je usunąć potrzebne są odpowiednie narzędzia, specjalistyczne klucze, urządzenia sterujące pneumatyką, podkładki regulacyjne czy elektroniczny klucz dynamometryczny. Z tego powodu regeneracja wtryskiwaczy czy też naprawa wtryskiwaczy powinna być wykonywana przez fachowców, nie tylko znających się na rzeczy, ale i posiadających odpowiednie narzędzia.

Naprawa pomp wtryskowych i ich regeneracja

Regeneracja i Naprawa Pomp Wtryskowych

Posiadanie samochodu w dzisiejszych czasach to już nie luksus a konieczność. Przemieszczanie się z miejsca zamieszkania do pracy, szkoły, przedszkola czy na zakupy zmusza nas do posiadania własnych czterech kółek. I chociaż jest to bardzo wygodne rozwiązanie, samochód to też częste wydatki, nie tylko na paliwo czy ubezpieczenie ale i przeglądy czy remonty. Bardzo często zdarza się, że nasz pojazd nas zawodzi, a my nie jesteśmy w stanie sami poradzić sobie z usterką. W takiej sytuacji pozostaje tylko oddać samochód w zaufane ręce i cierpliwie czekać na zdiagnozowanie i rozwiązanie problemu.

Najczęstsze usterki pomp wtryskowych

W przypadku silników wysokoprężnych częste problemy, które powodują nawet unieruchomienie pojazdu mogą być wywoływane przez uszkodzenie pompy wtryskowej. Do najczęstszych usterek, na jakie narażone są pompy wtryskowe należy przede wszystkim zużyta sekcja tłocząca oraz wycieki. Tę pierwszą usterkę możemy rozpoznać po nierównych obrotach silnika, pogorszonym rozruchu i jego mniejszej mocy, a jej główną przyczyną może być zużycie eksploatacyjne lub zanieczyszczone paliwo. W przypadku wycieków – ich przyczyny są niemal identyczne, z kolei objawy zobaczymy gołym okiem.

Pompa Wtryskowa Pompa Bosch VE EDC

Pompa Wtryskowa Pompa Bosch VE EDC

Oprócz tego, częstym problemem jaki pojawia się w przypadku pomp wtryskowych jest także zatarty przestawiacz kąta wtrysku lub uszkodzony sterownik pompy. O ile ten pierwszy problem objawia się ciężkim rozruchem, głośną i nierówną pracą silnika, o tyle przy uszkodzonym sterowniku pompy – silnik może w ogóle się nie uruchomić.

W takiej sytuacji mamy do wyboru, albo wymienić pompę na nową, albo poddać ją regeneracji. Regeneracja i naprawa pomp wtryskowych wymaga przede wszystkim rozłożenia owej pompy na części i jej wyczyszczenia. Niekiedy konieczna może się okazać wymiana niektórych elementów na nowe – chociażby filtra paliwa. I chociaż brzmi to nieskomplikowanie regeneracja i naprawa pomp wtryskowych to zadanie dla fachowców i to właśnie im powinniśmy powierzyć nasz samochód.

Systemy PLD – Bosch, najczęściej spotykane w dużych silnikach maszyn oraz w pojazdach ciężarowych i ciągnikach rolniczych.

 

PLD w skrócie możemy opisać: pompa-przewód-wtryskiwacz. Każda pompa jest przydzielona do jednego cylindra i jest sterowana indywidualnie poprzez system EDC. Napęd pompy jest zewnętrzny, to znaczy że pompa jest osadzona w komorach bloku i napędzana wałkiem krzywkowym który jest elementem silnika. Aby uniknąć strat czasów związanych z przepływem paliwa pod zmiennym ciśnieniem, wszystkie przewody od pompy PLD do wtryskiwacza są Czytaj Więcej

Klimatyzacja

Peugeot 407 - Naprawa nawiewów oraz klimatyzacji

serwis klimatyzacji rzeszów

Serwis Klimatyzacji

Zapraszamy do nas wszystkich właścicieli pojazdów, którzy posiadają w swoim pojeździe klimatyzację, a to dlaczego???

Wbrew powszechnie panującym opiniom instalacja klimatyzacyjna w samochodzie nie jest bezobsługowa. Przez złącza rurek, metalowych, gumowych i wszystkich innych połączeń może uciec rocznie w drodze naturalnego parowania nawet 10% środka chłodzącego, a wtedy wydajność chłodzenia znacząco zmniejsza się. Czytaj Więcej

Elektromagnetyczny wtryskiwacz CR w swojej budowie zawiera kilka głównych elementów:

  • Korpus wtryskiwacza
  • Rozpylacz
  • Nakrętka rozpylacza
  • Cewka elektromagnetyczna wraz twornikiem
  • Zespół zaworu

Czytaj Więcej

uszkodzenia turbosprężarek

Najczęstsze uszkodzenia turbosprężarek

Korzyści płynące z zastosowania doładowania turbosprężarkowego są następujące:

– Silnik z turbosprężarką w porównaniu z silnikiem o identycznej mocy, bez turbodoładowania, zużywa mniej paliwa, a wykorzystana energia wylotu spalin przyczynia się do podniesienia sprawności takiego silnika. Z kolei z powodu mniejszej pojemności skokowej, starty ciepła i tarcia są mniejsze.
– W silniku z doładowaniem turbosprężarkowym wartość momentu obrotowego może być powiększana, dzięki wysokiemu wzrostowi momentu obrotowego przy niskich prędkościach silnika. Pełna moc silnika utrzymywana jest nawet przy niższych obrotach silnika. Dlatego, wspinając się pojazdem na wzgórze nie trzeba redukować biegu i wolniej traci się prędkość. Czytaj Więcej

W samochodach grupy francuskiej, oraz w fordach można spotkać wtryskiwacze trzech marek. Najczęstsze to są oczywiście Bosch, a za nimi znajdują się Siemens i Denso.
Wtryskiwacz Denso

Wtryskiwacz Denso

Wtryskiwacze Denso są montowane we większości pojazdów o japońskiej specyfikacji, jednak są one popularne także w autach Peugeot Boxer, Citroen Jumper czy Ford Transit 2,2 TDCi. W odróżnieniu od systemów Delphi i Siemens, Denso jak i Bosch są o wiele trwalsze jeśli chodzi o wprowadzenie do zbiornika zanieczyszczonego paliwa. Pomimo tego systemy Common Rail są bardziej czułe na nieodpowiednie paliwo niż systemy tradycyjnego wtrysku paliwa.

Ważne dla użytkowników Peugeot Boxer, Citroen Jumper i Ford Transit z silnikami 2.2 diesel

Po naprawie lub wymianie pompy wtryskowej lub wtryskiwaczy należy dokonać adaptacji tych podzespołów urządzeniem diagnostycznym – można to wykonać przy pomocy oryginalnego urządzenia Denso DST-PC, które posiada nasza firma Serwis Hoffman

Czytaj Więcej