Maszyny rolnicze, Massey Ferguson, Białoruś, Case i inne

Serwis Hoffman Rzeszów - Podkarpacie, Podkarpackie - Maszyny i Urządzenia Rolnicze - Oferta
serwis hoffman - naprawiamy maszyny rolnicze i budowlaneNasz serwis silników diesla świadczy szereg usług, które kierowane są do właścicieli maszyn i urządzeń rolniczych wyposażonych w silniki diesla. Naprawa ciągników rolniczych i maszyn budowlanych. Nowoczesne systemy zasilania silników diesla szeroko wkraczają w sferę kojarzoną dotychczas z prostotą obsługi i naprawy – do ciągników, traktorów i maszyn rolniczych rolniczych oraz maszyn budowlanych. Co raz wyższe normy emisji spalin zmuszają producentów tego typu sprzętu do stosowania rozwiązań zarezerwowanych niegdyś dla aut ciężarowych a nawet osobowych.

Dzisiaj nie dziwi nikogo układ zasilania EDC, PLD, Common Rail czy DP 200 firmy Delphi (wcześniej Lucas) zastosowany w ciągniku rolniczym, spychaczu czy koparce. Systemy te wymagają od użytkownika obsługującego maszyny rolnicze czy maszyny budowlane, zwiększonej staranności w obsłudze a szczególnego zwrócenia uwagi na jakość stosowanego paliwa oraz dbanie o regularną wymianę dobrej jakości filtrów. gostekNowoczesny sprzęt rolniczy czy budowlany stawia też wysokie wymagania przed obsługującymi i naprawiającymi go serwisami. Posiadanie urządzeń do elektronicznej diagnozy sterowników to dziś absolutne minimum pozwalające na rozpoczęcie prac naprawczych. Często kolejnym etapem usunięcia usterki jest naprawa pompy wtryskowej czy wtryskiwaczy do czego niezbędna jest odpowiednia wiedza i urządzenia. Dzięki współpracy z takimi firmami jak Bosch, Magneti Marelli, Delphi, WZM nasza firma jest w stanie usunąć prawie każdą awarię układu zasilania w Państwa urządzeniu, niezależnie czy będzie to spychacz marki John Deree, koparka Caterpillar , czy ciągnik Lombardini. Powierz swoje narzędzie pracy profesjonalistom !!! Firma Serwis Hoffman zaprasza do współpracy !!!

Wtryskiwacze – Turbosprężarki – Pompy Wtryskowe – Naprawa – Regeneracja – Serwis – Sprzedaż

 

Wtryski Paliwa – Naprawa i Regeneracja Wtryskiwaczy Paliwa:

  • wtryskiwaczy Common Rail
  • wtryskiwaczy ciągników i traktorów
  • wtryskiwaczy do maszyn i urządzeń rolniczych
Massey Ferguson i dziewczyna

Massey Ferguson i dziewczyna

Turbosprężarki – Naprawa i Regeneracja Turbin i Turbosprężarek:

  • Turbosprężarki w taktorach i ciągnikach takich jak Massey Ferguson, Caterpillar, New Holland, Fendt, Johan Deere, Claas, Deutz, Hatz, JCB, Clark, Bialoruś, Bielorus 952.5 – wtryskiwacz CR: 045120245
  • Naprawa turbosprężarek w innych maszynach rolniczych
  • Serwis i sprzedaż turbosprężarek
  • Regeneracja turbosprężarek w ciągnikach i traktorach

Przeczytaj też o:

Turbosprężarki w silnikach spalinowych w tym Biturbo i TwinTurbo: BMW i8, Mercedes AMG, Sprinter 2.2CDI, Audi Q7

Pompy Wtryskowe – Naprawa i Regeneracja Pompowtrysków i Pompowtryskiwaczy:

  • pompowtryskiwaczy diesla
  • naprawa pomp wtryskowych do ciągników
  • naprawa pomp wtryskowych do traktorów

Koparki, Traktory, Ciągniki i Urządzenia Budowlane:

  • Massey Ferguson, Ferguson, Ursus, Zetor, Białoruś, Case, Caterpillar, New Holland, Fendt, Johan Deere, Claas, Deutz, Hatz, JCB, Clark
  • Deutz Fahr Agrokid, Deutz Fahr Agroplus S/F, Deutz Fahr Agrolux, Deutz Fahr Agroplus, Deutz Fahr Agrofarm, Deutz Fahr Agrofarm ProfiLine, Deutz Fahr Agrotrac, Deutz Fahr Agrotron K, Deutz Fahr Agrotron K610, Deutz Fahr Agrotron TTV, Deutz Fahr Agrotron M, Deutz Fahr Agrotron L, Deutz Fahr Agrotron X, Deutz Fahr 54 kombajn, Deutz Fahr 60 kombajn, Deutz Fahr Agrovector 29.6 – 35.7, Deutz Fahr Agrovector 40, Deutzfahr, Deutz-Fahr, Kombajn Deutz Fahr 6040
  • Hürlimann RANGE, Hürlimann XL 130-185, Hürlimann XM 100-120, Hürlimann XB, Hürlimann XS 10-100, Hürlimann XA, Hürlimann Prince
  • SAME Dorado, SAME Explorer, SAME Iron, SAME FRUTTETO
  • Lamborghini R8, Lamborghini R7, Lamborghini R6, Lamborghini R3, Lamborghini R2, Lamborghini R1, Lamborghini RS, Lamborghini RF
  • SAME Dorado 86, Ciągnik Deutz-Fahr Agrotron 130, Lamborghini R6.150, Hürlimann XA 657, SDF – Same Deutz-Fahr, Farmot (Far-mot), Same Antares 130,
  • naprawa pomp wtryskowych do traktorów
  • naprawa pomp wtryskowych do ciągników
  • naprawa i regeneracja wtryskiwaczy do traktorów i ciągników

Serwis i naprawa maszyn i urządzeń rolniczych:

  • remonty silników
  • diagnostyka silników benzynowych i diesla
  • naprawy elektronicznych układów wtrysku paliwa
  • układy hamulcowe i zawieszenia
  • naprawa rozruszników
  • naprawa alternatorów
  • naprawa turbosprężarek
  • naprawa pomp wtryskowych w traktorach

Sporadycznie prowadzimy sprzedaż części używanych do maszyn i urządzeń rolniczych:

  • używane pompy wtryskowe
  • używane wtryskiwacze
  • używane turbosprężarki

Naprawa silników w ciągnikach rolniczych:

Ciągnik rolniczy niemal od samego początku był związany z silnikiem diesla. W Polsce przedwojennej traktor rzadko widziany był na polach, a szczególnie w Galicji gdzie pola były małe i rozdrobnione. Tuż po wojnie na polskich rolach pojawiły się ciągniki pozostawione przez okupanta, a po kilku latach ciągnik Ursus C-45. Jednak lepszymi maszynami rolniczymi okazały się czechosłowackie traktory Zetora, w tym typy Zetor 3011, Zetor 50 czy mniejszy dwucylindrowiec Zetor K-25. Polskimi odpowiednikami były Ursus C-325, potem C-328, czy C-330, oraz C-360. W latach siedemdziesiątych pojawiły się ciężkie Zetory i Ursusy. W tym czasie na polach przy żniwach pracowały kombajny Bizony. Dopiero koniec lat osiemdziesiątych zapoczątkował możliwość sprowadzania ciągników zachodniej produkcji. Rynek został zalany przez marki typu: Massey Ferguson, Caterpillar, New Holland, Fendt, Johan Deere, Claas, Deutz, Hatz, JCB, Clark. Najpierw były to pojazdy z lat sześćdziesiątych siedemdziesiątych, dopiero końcem lat dziewięćdziesiątych rolnicy zaczęli kupować nowe traktory, czy kombajny. Większość tych pojazdów posiada silnik diesla a co z tym idzie pompy wtryskowe i turbosprężarki (zobacz katalog turbosprężarek do maszyn rolniczych)

Bardzo często w tych silnikach są zastosowane pompy firmy Bosch, Delphi (Lucas), oraz Motorpal. Wraz ze wzrostem wymagań ekologicznych systemy wtrysku paliwa są bardzo rozbudowane. Stosuje się w nich pompy wtryskowe typu DP200, DP210, wtryskiwacze dwusprężynowe, a w najnowszych rozwiązaniach są elektronicznie sterowane układy pompowtryskiwaczy i Common Rail. Odkąd pojawił się Common Rail użytkownicy muszą o wiele bardziej dbać o paliwo, o szczelność zbiorników (co w warunkach polowych jest bardzo trudne) bo w innym przypadku grozi to uszkodzeniem wtryskiwacza a nawet całego układu (więcej dziale WTRYSKIWACZE)

Ponadto aby ustrzec się usterek turbodoładowania należy systematycznie wykonywać obsługę okresową i nie zwlekać z wymianą filtra powietrza oraz oleju. Zanieczyszczony olej lub filtr powietrza bardzo szybko przyspiesza zużywanie turbosprężarki – więcej o turbosprężarkach można dowiedzieć się na stronie: TURBOSPRĘŻARKI.