Tłok pompy PLD utwardzony metodą zastosowania azotka tytanu (TiN)

Systemy PLD – Bosch, najczęściej spotykane w dużych silnikach maszyn oraz w pojazdach ciężarowych i ciągnikach rolniczych.

 

PLD w skrócie możemy opisać: pompa-przewód-wtryskiwacz. Każda pompa jest przydzielona do jednego cylindra i jest sterowana indywidualnie poprzez system EDC. Napęd pompy jest zewnętrzny, to znaczy że pompa jest osadzona w komorach bloku i napędzana wałkiem krzywkowym który jest elementem silnika. Aby uniknąć strat czasów związanych z przepływem paliwa pod zmiennym ciśnieniem, wszystkie przewody od pompy PLD do wtryskiwacza są Czytaj Więcej

zacma-bugajski-moswkicz

W listopadzie 2016 roku, na ekrany kin wejdzie film „Zaćma”. Jest to dzieło wybitnego reżysera Ryszarda Bugajskiego znanego głównie z filmów „Układ Zamknięty” czy „Przesłuchanie” ze znakomitą rolą Krystyny Jandy. Czytaj Więcej

Podkarpacka ekipa dociera do mety rajdu Złombol 2016

zlombol-polonez-1

Podkarpacka załoga zdobywa metę! …w turystycznym rajdzie byle czym, czyli w Złombolu.

Ważne aby współpracować z ludźmi z pasją, takimi są właśnie uczestnicy międzynarodowej wyprawy „Złombol” i z nimi nasza firma współpracuje:

Wieści z trasy:
zlombol-polonezPo całym dniu spędzonym w garażu, wpakowaliśmy się w naszego Poloneza i nieco po 9 rano w niedziele zameldowaliśmy się przy katowickim spodku na starcie „Złombolu”. O 12:00 ruszyliśmy ku nowej przygodzie. O 2:30 po przejechaniu Słowacji dotarliśmy na pierwszy camping nad Balatonem na Węgrzech. Rano ruszyliśmy dalej. Wieczorem po przejechaniu Chorwacji i Słowenii dotarliśmy do Wenecji i bez ani minuty snu ruszyliśmy nocą do Rzymu, gdzie zaskoczyła nas pierwsza niegroźna awaria. Zagotowała nam się woda, ale dość szybko sobie z tym poradziliśmy. Wieczorem dotarliśmy na szczyt Monte Casino a nocą na kolejny camping, w Sorrento. Dzisiaj planujemy przeprawić się promem na Sycylię a metę w Palermo osiągnąć w czwartek kolo południa.

Wieści z trasy – meta:

W czwartkowe popołudnie dotarliśmy do mety! To co czujemy jest nie do opisania. Dziękujemy że w nas uwierzyliście. W sobotę ruszany w drogę powrotną. Również mamy nadzieje, że będzie ciekawie 🙂

zlombol-meta

Polonez Truck ze swoją zaloga na mecie Złombolu na Sycylii

 

 

 

KTS 980 i KTS 960 dla profesjonalistów zespolony z DCU220

Więcej informacji – już wkrótce, pytaj pod numerem 48 502 430150

KTS 590 – Bosch tester diagnostyczny z oscyloskopem

bosch kts 590 z oscyloskopem

KTS 590 – jest bezprzewodowym modułem z dwukanałowym oscyloskopem, oraz multimetrem także dwukanałowym

Najnowsze testery diagnostyczne KTS 590 współpracują z oprogramowaniem Bosch ESI[tronic] 2.0. od aktualizacji 2016/2. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet stosowane już w markach Volvo i Mercedes. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do aktualizacji oprogramowania według Euro 5/6. Pozwala też wykonywać skanowanie układów sterowania, jak i pomiary napięcia, rezystancji i natężenia prądu. Czytaj Więcej

KTS 560 samochodowy tester diagnostyczny Bosch

tester diagnostyczny kts bosch

KTS 560 – najnowszy samochodowy tester diagnostyczny firmy Bosch

 

Nowe urządzenie firmy Bosch wprowadzone na rynek we wrześniu 2016 roku to samochodowy tester diagnostyczny o nazwie KTS 560 oraz KTS 590.

KTS 560 bazuje na oprogramowaniu Bosch ESItronic. KTS obsługuje nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet stosowane już w markach Volvo i Mercedes.

kts 560 bosch tester diagnostycznyKTS 560 posiada możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do zmian oprogramowania według Euro 5,6. Pozwala też wykonywać skanowanie układów sterowania, jak i pomiary napięcia, rezystancji i natężenia prądu. Czytaj Więcej

wtryskiwacze benzyniowe auta zabytkowe

W ofercie posiadamy wtryskiwacze benzynowe do różnych pojazdów w tym historycznych.

Jeden z popularniejszych wtryskiwaczy to 0437004002 nr. Technologiczny DC8C45R2 (numer Mercedes: 0000781123, A0000781123) mi. stosowany w :

wtryskiwacze benzynowe mercedes benz i aston martin

Oryginalny wtryskiwacz 0437004002 firmy Bosch

  • ASTON MARTIN DBS 5.3 V8 243KW/ 330PS 5.3l 01.1970 – 12.1974
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 125KW/ 170PS 2.8l 09.1967 – 08.1969
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 125KW/ 170PS 3.0l 01.1968 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280 S 2.8 [108] 103KW/ 140PS 2.8l 01.1968 – 07.1972
  • Mercedes 280 SE KLASA S (W108, W109) 280 SE,SEL (108.018, 108.019)
  • MERCEDES-BENZ 280 SE Cabrio [111] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE Coupe [111] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 300 SEL [109] 110KW/ 150PS 3.0l 01.1968 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280SE 2.8 [111] 0KW/ 0PS 2.8l 09.1967 – 08.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE [108] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1968 – 12.1971
  • MERCEDES-BENZ 280 SE [108] 118KW/ 160PS 2.8l 01.1972 – 08.1972
  • MERCEDES-BENZ 280 SL Roadster [113] 125KW/ 170PS 2.8l 01.1968 – 03.1971
  • Mercedes 300 SEL 1968-1972 silnik M 130.981, KLASA S (W108, W109) 300 SEL (109.016)

Cena wtryskiwacza 461,00 zł (oferta z dnia 30 czerwca 2016)

Przeczytaj o naprawie zabytkowych pomp wtryskowych

KTS 540 i KTS570, KTS 940, 970, 440 – promocja sprzedaż

KTS 570 firmy Bosch

Promocja na sprzedaż KTS 540, KTS 570, KTS 940, KTS 970 wraz z oprogramowaniem ESITronic

Barbra KTSDzisiejszy rozwój pojazdów samochodowych zmierza w kierunku co raz bardziej rozbudowanych systemów elektroniki pokładowej. Jej co raz większe zaawansowanie widoczne jest zarówno w systemach sterowania silnikiem, modułach bezpieczeństwa zarówno czynnego jak i biernego a także w co raz bardziej rozszerzanych systemach komfortu i wspomagania kierowcy.

Naprawa współczesnego samochodu nie jest dziś możliwa bez wysokiej klasy testera diagnostycznego umożliwiającego zarówno odczyt i kasowanie błędów ale też, możliwość odczytu wielu ważnych parametrów pracy systemu, ich sprawdzania i adaptacji.

Do takich testerów należy rodzina KTS firmy Bosch, która dzięki rozszerzonym możliwościom diagnostycznym (konfiguracje wielkości podstawowych,porównanie dawkowania,testy kompresji itp.) i szerokiemu zakresowi obsługiwanych pojazdów plasuje się w czołówce diagnoskopów używanych na świecie.

W celu zakupu, skontaktuj się telefonicznie +48 502 430150,

lub drogą meilową poprzez formularz

Do najpopularniejszych KTS-ów należą: Czytaj Więcej

ozonowanie i nabijanie klimatyzacji rzeszów

Klimatyzacja w samochodzie – jak dbać o czysty i chłodny nawiew

Większość pojazdów po roku 2000 jest wyposażona oryginalnie w klimatyzację. Dzięki temu możemy w kabinie posiadać odpowiednią temperaturę.

Jednak ważnym elementem prawidłowej pracy klimatyzacji jest dbałość kierowcy o system nawiewów i odpowiednie przeglądy.

System nawiewów, ozonowanie, czyszczenie ultradźwiękami i inne zagadnienia

napełnianie klimatyzacji

Volvo – przykład zadbanego wnętrza pojazdu

W czasach kiedy alergie oddechowe są problemem dla wielu dorosłych , oraz dzieci to należy dbać o system nawiewów w swoich pojazdach. Często chodzimy z dziećmi do lekarzy i stosujemy mocne leki przeciwalergiczne. Żeby ulżyć sobie i wspomnianym dzieciom wystarczy wysprzątać kabinę i oczyścić układ nawiewów w swoim samochodzie. W dywanikach i tapicerce podłogowej oraz w kanapach, pod wpływem kilkuletniego użytkowania znajduje się wiele kurzu i innych zanieczyszczeń w których rozmnażają się roztocza. Odchody roztoczy są dużym alergenem dla układu oddechowego człowieka. Tak samo jest w układzie nawiewów, w szczególności z systemem klimatyzacyjnym. Oprócz roztoczy możemy w nawiewach spotkać wiele odmian grzyba i bakterii. Zaczynem do tego jest wymiennik ciepła potocznie zwany parownikiem. Czytaj Więcej

Przykład rozkalibrowanych otworów wypływowych na przykł. wtryskiwacza Denso
Uszkodzony wtryskiwacz podczas demontażu z silnika

Silne poškodené telo vstrekovača CR firmy Bosch

Demontovaný vstrekovač podrobíme dôkladnej vizuálnej verifikácii a následne prevedieme čistenie súčiastky od karbonizačných usadenín, stvrdnutej sadze a nečistôt rozličného pôvodu. Čistenie najskôr prevádzame tradičnými metódami. Na elementy tela vstrekovača používame mäkkú drôtenú kefu a následne čistíme vo vstupnej umývačke so zodpovedajúcim čistiacim prostriedkom, príp. petrolejom. Počas tejto činnosti sú vstupný a výstupný otvor zabezpečené špeciálnymi zátkami. Má sa tým predísť zeneseniu vnútra vstrekovača CR potenciálnymi nečistotami. Czytaj Więcej