Hoffman – Barłoga w Memoriale Kuliga i Bublewicza pojadą Polonezem

W 2017 roku Zespół Hoffman wystartuje w cyklu HRSMP, czy w Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Ponadto planowane starty to Revival Prague w kwietniu, 26 Rajd Rzeszowski w sierpniu, oraz kilka innych rajdów. Podczas mistrzostw historycznych Paweł będzie współpracował z pilotem Marcinem Barłogą, z którym będą walczyć o tytuł. W rajdzie rzeszowskim, na prawym zasiądzie Michał Wiśniewski, z którym Paweł już czwarty raz przejedzie ten ciężki, a jednak kuszący rajd.

Będą także duże zmiany.

Na początku sezonu (Memoriał Kuliga – Wieliczka) załoga Hoffman / Barłoga wystartuje Polonezem 2000 Rally Walter Wolf. W kolejnych rajdach chłopaki przesiądą się do Saaba 96 V4 z 1977 roku z jeszcze starszą, bo z 1971 roku homologacją. Podczas rajdu Revival Prague będzie można zobaczyć oba te pojazdy, a kto będzie nimi jechał – dowiecie się w kwietniu. Za to w sierpniu na rzeszowskim Paweł i Michał Wiśniewski będą walczyć wspomnianym Saabem 96 w czarnych barwach.

Oczywiście nie można zapomnieć o współpracy, dzięki której starty ww. załogi są w pełni możliwe. Główny sponsor to oczywiście Firma Hoffman www.hoffman.auto.pl. Bardzo dobrze już kolejny rok układa się współpraca z Berner Polska, a w roku 2017 doszła firma specjalizująca się w tematyce diesla: www.dieselland.com.pl .

Przeczytaj o KTS 980 – coś dla mechanika profesjonalisty

Paweł Hoffman:

Zaczynamy kolejny rok…,  kolejny sezon rajdowy. Pierwszą rywalizacją będzie Memoriał we Wieliczce. Rajd widowiskowy chociaż bardzo krótki. Może nawet dobrze mieć taką rozgrzewkę. Wystartujemy Polonezem i jak się spodziewam będzie z kim walczyć, bo wśród konkurencji beemki, Fordy, Ople … jednak Polonezem też będziemy dawać czadu.

Marcin Barłoga:

„Poloneza czas zacząć”  – wreszcie kończymy zimową labę. W tym sezonie do przejechania mamy kilka rajdów, rywalizację w HRSMP zaczynamy w Wieliczce. Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza to taki nasz ukłon w kierunku wielkich rajdowych sław. Dlatego też specjalnie na tą okazję otarliśmy z kurzu znanego już kibicom Walter Wolfa. Mam nadzieję, że swoją jazdą dostarczymy im niezapomnianych wspomnień, uplasujemy się na wysokiej pozycji na mecie i tym samym rozpoczniemy sezon z wielkim przytupem.

Zespół Rajdowy Hoffman i przyjaciele

Czasem tak jest że zainteresowania zawodowe są powiązane z pasją. Tak też jest w firmie Hoffman, która w drugim pokoleniu istnieje na rynku motoryzacyjnym. Firmę założył Leon Hoffman. Od młodych lat był zainteresowany techniką motoryzacyjną, oraz sportem motorowym.

Jako młody chłopak Leon wystartował w kilku modnych wtedy rajdach motocyklowych, jednak z braku możliwości finansowych musiał się z tego wycofać. Potem wstąpił do Automobilklubu Rzeszowskiego i brał udział pomagając w Rajdach Rzeszowskich jako „safeciarz”. Innym razem, jeszcze w latach siedemdziesiątych trafiło mu się naprawiać auto rajdowe Fiata 125, Andrzeja Jaroszewicza. Awarii uległ krzyżak wału, a Leon pracując w Transbudzie dostał takie nagłe zlecenie. Wraz z kolegami użyli wtedy elementów krzyżaka z Syreny.

Lata dziewięćdziesiąte to kolejne pokolenie i zainteresowanie rajdami syna Pawła.

Czytaj Więcej

Nie zatrzymasz mnie… tak można streścić ukończenie 25 Rajdu Rzeszowskiego przez załogę Hoffman / Wiśniewski startujących Polonezem 2000 Rally

  W 25. Rajdzie Rzeszowskim w randze Mistrzostw Europy i Mistrzostw Polski najstarszym samochodem okazał się Polonez 2000 Rally w barwach Walter Wolf. Załoga tej kultowej, jedynej na rajdzie polskiej rajdówki to Paweł Hoffman i Michał Wiśniewski lider zespołu Ich Troje, od kilku lat pilot rajdowy. Przed załogą stanęło ogromne wyzwanie. Prawie czterdziestoletnim autem mieli do pokonania 214 kilometrów oesowych i ponad 600 kilometrów pełnej trasy rajdu. Przygotowania auta do tego wyczynu rozpoczęły się w kwietniu. Wykonano przegląd silnika, poprawiono układ zasilania i wyregulowano odpowiednio gaźniki. Przed rajdem odbyły się także testy. Niestety podczas tych działań błąd kierowcy spowodował utratę przyczepności i wypadnięcie z łuku, które skończyło się poważną naprawą zawieszenia, blacharki oraz kompletnego układu kierowniczego, z którego sprawna pozostała jedynie kierownica. Wszystko to działo się w tygodniu w którym odbywał się rajd. Czytaj Więcej

25 Rajd Rzeszowski z załogą Hoffman Paweł / Wiśniewski Michał

25 Rajd Rzeszowski z załogą Hoffman Paweł / Wiśniewski Michał – Ich Troje

Wszystkich kibiców rajdów zapraszamy do kibicowania załodze Paweł Hoffman / Michał Wiśniewski. Załoga już trzeci raz wystartuje kultową polską rajdówką FSO Polonez 2000 Rally Wolf. Reszta w filmiku 🙂

  Czytaj Więcej

2 Rajd Rzeszowiak – Hoffman/Barłoga HRPP

Załoga Hoffman / Barłoga na odcinku specjalnym

Załoga Hoffman / Barłoga na odcinku specjalnym

2. Rajd Rzeszowiak

został przywitany piękną pogodą i tak też się zakończył. Park Serwisowy był zlokalizowany na terenie Rynku w Boguchwale co było dużym udogodnieniem dla zawodników i ich zespołów ze względu na bliskość zaplecza typu toalety, kawiarenka itp. Czytaj Więcej

już wkrótce info…

KTS 520, KTS 550, KTS 670, KTS 650 – wycofanie aktualizacji

Firma Bosch z końcem roku 2017 wycofuje wsparcie oprogramowania ESI Tronic 2.0 do starszych systemów:

  • Windows XP
  • Windows Vista

Czytaj Więcej

ESI Tronic 2.0 promocja na A+SIS dla Texa, Hella-Gutmann, Delphi, Launch, Brain Bee

ESI Tronic 2.0 promocja na A+SIS dla uzytkowników Texa, Hella-Gutmann, Delphi, Launch, Brain Bee, DST Denso i wiele innych

 

 

Akcja specjalna: oprogramowaniem ESI[tronic] A + SIS na 12 miesięcy dla każdego warsztatu. Szanowni Państwo, firma Bosch wprowadza od 01 marca do 30 września 2017 specjalną ofertę sprzedażową w segmencie oprogramowania ESI[tronic]. Dla dowolnego warsztatu proponujemy zakup oprogramowania SIS (System Informacji Serwisowych). Program ten zawiera wiele niezbędnych wskazówek pomocnych podczas diagnozy i usuwania usterek. Akcja ta jest skierowana do bardzo dużej liczby warsztatów, które nie posiadają naszego testera usterek KTS i pracują na urządzeniach np. Texa, Hella-Gutmann, Delphi, Launch, Brain Bee i wiele innych

Czytaj Więcej

Filtry do stołów probierczych EPS 708, EPS200, EPS815 i innych

Filtry do EPS 708, EPS815

Stoły probiercze z pomiarem wtryskiwaczy common rail posiadają bardzo dokładne przepływomierze. Szczególnie dotyczy to stołów Bosch EPS 200 (EPS205 i EPS118), oraz EPS815 i EPS708. Z wymienionych najdokładniejszym w oczyszczaniu oleju probierczego jest EPS 708, który posiada siedem punktów filtracyjnych (a w rozbiciu na ilość filtrów, to jest ich kilkanaście pozycji). Najczęstsze przykłady awarii EPS 708 związanych z zanieczyszczonymi filtrami to nieprawidłowości w stabilności ciśnień, oraz przecieki z komory mocowania wtryskiwacza i nieprawidłowy pomiar dawki. Czytaj Więcej

KTS Truck tester do pojazdów ciężarowych i autobusów

Tester Diagnostyczny KTS Truck – więcej informacji już wkrótce

tel. 502 430 150