Saab 96 w 52 Rajdzie Dolnośląskim

Saab 96 w 52 Rajdzie Dolnośląskim


Rajd Dolnośląski to trzecia runda mistrzostw cyklu Motul HRSMP. Trzeci raz w tym cyklu wystartuje podkarpacka załoga Paweł Hoffman i Marcin Barłoga. Będą rywalizować oldskulowym Saabem 96 V4 wraz z zespołem Bosch Service Rally Team:

www.facebook.com/BoschServiceRallyTeam .

Czytaj Więcej

Załoga Saaba 96 opowiada po 46. Rajdzie Świdnickim

Załoga Hoffman/Barłoga wystartowała w zespole Bosch Service Rally Team, wraz z załogami Suder/Matyjewicz w Fordzie Sierra i Polak/Gargaś w Audi. Niestety Saab po dwóch dobrze przejechanych odcinkach odpadł na trzecim oesie 46. Rajdu Świdnickiego. Czytaj Więcej

Odgrzybianie Klimatyzacji Rzeszów

Czyszczenie układu klimatyzacji profesjonalnym środkiem Tunap w promocyjnej cenie 139,00 zł brutto.

Promocja trwa do końca kwietnia 2018 roku.

ZADZWOŃ DO NAS: 533 324 350

 
Zdrowe powietrze we wnętrzu pojazdu dzięki Contra Sept®
 
Pleśń, zarazki, bakterie: częsty element układu klimatyzacji. Tradycyjne metody czyszczenia mają negatywny wpływ na wszystkie osoby w pojeździe – w niektórych przypadkach mogą nawet stać się przyczyną chorób.
 
Przyczyna leży po stronie żeber chłodzących parownika znajdujących się w niewielkiej odległości od siebie – są one ciągle wilgotne, co umożliwia osadzanie się na nich pyłów i innych zanieczyszczeń.
 
Nawet jeżeli filtr pyłków zostanie wymieniony podczas przeglądu, jego otoczenie pozostanie brudne. Kurz, pyły, pozostałości owadów i mikroorganizmy w układzie klimatyzacji również wymagają usunięcia.
 
Opatentowana i niezależnie przetestowana procedura czyszczenia parownika Contra Sept® delikatnie, ale skutecznie zmniejsza liczbę mikroorganizmów i powiązane z ich obecnością ryzyka.
Parownik jest spłukiwany mechanicznie, co pozwala zwalczyć zarówno przyczyny, jak i objawy.
– poprawia jakość powietrza
– najbardziej skuteczny produkt testowany przez DAAB
– przyjazny dla zdrowia
– przyjazny dla alergików
– Zalecenie: spłukać parownik raz do roku.
 
Czyszczenie okolic filtra za pomocą Contra Sept® zmniejsza ryzyko przedostania się szkodliwych substancji i bakterii do wnętrza pojazdu pomimo wymiany filtra (lub z powodu wymiany).

Zespół Rajdowy Hoffman – Barłoga – Wiśniewski w roku 2018

Rok 2018 dla Zespołu Hoffman będzie rokiem z wieloma zmianami. W sezonie grupa Saaba będzie się składać z trzech zawodników, tj, Pawła Hoffmana, Marcina Barłogi, oraz Michała Wiśniewskiego (Ich Troje). Ponadto załoga będzie wchodziła w skład Rajdowego Zespołu Bosch, w którym oprócz Saaba, będzie Audi, Ford Sierra i BMW.

                  Regeneracja Turbosprężarek

Reszta oczywiście bez zmian. Przy Saabie nadal pozostaje Berner który weźmie odpowiedzialność za serwisowanie rajdówki, oraz Autorak-Dieselland, GHZ Automatic, Firma Hoffman, oraz Kronika Rajdów.

Sezon będzie rozpoczynał Memoriał Kuliga i Bublewicza we Wieliczce w dniach 7-8 kwietnia 2018 roku.

Paweł Hoffman: 

1980 Rally Sweden WRC – Ulf Karlsson – Erik Uppsall, Saab 96 V4
fot. World Rally Archive. 1973-1993

Odkąd zdobyłem mojego Saaba to systematycznie poszukuję informacji o nim. Od początku wiedziałem, że rajdówka jest oryginalna. Potem dowiedziałem się że startowała co najmniej w dwóch rajdach typu WRC. Były to lata 1980 i 1981. W poprzednim sezonie udało mi się zdobyć kilka fotografii, oraz nawiązać kontakt kierowcą z lat 1982 – 1985, z Karlem Erikiem Bäckwall. Zdecydowałem też o zmianie w barwach, które są zgodne ze startem Saaba w Rajdzie Szwecji w 1980 roku. Rajd ten zaliczał się do Mistrzostw Świata (WRC).

A wracając do czasów współczesnych. Nasza załoga będzie startować w całym sezonie, taki jest plan. Zaczynamy od Wielickiego Memoriału i tutaj chcemy się rozkręcić rajdowo. Czekamy na mocne kibicowanie naszej załodze, a my będziemy się odwdzięczać ładnym stylem jazdy 🙂 .

Marcin Barłoga:

W sobotę zaczynamy, nowy sezon rajdowy. Kolejny raz będziemy ścigać się w Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski korzystając ze znanej już kibicom rajdówki. W tym sezonie mierzymy w najwyższe lokaty, dlatego mamy zamiar korzystać ze zdobytego doświadczenia , tak by wygrać z konkurencją. Naszym partnerom dziękuję za zaufanie a wszystkich kibiców zapraszam na trasy rajdowe. Wraz z Pawłem damy z siebie wszystko i zaprezentujemy Saaba z najlepszej strony.

 

Trening załogi Zapała – Gwiazda Ford R5

Trening załogi Zapała – Gwiazda Ford R5

W roku 2018 załoga Mariusz Zapała i Łukasz Gwiazda startuje w Mistrzostwa Litwy. Takie rajdy w północnej części Europy wymagają treningów w warunkach zimowych. Zobaczcie jak to wygląda u naszej załogi.

Załoga jest z: Motul Polska, Zapała Automatic, GHZ Automatic

 

Najnowszy tester Bosch-a już za 8500,00 zł – zobacz promocję – tylko do czerwca 2018 roku !!!

bosch kts 590 z oscyloskopem

KTS 560 i KTS 590 już od 8500,00 zł

KTS 560 i KTS 590 już od 8500,00 zł

Akcja specjalna trwająca do 29 czerwca 2018 roku dla KTS 560 i KTS 590 z oprogramowaniem

ESI[tronic] SD/SIS na 12 miesięcy (dodatkowo można zamówić ESI M na 12 miesięcy)

Zasady akcji promocyjnej:

Akcja promocyjna polega na sprzedaży modułu KTS 560 lub KTS 590 z oprogramowaniem ESI SD/SIS na 12 miesięcy lub ze zwrotem wycofanych urządzeń Bosch serii KTS.

Stworzone zostały dwa pakiety:

  1. KTS 560 w cenie 8500,00 zł netto
  2. KTS 590 w cenie 11 500,00 zł netto                                                                                                                         

bosch kts 590 z oscyloskopem

Aby uzyskać powyższe ceny należy zwrócić stare urządzenie serii KTS lub zakupić oprogramowanie na minimum 1 rok (patrz punk a.) 

  1. SD/SIS na 12 miesięcy w cenie 3690,00 PLN netto lub wersja trzyletnia (w rocznym rozliczeniu wynosi 2490,00 zł netto)

W szczegółach proszę o kontakt pod numerem 502 430 150

Zobacz KTS 980

Bosch Oprogramowanie do KTS 200 i KTS 340 od 1.01.2018

Bosch Oprogramowanie do KTS 200 i KTS 340 od 1.01.2018

Dodatkowe Licencje

 

Na specjalną prośbę działu urządzeń diagnostycznych Bosch Polska, udało się z niemieckiej centrali otrzymać możliwość zamówienia DODATKOWYCH LICENCJI do KTS 200 (SD) i do KTS 340 (SD lub SD/SIS) dla aktywnych klientów ESI.

Numery na DODATKOWE LICENCJE znajdziecie Państwo na specjalnym BLACIE ZAMÓWIENIOWYM, który jest w linku poniżej. Cena za każdą dodatkową licencję do KTS 200 lub KTS 340 to tylko 100 PLN netto. Warunkiem koniecznym jest posiadanie aktywnej licencji na oprogramowanie ESI[tronic] 2.0.

Poniżej link zamówieniowy do pobrania, który należy przesłać emailem: serwis @ hoffman.auto.pl

2018 KTS 200 i 340_Zamówienie dodatkowej licencji 100 PLN

 

Przyczyny usterek w pompach i wtryskiwaczach – galeria

Pompa wtryskowa do maszyny budowlanej firmy Stanadyne – zielony szlam na układzie dźwigni regulatora

Czytaj Więcej

FWA 6820, FWA 6620, FWA 6720 – urządzenie do geometrii kół Bosch

FWA 6620, 6720, 6820-System do geometrii kół 3D z dwiema kamerami

 

Urządzenie Geometrii kół firmy Bosch: FWA6720

Utrzymanie właściwej geometrii zawieszenia jest istotne dla utrzymania kierowalności pojazdu, bezpieczeństwa jazdy oraz komfortu. Najnowsze urządzenia Bosch umożliwiają dokładniejszy i szybszy pomiar zbieżności , pochylenia kół, nierównoległości osi, przesunięcia kół, wyprzedzenia i pochylenia sworznia zwrotnicy (3 min) . Najnowsza generacja FWA 6620, 6720, 6820 wykorzystuje technikę pomiaru 3D korzystają z dwóch kamer. Czytaj Więcej

Usterki pomp common rail i pomp wtryskowych

Usterki pomp common rail i pomp wtryskowych

Usterki pompki zasilającej w pompie Common Rail i pompach wtryskowych rozdzielaczowych (rotacyjnych)

Bardzo częstą usterką w pompach wtryskowych jest uszkodzenie mimośrodowej pompki zasilającej. Pompa jest często zabudowana w obudowie pompy i pracuje w układach samodzielnie, lub ze wspomaganiem pompki zewnętrznej – elektrycznej. Działa na zasadzie mimośrodu z wirującymi łopatkami. Ruch łopatek jest wymuszony mechanicznie z wałka (pompy Delphi, DPC, DP200, DP300, DPS, DPA i inne) lub odśrodkowo, czasem ze wspomaganiem sprężyn (np. pompa Common Rail Delphi, pompa wtryskowa VE).

Pompa zasilająca jest pierwszym elementem w pompach wtryskowych lub ciśnieniowych gdzie wpływa do niej paliwo i jest najbardziej narażona na potencjalne zagrożenia choćby z zanieczyszczeń paliwa. Czytaj Więcej